וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו הם תאי השירותים המדהימים והביזאריים ביותר בעולם

3.9.2017 / 23:15

בחלק מהמקרים זה המיקום הביזארי, בחלק העיצוב המטורף ובחלק זה הנוף - ספר חדש מאגד בתוכו את תאי השירותים היפים/ ביזאריים ביותר בעולם. אז תצטיידו בנייר טואלט וצאו למסע

מוזיאון השירותים הראשון בעולם נפתח בדרום קוריאה/צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק, אמיר קוטיגרו

(בווידאו - מוזיאון השירותים בדרום קוריאה)

אחד מהתענוגות הגדולים ביותר כשמטיילים בעולם זה לראות ארכיטקטורה יוצאת דופן. אחרי הכל, דרך האדריכלות ניתן לראות את ההיסטוריה של התרבות מתעוררת לחיים. בדרך כלל, אנשים נוטים להתבונן על גורדי שחקים או מבנים מפוארים כאשר הם רוצים לראות את כל מה שיש לאזור להציע מבחינה אדריכלית. אבל יש מבנה נוסף, שקצת פחות מדברים עליו, שאתם חייבים לשים לב אליו בזמן הטיול- תא השירותים.

דרך מבני השירותים ניתן להיחשף להיסטוריה של המדינה ולמנהגים של תושביה. ואכן, ב"לונלי פלאנט", המו"ל הגדול ביותר בעולם של ספרי טיולים, הבינו את זה ופירסמו ספר בשם "שירותים: כשהטבע קורא בצורה יפה". מחבר הספר, פטריק קינסלה, כתב בהקדמה, "שירותים הם חלון לתוך הנשמה הסודית של היעד." גם אם חקר מבני שירותים זה לא כוס התה שלכם, הספר הזה הוא מדריך למציאת אסלה שהיא כמו יצירת אמנות. בחלק מהמקרים מדובר בבחירת המיקום, בחלק זה הנוף ובחלק זה פשוט העיצוב שהופכים את תאי השירותים האלה למקומות שאתם חייבים לבקר בהם.

עוד בנושא
כמו במוזיאון: איך לשמור על חדר השירותים נקי, מסודר והיגייני

הנה לפניכם מבחר של תמונות מהספר שתתקשו להאמין שאלו אכן תאי שירותים מרחבי העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully