וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצלנית", "פרה מלוכלכת": הרשת תקפה אישה שישנה במיטה מטונפת

27.7.2017 / 9:06

תוכנית בוקר אנגלית הגיעה לביתה של קרן אולדרידג', והצופים לא ריחמו לאחר שנחרדו לגלות שהיא "מחליפה מצעים פעם ב-3-4 שבועות". גם קרן הזדעזעה כשהראו לה כמה המיטה שלה באמת מלוכלכת

צילום מסך

קרן אולדרידג' מבירמינגהאם, אנגליה, לא תיארה לעצמה שתיאלץ לעמוד מול מתקפה ברשתות החברתיות כאשר הסכימה להכניס צוות של תוכנית בוקר לביתה, על מנת שיבדקו כמה לכלוך הצטבר במיטה עליה היא ישנה. לרוע מזלה, הצופים נחרדו כאשר סיפרה למנחת התוכנית שהיא "מחליפה מצעים פעם בשלושה שבועות, לפעמים ארבעה", ותגובות כמו "עצלנית" ו"פרה מלוכלכת" לא איחרו להגיע.

עוד בנושא
אתם לא רוצים לדעת מה גדל על המצעים שלכם בזמן שאתם ישנים
המצאה לעצלנים: המיטה שמסדרת לעצמה את המצעים בדקה
המיטה שהפכה למלונה מפוארת עבור הכלבה

ומה עשתה המנחה כששמעה על ההרגלים המפוקפקים של קרן? היא הזמינה מומחה להיגיינה, שהגיע עם שואב אבק בעל יכולת יניקה גבוהה במיוחד על מנת לבדוק בדיוק מה מרכיב את הלכלוך במיטה, וכמה היא מלוכלכת. "באופן טבעי, במיטה מצטברים זיעה, תאי עור מתים ובקטריה", אמר המומחה, "אנחנו צריכים לדאוג גם מקרדיות האבק. הן קטנות מאוד ומסוגלות לעבור מהמצעים לתוך המזרון".

בסיום השאיבה, מנחת התוכנית הראתה לקרן את הממצאים - קערה מלאה בנוזל עכור ושחור - וקרן צעקה בהלם. כאשר נשאלה אם היא מסוגלת להאמין על כמה לכלוך היא ישנה, היא ענתה: "זה מדהים, פשוט מדהים. אני לא מאמינה כמה לכלוך היה שם". המנחה ניסתה לנחם אותה ש"אין לה במה להתבייש", אך כאמור הצופים חשבו אחרת.

כמה ליכלוך יש במיטה?. צילום מסך
המומחה שואב, קרן מזועזעת/צילום מסך

"אנשים הם פשוט עצלנים. צריך להחליף מצעים לפחות פעם בשבוע", הסביר אחד מהם, בעוד גולשת אחרת נקטה בשפה אפילו יותר קשה וצייצה: "3-4 שבועות בלי להחליף מצעים? פרה מלוכלכת".

בסיום התוכנית, המומחה העניק לצופים מספר טיפים שיעזרו להם להימנע מכמות הלכלוך שהצטבר במיטתה של קרן. הוא ייעץ להם לשאוב אבק מהמיטה באופן סדיר, לאוורר את המזרון על ידי השארת החלונות בחדר פתוחים ולכבס את הסדינים במים רותחים, על מנת לשמור על הניקיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully