וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתקדמו: כל הדרכים לייעל את הכביסה

1.9.2017 / 9:09

אמנם עשינו כברת דרך מרשימה מהימים שכביסה עשו בנהר, אבל אם אתם חושבים שההתקדמות נעצרה בהמצאת מכונת הכביסה, אתם טועים. כל הפיתוחים והמוצרים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

כביסה בנהר. ShutterStock
עברו הרבה מים בנהר מאז שמכונת הכביסה נכנסה לחיינו/ShutterStock

עד לפני כמה עשרות שנים לא היו מכונות כביסה, בטח לא בכל בית כפי שנפוץ כיום. את הכביסה כיבסו ביד. סבתא שלכם אולי עוד זוכרת איך היו ממלאים גיגית במים ומשפשפים בסבון כביסה את הבגדים עד שהיו נקיים. ולפני שהיו מים בבית היו צריכים לסחוב את הכביסה המלוכלכת עד לנהר הקרוב, לרחוץ אותה שם ולהטלטל איתה בחזרה הביתה.

כמה טוב שאנחנו חיים בעידן שבו מכונת כביסה בכל בית היא כמעט דבר של מה בכך. אבל אם אתם חושבים ששם נעצרה ההתקדמות, אתם ממש טועים וגם מפספסים חידושים שיכולים לעשות את החיים שלכם אפילו יותר קלים וטובים. התקדמויות טכנולוגיות מתרחשות כל העת ומביאות לנו מוצרים שמייעלים את מטלת הכביסה, משפרים את התוצאות ומקלים עלינו. הנה כמה כאלה שכדאי לכם להכיר:

ערימת גרביים בקופסה. ShutterStock
דפי קולור קאצ'ר יחסכו לכם את הטרחה המדוקדקת של מיון צבעים שונים/ShutterStock

בלי אבקה – תשכחו מאריזות גדולות ומגושמות של אבקה שצריך לסחוב מהסופר ואז למדוד בדייקנות, רק כדי שחצי הכמות תתפזר לנו בדרך למכונה ותלכלך את הרצפה. נוזלי כביסה בתצורת ג'ל, כמו פרסיל ג'ל מגיעים בבקבוקים נוחים לנשיאה, מה שהופך גם את משימת המדידה והמזיגה למכונה לקלה ונוחה יותר. הג'ל גם מתמוסס טוב יותר במי הכביסה ומאפשר ניקיון מקסימלי של הבגדים מבלי להשאיר עליהם סימנים או שאריות, כפי שלעתים קורה עם אבקה שלא התמוססה במלואה. ואם אתם מתמודדים עם כתמים עקשנים במיוחד, תוכלו גם להשתמש בפרסיל ג'ל כמסיר כתמים ולחסוך את הצורך בקניית מוצר כביסה נוסף – פשוט שפכו מעט מהנוזל ישירות על הכתם ולאחר מכן, הכניסו למכונה וכבסו כרגיל.

בלי להפריד צבעים – רוב האנשים יעידו שהצורך לעמוד ולמיין כל פריט ופריט מהכביסה המלוכלכת לפי הגוון שלו זה אחד החלקים היותר מבאסים של מלאכת הכביסה. הדבר היחיד שאולי יותר מבאס מזה, זה להתרשל במשימה הזאת ולשלם על זה בבגד אהוב ששינה את צבעו או דהה. אבל גם לזה כבר נמצא פיתרון חכם ופשוט שיחסוך לכם גם זמן וגם כאב לב, בדמות דפי קולור קאצ'ר. את הדפים מוסיפים למכונת הכביסה ובמקרה שאחד הפריטים מחליט לפזר בפנים קצת מהצבע שלו, הדפים האלה יישכבו על הגדר בשבילכם ובשביל המלתחה שלכם – הם ילכדו את הצבע ולא יאפשרו לו לצבוע פריטים אחרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כביסה. ShutterStock
בקבוק קטן עם ריח גדול/ShutterStock

דברים טובים באים באריזות קטנות - גם מרככי הכביסה של היום הם לא מה שהיו פעם. הם מגיעים בבקבוקים קטנים וחסכוניים, ומכילים נוזל מרוכז שמותיר את הכביסה רכה וריחנית ביותר גם בשימוש בכמות קטנה בלבד. הנוזלים המרוכזים קלים יותר לנשיאה ותופסים פחות מקום אחסון בבית. אבל אל תתנו לאריזה הקומפקטית להטעות אתכם – בתוך הבקבוק הקטן יש ריח גדול. מספיק בשביל להשאיר ניחוח מופלא שנשאר ונשאר גם הרבה אחרי שהמכונה סיימה לעבוד.

מערכת וואלה! בשיתוף הנקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully