וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: ויתרו על תל אביב ומצאו גן עדן ברחובות

8.8.2017 / 10:19

דירה משפחתית בסגנון סקנדינבי עוצבה על ידי אם המשפחה בדיוק ובתשומת לב. השבוע המדור קופץ לרחובות שם, 100 מ"ר מטופחים ומתוקתקים, עולים לדיירים 4,000 שקלים בחודש

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
פינת אוכל בנוסף לבר הישיבה שבמטבח/לירון מולדובן

לאן הגענו?
שכונת נווה יהודה ברחובות, לדירת 3.5 חדרים, בגודל 100 מ"ר.

כאן גרים
משפחת עמרני: סתיו (32), גיא (34), אורי (5) וגיל (3). את הזוגיות הארוכה חבים בני הזוג לבן דודה של סתיו (שהוא גם חברו הטוב של גיא), שהשכיל להפגיש ביניהם לפני עשור. אז היו סטודנטים בתחילת דרכם וכיום, הם עוסקים במקצועות שלמדו ובתחומים נוספים הקרובים לליבם. סתיו עובדת בתחום של בדיקות גנטיות להתאמת תזונה ובשאר הזמן מממשת את עצמה בעולם העיצוב. תחת המותג "BRINg it home" היא עושה הום סטיילינג ועיצוב מוצר, כמו גם מנהלת שתי קבוצות עיצוב מוכרות ברשת החברתית. "בין כל המשימות אני מוצאת זמן לעשות את מה שאני אוהבת. לחולל מהפך בחלל ואז לראות את הברק בעיניי הלקוחות, זה מאוד מספק". גיא לעומת זאת, מנהל צוות אפליקציה בחברת הייטק ובשאר הזמן מתפקד כאבא פעיל. "הבנות סופר אנרגטיות", הם מספרים, "אז אנחנו מתעלים את זה למקומות טובים ומשתדלים לבלות איתן כמה שיותר בטבע ובמרחבים פתוחים".

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
בתוך הלו"ז הצפוף, מוצאת זמן לממש את התשוקה לעיצוב. סתיו והמשפחה ברקע/לירון מולדובן

יגעת ומצאת
בזמן שמרבית הדיירים עוסקים בעכבר הממוחשב, סבלה משפחת עמרני לפני כשנתיים ממתקפת עכברים אמתית בדירתם הקודמת ברחובות, מה שהוביל לחיפוש בהול אחר בית חדש. "היה לנו מזל גדול, זאת הדירה השנייה שראינו והתלהבנו ממנה מיד. האופן ספייס של החלל המרכזי והאי במטבח קנו אותנו".

הום סטיילינג
כמי שאהבה ומאז מעולם את השילוב בין ניקיון, פשטות וחומרים טבעיים, סתיו התחברה באופן טבעי לסגנון הסקנדינבי ובחרה לעצב את ביתה על טהרתו. גם מבחינת פלטת הצבעים נותרה נאמנה לגוונים בהירים ואפורים. "אני פחות בעניין של דרמה או צבעים עזים", היא מסבירה. "חשוב לי שיהיה נעים בעין ואת נגיעות הצבע אני מכניסה דרך השימוש בעץ ובצמחייה". בנוסף, תומכת הדיירת בשיטת עשה זאת בעצמך והדבר ניכר היטב כבר בכניסה לחלל המרכזי. יחידת מדפים מלוחות OSB שבנו הוריה ומושכת את תשומת הלב על רקע הקיר האפור בסלון, מדפי עץ שיצרה בסדנת נגרות וכיום, מקשטים את פינת האוכל, כמו גם שולחן קפה מעץ בצורת משושה שתכננה בעצמה, הם רק חלק מרהיטי ה- DIY שפזורים בדירה.

עוד באותו נושא

שכורה ומעוצבת: אי ירוק בלב תל אביב

לכתבה המלאה
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
בהתאם לעיצוב הסקנדינבי, הצבעים הדומיננטיים הם אפור ולבן/לירון מולדובן

גם מחדר השינה של צמד הזאטוטות מנשבות רוחות נורדיות והוא עוצב בצבעים שמונעים הטיה מגדרית. "היה לי חשוב לא להכניס לפה צבעים שמזוהים בהכרח עם בנות ובאופן כללי אין פה ריבוי גירויים, מתוך כוונה שיעבדו גם עם הדמיון", מסבירה הדיירת. כיאה לחדרי ילדים בעיצוב סקנדינבי, בולט כאן אוהל טיפי שיצרו הוריה עבור נכדותיהם. פריטים נוספים כמו מתלה קקטוס ממתכת ושעון בצורת דב, תוכננו על ידי האם היצירתית ונשלחו לייצור במפעל. את המראה משלימים מדפי משושים ששודרגו בעזרת טפטים צבעוניים, מדפי תבלינים שהוסבו והותאמו לסביבה החדשה, ולסיום, פרינטים מעניינים מבית היוצר של סתיו שמוסגרו ונתלו על הקירות.

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
אי פונקציונאלי בלב המטבח, מקל על ההתנהלות הקולינארית בחלל/לירון מולדובן

הקו הלבן והנקי ממשיך בחדר השינה של ההורים, שעוצב בגוונים בהירים. נגיעות של שחור ועץ משולבות כאן גם הן, ובאות לידי ביטוי בפריטים כמו מנורת לילה ולוח רשת שסתיו יצרה בעצמה. שידת הלילה שניצבת לצד המיטה היא הגרסה המוקטנת של שולחן המשושה בסלון, כשמימין לה הפכה ערימת מגזינים למעמד בפני עצמו, עליו מונחים עציץ ונר. "אני מאוד מאמינה בלקחת מוצר ולהסתכל עליו מזווית אחרת", היא מספרת. "ככה אפשר בקלות ובעלות מינימלית להפוך כמעט כל דבר לפריט שיתאים לבית ולצרכים שלי".

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
האופן ספייס בחלל המרכזי שבה את לב הדיירים מהרגע הראשון/לירון מולדובן

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,000 שקלים בחודש. ארנונה- 1,000 שקלים לחודשיים. חשמל- 700 לחודשיים.

פאנלים
כחלק מהאג'נדה המגדרית הנהוגה בבית משפחת עמרני, מי שאחראי באופן כמעט בלעדי על נקיון ותחזוקת הבית, הוא גיא. "הוא כמו פיה שמחזירה הכל למקום ומאפסת את הבית בסוף היום", מספרת אשתו הגאה. מלבד התחזוקה היומיומית, מנקה הדייר את הבית באופן יסודי לעתים קרובות.

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
עיצוב סקנדינבי עם הרבה טאץ' אישי. מבט אל הסלון/לירון מולדובן

דו"ח מקרר
כמי שלמדה תזונה ועוסקת בתחום, חשוב לסתיו שגם בביתה ינוהל סדר יום קולינרי מאוזן ובריא. "אין פה ארון חטיפים ואנחנו לא מחזיקים ג'אנק". כמו בעיצוב, כך גם בתזונה, תומכת הדיירת בשיטת עשה זאת בעצמך ומקפידה להכין מטעמים כמו ממרחי פסטו וקשיו. במקרר יש תמיד ירקות ופירות. "פירות זה הממתקים שלנו", מתוודים בני המשפחה.

עתידות
בימים אלה בונים בני הזוג בית משפחתי משלהם בקיבוץ הממוקם צפונית לבאר שבע. "שנינו גדלנו באזור כפרי ותמיד חלמנו לגדל את הילדים בסביבה כפרית וקהילתית". הבית החדש צפוי להיות מוכן בעוד כשנה ועז אז מתכוונים השניים ליהנות מהדירה ומהעיר. "מבחינת הילדות, העיר קצת מגבילה אבל אנחנו מאוד נהנים ממה שיש לה להציע, המסעדות, הקפה השכונתי. נתגעגע לכל זה".

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
פירות הם הממתקים של משפחת עמרני. הצצה אל המקרר/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
מדפי משושים ששודרגו בעזרת טפטים מעוצבים/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
פרינטים מבית היוצר של האם, מכסים את קירות חדר הילדות/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
יחידת מדפים שסתיו הכינה בסדנא לנגרות מקשטת את קיר פינת האוכל/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
בחדר השינה של הזוג- לוח רשת וגוף תאורה שיצרה הדיירת/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
שידת משושה שסתיו תכננה, לצד ערימת מגזינים המשמשת כמעמד לעציץ/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
חדר השינה של גיא וסתיו עוצב על טהרת הצבע הלבן/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
קקטוס ושעון בצורת דב ממתכת, תוכננו ועוצבו על ידי הדיירת/לירון מולדובן
דירה שכורה ברחובות. לירון מולדובן
חדר השינה של הבנות עוצב בצבעים שימנעו הטיה מגדרית/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully