וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנות משתינות בעמידה: חוקי המשחק בין גברים לנשים משתנים

22.8.2017 / 9:24

בניסיון לקצר את התורים לשירותי הנשים, גורמים בעיריית ברלין מתכננים לפזר ברחבי העיר משתנות שיתאימו לשני המינים. שוויצרית שכבר ניסתה את המוצר המהפכני צייצה: "זה משהו מיוחד"

צילום מסך

אחד הטיעונים העתיקים בוויכוח האינסופי על יחסי הכוחות בין גברים ונשים הוא שרק אלה השייכים ל"מין החזק" יכולים לעשות את הצרכים שלהם בעמידה. אך האם זה עומד להשתנות? גורמים בעיריית ברלין מתכננים להציב משתנות שיתאימו גם לשימוש נשי ברחבי העיר, וזאת בתקווה לפתור את בעיית התורים הארוכים בשירותי הנשים. במסמך באורך 99 עמודים, שכותרתו "בתי השימוש בברלין", נכתב: "בעתיד, אנשים משני המינים יוכלו להשתמש במשתנות".

בכלל, בבירת גרמניה מתכננים מהפכה בכל מה שקשור לבתי השימוש, כפי שאנחנו מכירים אותם כיום: בתוכנית: חדר כניסה מואר היטב לשירותים, אזעקת חירום, ושלטים ללא סממני מין, הפונים הן לגברים והן לנשים. ככה או ככה, הרעיון המהפכני לגבי המשתנות כבר ראה אור במקומות אחרים בעולם.

נשים במשתנה. צילום מסך
לא לגברים בלבד. נשים במשתנה/צילום מסך

לפני מספר חודשים, תושבת שוויץ צייצה בטוויטר לאחר שהתנסתה בשימוש במשתנה שכזו. "ניסיתי ובחנתי את המוצר", כתבה, "זה משהו מיוחד". עם זאת, כנראה שהחוויה עוד טעונת שיפור מבחינת אותה שוויצרית, שהוסיפה לציוץ שלה את ההשטאגים #כישלון ו-#הצילו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לטענת פרופסור מאוניברסיטת גלזנקירשן, המשתנות לשני המינים יעזרו לחסוך מים, מכיוון שנשים מורידות את המים בשירותים מספר פעמים בכל ביקור בבית השימוש. הוא סיפר כי צוות מטעמו עובד על יצירת משתנה בתא, שיהיה ניתן לסגור עם דלת. אז מה דעתכם על המהפכה המתקרבת?

זה המכשיר בעזרתו יכולות נשים להשתין בעמידה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully