וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תשמרו על הכביסה שלכם ריחנית לאורך זמן

30.7.2017 / 7:56

ריח של כביסה נקייה הוא ריח של בית, כזה שמעורר בנו זיכרונות ועושה לנו טוב בלב. הנה 4 דברים פשוטים שאתם יכולים לעשות כדי לוודא שהריח הזה ילווה אתכם לאורך זמן ולא יתפוגג

מצעים עם פרח נעים. ShutterStock
הריח שאנו בוחרים לכביסה שלנו ילווה אותנו לאורך זמן/ShutterStock

ריח הוא אחד החושים הכי חזקים שלנו וגם ההשפעה שלו עלינו היא עוצמתית במיוחד. יש ניחוחות מסויימים שיכולים לזרוק אותנו לזיכרון רחוק, להרגיע אותנו או פשוט לעשות לנו טוב בלב. ויש ניחוחות שהם "ריח של בית". ריחות של תבשילים אהובים, הבושם של מישהו יקר לנו, או הריח של כביסה נקייה שזה עתה יצאה מהמכונה והניחוח הנקי והמשכר שלה מתפשט בבית כולו או עוטף אותנו ברגע שאנחנו פותחים את דלתות הארון.

רבים מאיתנו משקיעים מחשבה וזמן בבחירת נוזל הכביסה ומרכך הכביסה שאנחנו קונים, בדיוק משום שאנחנו יודעים שהריח הזה ילווה אותנו ואת בני ביתנו בכל יום – בבגדים שנלבש, במגבת הנקייה שנתנגב בה לאחר המקלחת ובמצעים שנתעטף בהם בסוף כל יום. לכן, זה מאכזב במיוחד כשהריח הזה אינו מחזיק מעמד ומתפוגג מהר מדי. כדי לוודא שהריח הנהדר ישאר לאורך זמן וילווה אותנו גם בחלוף כמה ימים מהכביסה, הנה כמה צעדים שכדאי להקפיד עליהם בטיפול בכביסה.

אישה מריחה כביסה נקייה. ShutterStock
שילוב נכון של נוזל ומרכך כביסה יביא לתוצאה המקסימלית/ShutterStock

לבחור את הריח הנכון – הצעד הראשון הוא כמובן לבחור בחומרי כביסה שלצד יעילותם הרבה בניקיון הבגדים, ניחנים גם בניחוח מצויין ועוצמתי. המפתח הוא לבחור בנוזל כביסה שיצליח לנקות את הבגדים מריחות לא טובים ומלכלוך, ובמרכך כביסה שיבשם אותם בניחוח חדש וייחודי. נוזל הכביסה של פרסיל שמגיע במגוון ניחוחות ועם טכנולוגיית ריח שנשאר לאורך זמן, מתאים לשימוש בכל סוגי הכביסות, מתמוסס בקלות בכל טמפרטורה ומשאיר את הבגדים נקיים וריחניים. ואילו מרככי הכביסה של סוד, שאותם ניתן למצוא גם בגרסה הרגילה וגם בנוסחה מרוכזת וקלה לשימוש, לכביסה ריחנית לאורך זמן, מיוצרים בטכנולוגיית בישום שמעניקה לבגדים שלכם עד שמונה שבועות של ניחוח מרענן. שילוב נכון של המוצרים הללו, יבטיח לכם מקסימום ריח למקסימום זמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
כביסה צבעונית במכונה. ShutterStock
הקפידו לא להשאיר כביסה רטובה בתוך המכונה/ShutterStock

לא לתת לכביסה רטובה לחכות – בתום פעולת הכביסה, הבגדים שלכם נקיים, ריחניים, אבל גם רטובים. אם הם יעמדו רטובים יותר מדי זמן וימתינו לעבור לייבוש, הם עלולים לאבד מהרעננות ומהניחוח שלהם ולאמץ במקומם בת ריח מעופשת. שזה ממש לא רצוי, וגם לא היגייני. בלחות וברטיבות הבגדים יכולים לפתח עובש ושלל בקטריות שאנחנו ממש לא רוצים בסביבתנו הקרובה, מסיבות מובנות. לכן, הקפידו לכבס בשעות שבהן אתם נמצאים בבית, וזמינים להעביר את הבגדים הרטובים לייבוש כמה שיותר סמוך לסיום הכביסה. אפשרות נוספת היא להשתמש בפונקציית הטיימר שיש ברוב מכונות הכביסה, ולתזמן את פעולת המכונה כך שתסתיים סמוך לשובכם הביתה.

לא להשאיר בגדים לייבוש בחוץ יותר ממה שנחוץ – תליית הכביסה לייבוש על החבל באוויר הפתוח היא אפקטיבית וחסכונית, אבל אם הבגדים ישארו על החבל יותר ממה שהם חייבים, הם יתחילו לאבד מהניחוח הנקי שלהם. לכן, אם אתם תולים כביסה לייבוש בחוץ, בדקו בחלוף כשעתיים האם היא כבר יבשה ובמידה שכן, הכניסו אותה הביתה וקפלו לארון. כדאי לזכור שבקיץ הישראלי, רוב הבגדים לא צריכים הרבה זמן כדי להתייבש בחוץ.

בגדים לבנים תלויים על חבל כביסה. ShutterStock
האוויר והשמש אמנם מייבשים את הכביסה אך זמן ממושך על החבל יגרום לאיבוד הניחוחות/ShutterStock

לא לקפל ולהכניס לארונות פריטים לחים – בטח קרה לכם יותר מפעם אחת שישבתם לקפל כביסה והוצאתם מהערימה הנקייה פריט שאמנם לא ניתן לומר עליו שהוא רטוב, אבל הוא גם לא לגמרי יבש. יכול להיות שהתלבטתם לרגע, אבל רוב הסיכויים שבגלל שכבר הייתם בשוונג פשוט קיפלתם אותו והנחתם בערימה המקופלת. כדאי שתדעו שגם מעט לחות יכולה לגרום לבגד לפתח ריח של רטיבות ועובש. אם תכניסו אותו ככה לארון או למגירה, הריח עוד עשוי להתפשט ולדבוק בפריטים אחרים. לכן, חשוב מאוד לוודא שכל הפריטים יבשים לחלוטין לפני שאתם מקפלים אותם ומחזירים לארון. אם אתם נתקלים בפריט לח, פרשו אותו לייבוש לזמן מה נוסף, עד שיתייבש במלואו, ורק אז הכניסו אותו לארון.

מרכך כביסה של סוד.
המרכך שמיוצר בטכנולוגיית בישום המעניקה לבגדים עד שמונה שבועות של ניחוח מרענן
מערכת וואלה! בשיתוף הנקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully