וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מוצלח ומה מיותר בקטלוג איקאה 2018?

אור רוזנשטיין

30.8.2017 / 19:02

איקאה משיקה את קטלוג 2018 עם עושר של פריטים חדשים שלא מחדשים. הבשורות המרעישות יותר הן הפרזנטור המפתיע והסניפים שצפויים להיפתח בבאר שבע וירושלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוק ורדרד לקטלוג 2018 של ענקית הריהוט השבדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע הבא ינחתו בתיבות הדואר שלנו 1.8 מיליון עותקים של אחד מהספרים הנפוצים בעולם, הלא הוא קטלוג איקאה. החברה, שצפתה את הקושי שלנו בתוספות החדשות לאוצר המילים השוודי שלנו, שכרגע כולל פחות או יותר את המילים BESTÅ, EKTORP ו"כדורי בשר", בחרה השנה גישה מעניינת עבור קמפיין שיעלה לאוויר במקביל לחלוקת הקטלוג. במסע הפרסום החדש, עבורו נבחר הפרזנטור (או שמא בעברית תקנית - מציגן?) אבשלום קור, יתורגמו סוף סוף שמות המוצרים שוברי השיניים למען הקהל העברי.

לקריאה נוספת:
הגלאם של כוכבות הפופ מגיע לאיקאה
אפל ואיקאה משיקות אפליקציה גאונית לעיצוב הבית
יש לכם רהיטים ישנים של איקאה? יתכן שתצליחו למכור אותם בהרבה כסף

באיקאה מדברים השנה על נושא הגג "תעשו מקום לחיים", כאשר במהלך השנה יצרו אנשי איקאה מקום לכל מיני תחומים בחיינו: הקולקציה החדשה שנוחתת בארץ עוסקת בחברים ואירוח, ובהמשך השנה יצטרפו גם קולקציות שיגעו בתחומים כגון טבע ומשחק. בנוסף, מתרגשים באיקאה ישראל לקראת פתיחת סניף חדש בבאר שבע, תוך פנטזיה על היעד הגדול הבא: אזור ירושלים.

אבל רגע לפני שכל זה קורה והחנויות נמלאות בשלל פריטים חדשים אשר, כך הובטח לנו, נמצאים כבר חודשים ואף שנים בפיתוח, ליקטנו עבורכם את המומלצים והמיותרים מקטלוג 2018 הבא עלינו לטובה. בשורה תחתונה, איקאה עדיין מצליחה לייצר באזז אבל לא מצליחה לחדש לנו את סביבת המגורים.

איזה מוצרים הצלחנו למצוא בכוח כמוצלחים בקטלוג החדש?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כריות נוי מדגם INNER/MJABRITT/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרית ציפורים בגווני ורוד ותכלכל היא בדיוק מסוג הדברים שלא ידענו שאנחנו זקוקים להם. האיור נעים לעין ומוסיף מנה אלגנטית של צבע על כל ספה משעממת. אין סיבה שבקיץ הבא לא נשב על המרפסת ונספור ציפורים נודדות (על הכריות של הספה).
גודל: 50x50 ס"מ
מחיר: 45 שקלים

עוד באותו נושא

איקאה בשיתוף פעולה שמפתיע גם את תעשיית המוזיקה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סט סלסילות מדגם RAGGISAR/מערכת וואלה!, צילום מסך

סט סלסילות נאה, זול ומינימליסטי שבא לנו טוב בעין ומשתלב עם מגוון צבעים וסגנונות עיצוב. פשוט ונקי ומעל הכל תמיד פרקטי.
כמות: שלושה חלקים
מחיר: 25 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כורסה עם משענת גב גבוהה מדגם VEDBO/מערכת וואלה!, צילום מסך

כורסה בעלת בעלת רגלי העץ עם ריפוד אפור כהה יש ללא ספק פוטנציאל טוב להפוך לדבר הנכון הבא בעולמה של איקאה. הסגנון הסקנדינבי המינימליסטי האהוב הוא כל מה שרצינו מהרשת השוודית, ויש לנו תחושה שהעתיד מזמן לנו צבעים נוספים עבור דגם זה.
מחיר: 1,295 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספה תלת מושבית מדגם EKEBOL/מערכת וואלה!, צילום מסך

ספה תלת מושבית עם תוספים לצורך אחסון פריטים קטנים - EKEBOL מגיעה כבר עם מערכת מידוף משלה. משהו בספה בעלת הגוון המתכתי החם שובה לב וכשהתקווה הגדולה שמדובר בספה שהיא נוחה כמו שהיא חתיכה. התמונות בקטלוג החדש בהחלט עושות רושם של מקום טוב לכרבול בדירה קטנה.
מחיר: 2,495 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כורסה עם כרית מדגם Stockholm 2017/מערכת וואלה!, צילום מסך

כורסאות רטאן עשויות להיות נהדרות, בעיקר כאשר הן מגיעות בעיצוב אטרקטיבי כמו הדגם הזה של כורסה עם כרית. אמנם המחיר לא זול ולא מצדיק את המוצר, כמו שאר הפריטים מסדרת הפרימיום שזכתה לכינוי שטוקהולם, אך מדובר בתוספת שמשתלבת היטב בתוך הבית או במרפסת. הרטאן יוצר מעין פטרן נאה אך לא מסובך, והתוצאה היא כורסה בעלת מראה נייטרלי וטוב שיכולה להחמיא לשלל סגנונות עיצוב וצבעים.
מחיר: 1,390 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספה פינתית תלת-מושבית עם קצה פתוח מדגם VIMLE/מערכת וואלה!, צילום מסך

VIMLE היא ספת שזלונג צהובה נהדרת ומודולרית המאפשרת אחסון קל בסלון, והריפוד שלה אפילו מתכבס. יש לציין כי הצבע הצהוב כבש את זירת העיצוב בשנים האחרונות ומכאן, גם איקאה מיישרת קו עם המגמה.
מחיר: 4,355 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פמוט לנר/ אגרטל מדגם STOCKHOLM/מערכת וואלה!, צילום מסך

מלבד העובדה שצבעו הכחול פשוט משגע, מדובר בפריט יפה, ורסטילי וכיפי. ממילא רובנו לא משתמשים באופן תדיר בפמוט או באגרטל, והשילוב בין השניים חכם ומלא הומור. הוא גם נראה טוב בכמות, וקצת התחלנו לפנטז עליו עבור קישוט שולחן החג.
מחיר: 29 שקלים

ועל איזה מוצרים מיותרים כדאי לוותר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסגרת מדגם MYRHEDEN/מערכת וואלה!, צילום מסך

הלב רוצה מאוד להתרגש מטרנד הרשתות שסוף סוף נחת באיקאה אחרי שנתיים-שלוש של המתנה מייגעת, אבל המוח עדיין לא מרוצה: המסגרת אמנם פוטוגנית וזהובה, אך מגרעותיה מאכזבות. המסגרת, המכילה 12 משבצות בלבד, עדיין לא מגיעה לרמת הפונקציונליות הנדרשת ממוצר מסוג זה. רצוי היה להביא לנו לרשת צפופה יותר, בעלת תוספים ומדפים שניתן להתקין ולהסיר בהתאם לצורך.
מחיר: 75 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנורת שולחן מדגם LAMPAN/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנורת שולחן במראה מיושן ושחוק שמוסיפה גוון מתכתי מבריק באשר תשימו אותה. העיצוב מספיק בקושי וניכר שלא מדובר בדבר האמיתי, זול פשוט - וחבל שכך.
מחיר: 25 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספה דו מושבית נפתחת מדגם HAMMARN/מערכת וואלה!, צילום מסך

תראו, איקאה, בואו נדבר שנייה. מובן שאתם במגמה לקרוא ללקוחות שלכם "נווד מודרני" שצריך שכל הרהיטים שלו יצליחו גם להתקפל וגם להיות קלים ונישאים, אבל מדובר בספה שצריכה לתפקד גם כמיטה. אמנם לא יצא לנו לישון עליה עדיין, אבל אפילו המיטה הפרגמטית ביותר צריכה לפחות להיראות נוחה, וקצת קשה לדמיין איך זה קורה כאן.
מחיר: 495 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחיצה על גלגלים מדגם VEBERÖD/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל למה למען השם המוצר הזה זה צריך גלגלים? שוב, מקרה של מוצר מוצלח ברמת העיקרון, שלא מצליח לממש את הפוטנציאל שלו. ההבנה שמחיצה יכולה להיות על גלגלים נהדרת, וכך גם ההבנה שאפשר להפריד את החדר באמצעות רשת מתכת שתלויים עליה שלל קישוטים ופתקים נאים, אבל הביצוע הסופי לוקה בחסר מבחינה אסתטית, מגושם תעשייתי וגורם למראה מבולגן בבית.
מחיר: 645 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעמד לנר מדגם VÄSNAS/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות שמדובר במוצר המתומחר במחיר זעום, עדיין ראוי לציין אותו מפני שפשוט לא ברור לשם מה הוא טוב. העיצוב הגלי סתמי. מפוט על פי רוב צריך להעניק מראה דקורטיבי לנר ובמקרה הזה הוא ממש חסר צורה ומשמים. חבל גם על כל שקל בקנייתו.
מחיר: 2 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully