וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס מטפסת על הקירות עם קולקציית טפטים חדשה

הטופ מודל והמוזה קייט מוס פוזלת זה זמן מה לעבר עיצוב פנים ועיצוב פריטים לבית. בימים אלה היא משיקה שיתוף פעולה מיוחד בו היא מעצבת טפטים לקירות, במראה של פריחה בשעת דמדומים

אתר רשמי

(בווידאו: קייט מוס בראיון למגזין W- איך היא הפכה לדמות מסקרנת?)

באוקטובר 2015 דיווחנו לכם כאן בוואלה! בית ועיצוב כי הטופ מודל, המוזה והדוגמנית קייט מוס החלה בהובי חדש: עיצוב פנים לדירות יוקרה. זה החל בשילוב כוחות עם חברת האדריכלות והעיצוב YOO של המעצב הצרפתי פיליפ סטארק ושל יזם הנדל"ן ג'ון היצ'קוקס. על פי החברה, מוס היתה אחראית על עיצוב הפנים של בית בן חמישה חדרי שינה בעלות של 2.5 מיליון לירות שטרלינג הממוקם במתחם בתי הנופש "The Lakes" שהקימה YOO בקוטסוולדס (אזור כפרי בדרום-מערב אנגליה).

חלפו מאז שנתיים כאמור, ומסתבר שמוס התאהבה בז'אנר. כמו כוכבים אחרים וביניהם, לני קרביץ, דיאן קיטון בראד פיט ואחרים -מוס פוזלת שוב לעולם העיצוב והפעם, מדובר בעיצוב ייחודי של טפטים לקירות במראה רומנטי של שעת דמדומים - הזמן האהוב עליה כלשונה.

מדובר בשיתוף פעולה של מוס עם מותג הטפטים הבריטי de Gournay שנתן את הבמה לחשקיה ורצונותיה. קייט מסתבר מתחזקת לא רק לוק מרשים וגרדרובה מלאה בסטייל, גם הדירה שלה שבלונדון עוצבה בטוב טעם יחד עם מעצבת הפנים קייטי גרוב. בדירה, מוס מציגה לראשונה את הקולקציה החדשה שעיצבה שזכתה לכינוי "כלניות באור". כשמה, הקולקציה כוללת בדים וטפטים של כלניות כהות כפי שהן נצפות בשעת דמדומים. למה כלניות בחרה מוס? כייוון שהפרח האמור מהווה על פי המיתולוגיה היוונית סמל למזל.

אך הכלניות של מוס, כמו הרבה מהצילומים שלה המתפרשים על פני קריירה של שלושה עשורים, אינן דביקות ואדמדמות. מוס ביקשה לייצר מעין פריחה כהה בעד עדשה סולארית וכמו קרני אור החודרות דרכן יוצרות אפקט של אור וצל.

את הקולקציה החדשה דיגמנה מוס בעצמה, בדירתה שבלונדון, בחדר הרחצה כשהיא לבושה בחלוק משי התואם לבדים ולמרקמים בהם בחרה. לא חשבתם שהיא תיתן למישהי אחרת לגנוב את ההצגה, נכון?

לקריאה נוספת:
כוס השמפניה שעוצבה בהשראת החזה של קייט מוס
קולקציית כלי התה המתוקה של הטופ מודל מירנדה קר
טומנת ידה בצלחת: אלן דג'נרס משיקה קולקציית רהיטים וכלים בעיצובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא ויתרה על הדגמת הקולקציה - מוס בדירתה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר הרחצה של קייט מוס בדירתה שבלונדון עם הטפטים החדשים על הקירות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוהבת במיוחד את שעת הדמדומים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלניות מסמלות מזל על פי המיתולוגיה היוונית - מוס בפעולה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס והבעלים של מותג הטפטים הבריטי de Gournay - קלוד ססיל גורניי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully