וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחיל את השנה על נקי

19.9.2017 / 8:15

בכל שנה אנחנו אוהבים לעשות חשבון נפש על השנה שחלפה ולהציב יעדים לשנה החדשה. הנה כמה דברים שקרו לכביסה שלנו בשנה האחרונה ויראו ויריחו אחרת לגמרי בשנה הקרובה, בזכות כמה שינויים מרעננים

אישה עושה קניות בסופר. ShutterStock
בין החטאים של השנה - להזניח את הכביסה רק כדי לא לסחוב שקי אבקת כביסה מהסופר/ShutterStock

בכל שנה, לקראת החגים, אנחנו מוצאים את עצמנו עושים חשבון נפש. מביטים אחורה על השנה שחלפה, נזכרים בטוב וברע שהיו בה ונושאים עינינו לשנה החדשה בתקווה שהיא תהיה טובה יותר. רובנו עושים את זה לגבי הדברים החשובים לנו ביותר כמו מערכות היחסים עם היקרים והקרובים לנו, המטרות והיעדים שאנחנו רוצים לסמן ולכבוש בקריירה או בלימודים, וגם שינויים או דברים חדשים שאנחנו רוצים ליישם בינינו לבין עצמנו.

לצד כל הסוגיות הרות הגורל הללו, כל אחד מאיתנו יכול להביט על עצמו בכנות ולהתוודות שהשנה היו לנו גם כמה 'חטאים' שבין האדם למקום בו הוא גר. פה עיגלנו פינות במיון הכביסה ובמקום לבנה היא יצאה בצבע אחר, שם דחינו את מלאכת הכביסה המסורבלת ונתנו להרי הבגדים המלוכלכים להערם רק כדי שלא נצטרך לגרור שקי אבקת כביסה כבדים מהסופר... זה בסדר אנחנו רק אנושיים. לכל אחד מאיתנו יש את הסודות המלוכלכים (תרתי משמע) שלו כשזה מגיע לכביסה.

כביסה צבעונית במכונה. ShutterStock
מהשנה לא תחששו לשים בגדים צבעוניים יחד/ShutterStock

אבל השנה החדשה שבפתח טומנת בחובה את ההבטחה להיות השנה שבה כל הדברים הללו לא יקרו לנו יותר. השנה הזאת יכולה להיות טובה יותר. כך תתחילו אותה על נקי:

השנה הבגדים שלנו לא ייצבעו בכביסה – זה פשוט לא יקרה לנו יותר. ולא רק בגלל שנבטיח לעצמנו לא לחפף יותר במלאכת המיון (לא משנה כמה היא שנואה עלינו), כי תמיד יגיע היום שעייפות יתר או חוסר תשומת לב יגרמו לנו לשגות ולגלות בתסכול את התוצאות העגומות והצבעוניות של הטעות הזאת. השנה זה לא יקרה לנו משום שפשוט לא נצטרך למיין יותר. אם רק נוסיף לכל מכונה את דפי הכביסה של קולור קאצ'ר. הפטנט הייחודי של הדפים לוכד את הצבעים שמשתחררים מהבגדים במהלך הכביסה ומונע מהם לעבור לפריטים האחרים. זה עובד כל כך טוב, שעם קולור קאצ'ר לא צריך למיין יותר. בשנה הזאת כל הבגדים שלכם יצאו מהכביסה באותו צבע שבו הם נכנסו אליה. כך שהשנה אתם יכולים לכבס את החולצה הלבנה והחגיגית שלכם לקראת ארוחת החג בלי כל חשש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אבקת כביסה. ShutterStock
די למדידת האבקות. השנה עוברים לג'ל כביסה/ShutterStock

השנה נפסיק להסתבך עם אבקות כביסה מסורבלות – תודו שנמאס לכם לסחוב את הקופסאות הכבדות האלה מהסופר להיאבק במדידה שלהן ולפזר גרגירי אבקה על רצפת חדר הכביסה בדרך לתא המתאים במכונת הכביסה, ובסוף עוד לגלות שאריות דביקות ממנה על הבגדים בתום הכביסה. השנה זה לא יקרה לכם, אם תעברו להשתמש בג'ל הכביסה של פרסיל או בקפסולות הג'ל. ראשית, השימוש במוצרי הכביסה האלה פשוט יותר, המדידה נוחה ומדוייקת וכך גם המזיגה למכונה. שנית, הטכנולוגיה הייחודית שלהם שמכילה מיליון מסירי כתמים פעילים מעניקה לכם כביסה נקייה יותר וחסכונית יותר. ג'ל הכביסה של פרסיל מותאם במיוחד לעבודת ניקיון עוצמתית גם בטמפרטורות מים נמוכות כמו 30-40 מעלות שמאפיינות את תכניות הכביסה החסכוניות באנרגיה. והוא יכול אף לשמש כמסיר כתמים לטיפול בכתמים עקשנים במיוחד, כאשר מוזגים מעט ממנו ישירות על הכתם, ממתינים מספר דקות ולאחר מכן ממשיכים בכביסה כרגיל. התוצאה: כביסה נקייה יותר בפחות מאמץ, פחות כסף ופחות נזק לסביבה.

אישה מריחה כביסה. ShutterStock
השנה הריח הנעים שיוצא מהכביסה ילווה אתכם לאורך כל היום/ShutterStock

השנה הכביסה שלנו תישאר ריחנית לאורך זמן – מכירים את הריח הנפלא שיש לבגדים מיד לאחר יציאתם מהכביסה? בוודאי שאתם מכירים. השנה הריח המדהים הזה הולך ללוות אתכם ולהישאר על הבגדים שלכם למשך זמן ארוך בהרבה ממה שאתם רגילים. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לעבור להשתמש במרככי הכביסה המרוכזים של סוד, שמגיעים במבחר ניחוחות ממכרים ומיוצרים בטכנולוגיית בישום שתשאיר את הבגדים שלכם ריחניים במשך עד שמונה שבועות שלמים. ואת כל הטוב הזה תוכלו למצוא בבקבוקים מרוכזים, קלים לנשיאה וקומפקטיים.

מערכת וואלה! בשיתוף הנקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully