וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טומי הילפיגר יכול לספר לכם למה עיצוב יתר בבית הוא בעייתי

13.9.2017 / 17:50

טומי הילפיגר נתקע עם הדופלקס שלו כבר שנים. הוא שוכן בניו יורק, מפואר ומושקע בצורה מוגזמת שמרחיקה את הלקוחות הפוטנציאליים. עוד הנחה ועוד הנחה רק מרחיקה את מעצב האופנה מהרווח עליו בנה

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: גי'ג'י חדיד בפרסומת לבושם של טומי הילפיגר)

טומי הילפיגר לא העלה בדעתו שהדופלקס המושקע שלו יהפוך למקום שומם. כזה שאף אחד לא מסכים להתגורר בו מהסיבה הפשוטה שהוא הותאם בדיוק לצרכים, החשקים והאהבות של מעצב האופנה המוערך. כאן, בדיוק הבעיה שבה לא רק הילפיגר נתקל, אלא גם כל מי שמבקש לעצמו בית בעיצוב מוגזם או יוצא דופן. בשנים הראשונות הילפיגר אירח פה את כל תעשיית האופנה, אך השנים חלפו והחדרים המצועצעים לרבות שימוש מרובה בזהב ובקטיפה ככל הנראה נמאסו גם על בעלי הבית וכך, הילפיגר החליט לארוז את אישתו די אוקלפו ולחפש מקום אחר להניח בו את הראש.

ב-2013 הילפיגר הציע למכירה את הנכס האמור תמורת 80 מיליון דולרים. כמעט ארבע שנים אחרי והנכס הפומפוזי הזה לא מצליח להמכר וכך, הדייר נאלץ לחתוך ולהוריד ב-22 מיליון דולרים. אך הלקוחות לא התרשמו מההנחה ובימים אלה, הילפיגר מוציא מחיר חדש: 50 מיליון דולרים - רק תקחו! נזכיר בהזדמנות זאת שהילפיגר רכש את המקום ב-2008 תמורת 25.5 מיליון דולרים והשקיע בשיפוצו ועיצובו 20 אלף לירות שטרלינג.

לקריאה נוספת:
מרילין מונרו התמכרה לנוף שראתה מהדירה הזאת
ארמון למלכה: מדונה קנתה נכס מפואר בפורטוגל
טפטים ממשי ויצירות של דמיאן הירסט: האחוזה של קלאודיה שיפר

הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
גרם המדרגות שמוביל לקומה העליונה מחופה בשטיח אדום/ספלאש

הנכס השוכן בקומות ה-18-19 במלון הפלאזה וצופה לסנטרל פארק והשדרה החמישית בניו יורק. הוא חולש על 520 מ"ר בשני מפלסים וכולל ארבעה חדרי שינה מרווחים במיוחד. אלו מעוצבים בצורה שבה אף פינה אינה ריקה ומכאן, אתם יכולים להבין שאם הדייר הבא מעוניין לערוך פה שיפוצים הוא ייאלץ להיכנס להוצאות גדולות במיוחד. הקירות בסלון מחופים בחיפוי לכה בצבעים שחור וזהב כשאת הרצפה מכסים שטיחים פרסיים עצומים. שלטי ניאון וציורי פורטרטים של אנדי וורהול וז'אן מישל בסקיאט, מוסיפים צבע ואפקט תיאטרלי שחובר לחגיגה שהילפיגר יצר כאן וסביר להניח יגלם במחיר הכללי.

מן הראוי לציין כי למרות הליינים המיוחדים והנקיים שהילפיגר מעצב, בעיצוב סביבת המגורים הפרטית שלו אין הלימה. אין שום מכנה משותף בין החדרים, כאשר לכל חדר די אן איי משלו. להילפיגר כמובן, אין בעיות בעובר ושב וההנחה הכללית של 30 מיליון דולרים מהמחיר ההתחלתי לא תערער את מצבו הכלכלי. הילפיגר ואישתו מחזיקים בבית נוסף השוכן במיאמי והוא משרת אותם בחגים, במסיבות ובאירועים מיוחדים. לא מדובר במגורי הקבע של השניים שמבלים בעיקר בניו יורק כמובן. אלא שגם בנכס הזה הילפיגר התפרע והפך אותו ללונה פארק צבעוני שמתאים רק לו ולזוגתו וכשירצה למכור אותו נמתין לראות מה יעלה בגורלו. האם גם הוא יוכיח שעיצוב מוגזם הוא מקל בגלגלי המכירה או דווקא יתרון על פני בית משעמם שמצריך עיצוב מחדש והשקעה כספית?

עוד באותו נושא

בכל צבעי הקשת: הבית של הילפיגר במיאמי

לכתבה המלאה
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
גם אם ממש תתאמצו לא תמצאו בנכס הזה פינה ריקה. חדר המגורים של הילפיגר/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
אחד מחדרי הרחצה בדופלקס הניו יורקי שעושה חשק לשיר במקלחת/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
ספרייה מפוארת מעוצבת בפרטי נגרות שנצבעו בצבע שחור/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
כאמור, אין קשר בין החדרים מבחינה עיצובית. אחד מחדרי השינה/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
הצבע האדום מופיע כמובטיב חוזר בדופלקס/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
יהיה מאד קשה להיפטר מהצבע הזה למקרה שהדייר החדש לא אוהב גוון לבנדר/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
חדר שינה מלכותי עם שנדלייר קריסטליים/ספלאש
הבית של טומי הילפיגר. ספלאש
יצירות אמנות מעטרות כל פינה בבית/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully