וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קתרין זיטה ג'ונס במיזם עיצוב חדש שמסקרן מיליוני מעריצים

אור רוזנשטיין

4.8.2017 / 7:28

הכוכבת ההוליוודית שמתחזקת קריירה יציבה החלה להעלות לחשבון האינסטגרם האישי שלה תמונות עיצוב בצירוף ההאשטאג StyleByZeta#. ביררנו את משמעות הדבר

קריינות: סיגל סיריוס; עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

(בווידאו: קתרין זיטה ג'ונס מוכרת את הבית המעוצב בסגנון קולוניאלי)

קתרין זיטה ג'ונס החליטה להיכנס אל עולם העיצוב, והכריזה על השקת מותג לייפסטייל משלה בסתיו הקרוב. אמנם ההכרזה לא לוותה בתמונות המוצרים, אך רוח הדברים כבר ידועה: השחקנית הוולשית מתחזקת בחודשים האחרונים את ההאשטאג #StyleByZeta באמצעותו, היא מעדכנת ומשתפת את עוקביה במציאות הסטייל שלה ובהרפתקאותיה בעיצוב הפנים של ביתה. "הידד, אני כל כך מתרגשת!" כתבה זיטה ג'ונס באינסטגרם, "לא יכולה לחכות עד שאוכל להראות לכם את כל הדברים שלי". עוד לא ברור מהם החפצים שייכללו במותג, אבל תמונות של מכונת התפירה הביתית של השחקנית המוערכת עוררו התרגשות בקרב מעריציה ברשת החברתית.


עוד כוכבים שמנסים את גורלם בעיצוב:
מי רוצה שקייט מוס תעצב לו את הבית?
תכירו את קולקציית הרהיטים של בראד פיט
טומנת ידה בצלחת: דיאן קיטון משיקה קולקציית כלים

אם לשפוט לפי העיצוב בביתה המשותף של זיטה ג'ונס עם בעלה, השחקן מייקל דאגלס, מדובר בסגנון עשיר (אפילו נובורישי) שנותן הרבה כבוד לרהיטים כבדים ולצבעי שחור ולבן. בחודש יולי שיתפה השחקנית תמונה של המטבח שלה, ובו אי מעץ ובו פיתוחים מסובכים כשהוא מחופה במשטח מבריק, אליו הוצמדו כיסאות בר ממתכת בוהקת. רצפת המטבח מחופה באריחי שחור לבן כצורת דמקה כאשר ברקע מנצנצים אריחי סאבווי - איך לא - מבריקים גם הם. המטבח כולל גם פריטים מאוסף כלי הכסף העתיקים של השחקנית, שאוהבת לשלב בעיצוב פריטי וינטג' כגון פסלי אריות ואגרטלי ורסאצ'ה זהובים, שנמצאים ברשותה כבר עשרים שנה. חדרים אחרים כגון חדר המשפחה או חדר האורחים מצביעים על נטייה לשטיחים כבדים וחמים, רהיטים מרופדים היטב, כריות נוי וסידורי פרחים גבוהים.

עוד באותו נושא

נותן בווליום: לני קרביץ מעצב דירות יוקרה בניו יורק

לכתבה המלאה

מן הראוי לציין כי זיטה ג'ונס איננה הכוכבת ההוליוודית הרשונה שפוזלת לעולם העיצוב. דיאן קיטון עיצבה קולקציית כלים, בוב דילן עיצב שערים מברזל (הרבה לפני שקיבל פרס נובל לספרות), קייט מוס התנסתה בעיצוב פנים עבור פרויקט Yoo באנגליה, לני קרביץ עיצב דירות יוקרה בניו יורק - ממש השנה ואפילו בראד פט עיצבה קולקציה מיוחדת של רהיטים. עוד על הכוכבים הוליוודיים שפוזלים לעולם העיצוב בכתבה הזאת.

קתרין זיטה ג'ונס. splash
לא עומדת במקום. זיטה ג'ונס מחממת מנועים לקראת מיזם חדש/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully