וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתבאסים לעשות כביסה? יש לנו פתרונות

7.9.2017 / 9:51

רובנו לא נהנים במיוחד לבצע עבודות בית, אלא עושים אותן כי חייבים, אבל לכל אחד מאיתנו יש מטלה שמעיקה עליו במיוחד. לקחנו 3 מהתלונות הנפוצות על כביסה, ומצאנו להן פתרונות שיקלו עליכם

כביסה. ShutterStock
הרבה אנשים שונאים לקפל כביסה - גם להם מצאנו פתרונות/ShutterStock

יש מעט מאוד אנשים שיכולים לומר בכנות שהם נהנים ממטלות בית וניקיון. אולי אפילו יצא לכם להכיר מישהו כזה באופן אישי, שנשבע לכם שהיום האהוב עליו בשבוע הוא יום הניקיונות וכשהוא או היא מבואסים שום דבר לא מרים את רוחם כמו סשן גיהוץ טוב. אבל בואו נודה על האמת, עבור רובנו מטלות יומיומיות כמו כביסה למשל, הן עול - משהו שאנחנו חייבים לעשות, כי אין לנו ברירה, אבל לא משמח אותנו במיוחד. לפעמים, זה כל כך מעיק עד שאנחנו מעדיפים לדחות ולדחות את הקץ, עד שהכביסה נערמת והמשימה רק הולכת ונהיית מאיימת יותר.

סקר שערכה חברת הנקל, יצרנית מוצרי כביסה מובילה בתחומה, גילה מהן מטלות הכביסה השנואות ביותר על הציבור. והתוצאות היו מעניינות מאוד: 16 אחוזים דיווחו שהחלק השנוא עליהם ביותר הוא הוצאת הכביסה מהמכונה, רבע (25 אחוזים) מהמשיבים על הסקר אמרו שאיסוף הבגדים הזקוקים לכביסה הוא החלק השנוא עליהם, עבור 26 אחוזים מהמשיבים קיפול הכביסה הוא המטלה הבלתי נסבלת, ומספר דומה (27 אחוזים) מתעבים את החלק של הורדת הכביסה מהחבל. אולם בפער גדול מכל אלה, מובילה משימת מיון הכביסה והפרדתה לפי צבעי הבגדים, השנואה על למעלה משליש מהמשיבים – 36 אחוזים ציינו שמיון הכביסה הוא החלק השנוא עליהם ביותר.

כביסה. ShutterStock
חלקו את מטלות הבית ביניכם, כך שכל אחד יעשה את מה שהוא אוהב/ShutterStock

בהנחה שאתם לא מתכוונים להפסיק לעשות כביסה בזמן הקרוב, ושאתם מזדהים עם לפחות אחת מהתשובות הללו – חשבנו על כמה פתרונות שיכולים להקל עליכם את המטלות שאתם הכי פחות מתחברים אליהן, ולהפוך את הכביסה להרבה פחות מבאסת והרבה יותר פשוטה.

שונאים לתלות כביסה? קודם כל, אתם לא חייבים לתלות. אתם יכולים לרכוש מייבש ולהשתמש בו לייבוש רוב הכביסה שלכם, אם לא את כולה. אבל אם זו לא אפשרות מבחינתכם עקב שיקולים כלכליים, שיקולי מקום או אג'נדה סביבתית, אתם תמיד יכולים לחלק את המטלות הקשורות לכביסה עם בן/בת הזוג. לכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות שלו והסלידות שלו, אז אפשר למשל להגיע לסיכום שבן/בת הזוג לוקחים אחריות בלעדית על תליית כביסה, ואתם בתמורה תקחו בעלות על מטלה אחרת שהם מתעבים. כך, כל אחד פוטר את השני ממטלה שמכבידה עליו במיוחד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
כביסה. ShutterStock
קיפול כביסה הוא מן המטלות שאפשר לעשות בישיבה בסלון מול הטלוויזיה/ShutterStock

שונאים לקפל כביסה? אין ספק שקיפול הכביסה הוא השלב הארוך ביותר מבין שלבי הכביסה השונים. זה דורש תשומת לב בחלוקת הפריטים לפי בעליהם, כל סוג של בגד דורש קיפול אחר ובאופן כללי לשבת על השטיח במרכזה של ערימת לבנים, מגבות וחולצות זה לא איזה תענוג גדול. אבל אם עושים את זה על הספה, אגב צפייה בתכנית אהובה בטלוויזיה זה יכול להיות ממש בלתי מורגש. בניגוד למטלות ניקיון אחרות שדורשות מכם להיות בעמידה או בתנועה, את קיפול הכביסה בהחלט ניתן לעשות בישיבה ובסוג של מנוחה.

כביסה. ShutterStock
שימוש בדפי הכביסה של קולור קאצ'ר ימנע מעבר של צבעים בין בגדים במהלך הכביסה ויחסוך לכם הפרדה מדוקדקת של צבעים/ShutterStock

שונאים למיין כביסה? הגענו למשימה השנואה ביותר, זו שמירב המשיבים סימנו אותה כחלק שמעיק עליהם יותר מכל בכביסה. בוודאי תשמחו לקרוא שהפיתרון לבעיה הזאת הוא הפיתרון האידיאלי: פשוט תפסיקו. חלפו הימים שבהם אין מנוס ממיון הכביסה לצבעים ותתי גוונים. אתם ממש לא חייבים להמשיך לעשות את זה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להוסיף למכונת הכביסה רצועות קולור קאצ'ר. פעולה שלוקחת פחות משניה ומחליפה דקות ארוכות של מיון סיזיפי של פריטי לבוש צבעוניים. דפי הכביסה של קולור קאצ'ר מונעים מעבר של צבעים בין בגדים במהלך הכביסה, על ידי לכידת הצבע ושמים סוף לתאונות הכביסה המתסכלות. ואת ההוכחה הניצחת לפעולתו היעילה של הקולור קאצ'ר תוכלו לראות בסיום הכביסה: הביטו בצבעו של הדף לאחר שהוא יוצא מהמכונה – הוא נכנס לבן ויוצא בצבע שאותו הוא לכד ושממנו מנע לעבור לפריטים האחרים.

מערכת וואלה! בשיתוף הנקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully