וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הפשוט והמפתיע שיעלים ריח רע מהמקרר - לתמיד

4.9.2017 / 12:02

יש לכם מוצר פשוט באחד מהארונות בבית שיכול לפטור לכם סופית את בעיית הסירחון מהמקרר - וספק אם הכרתם את נפלאותיו ויכולותיו עד היום

ספק 500

בסרטון - המקרר הזה הוא גם מחשב למטבח

ריח של אוכל הוא מרכיב חשוב מאוד בטעם, לכן אם אתם מאחסנים אותו במקום מסריח - זה יכול לפגוע לכם קשות בחוויה. למשל - המקרר. מקררים עלולים להריח רע מאוד אם לא נדאג לניקיונם לעיתים קרובות. למעשה, הפתרון הטוב ביותר לסילוק ריחות רעים מהמקרר הוא להעביר ניגוב על המדפים שלו עם מטלית לחה ולייבש במגבת. אולם, מאחר שהמקרר שלנו תמיד "נופל בין הכיסאות" ולא זוכה לתשומת הלב הראויה ביום הניקיונות השבועי (או שהוא פשוט ממשיך להסריח למרות שניסיתם), מצאנו פתרון יעיל אחר שלא יטריח אתכם יותר מדי ויסלק את הריחות הרעים לתמיד. כן - לתמיד.

מה שהכי כיף בשיטה הזאת היא שלא תצטרכו לרוץ עכשיו בין הסופרים כדי לחפש את "מוצר הקסם" או להוציא עליו מאות שקלים - כי הוא גם זול וגם כבר נמצא באחד הארונות בבית שלכם. כבר מנחשים מהו?

ריח רע במקרר. ShutterStock
המקרר מסריח? קבלו טריק פשוט שיעלים את הריחות הרעים/ShutterStock

עוד ב"אוכל"

עוד באותו נושא

טריק פשוט ישמור על העגבניות שלכם טריות למשך זמן רב יותר

לכתבה המלאה

הפתרון הוא...

אבקת סודה לשתייה.

כן.

על פי מומחי ניקיון של "המוסד הבריטי לאחזקת משק בית", אם המקרר מתחיל להסריח, יש לנגב את המדפים עם תמיסה של 15 מ"ל (או כף אחת) של אבקת סודה לשתייה על כל ליטר מים חמים (נוזל חיטוי גם יעבוד יופי).

כדי לדאוג שריחות רעים לא יופיעו בהמשך, כל שעליכם לעשות הוא להשאיר קופסה פתוחה של סודה לשתייה בתוך המקרר למשך שלושה חודשים. רק אל תשכחו לציין עליו תאריך כדי שתדעו מתי תמו שלושת חודשי השימוש ותחליפו באחד אחר. בנוסף ולא פחות חשוב - הניחו אותו במקום אידיאלי במקרר שבו בני המשפחה שלכם לא יתבלבלו ויכינו ממנו ארוחת ערב בטעות.

אז מה סיכמנו? ראשית, דאגו לניקיון המקרר שלכם על בסיס שבועי. הריחות ממשיכים להופיע? הניחו אריזה פתוחה של סודה לשתייה במקרר והריחות ייעלמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully