וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפכה חצר הטמבוריה לאימפריה מעוררת השראה

תגידו מזל טוב. מותג הסניטריה HeziBank המתמחה בעיצוב, יבוא ושיווק של חרסינה וכלים סניטריים חוגג 50. את החגיגות מציינים בערוץ אינטרנטי הכולל תכניות וראיונות של מיטב אנשי המקצוע בהגשת קארין מגריזו

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: קארין מגריזו בראיון עם המעצב אלכס מייטליס - HeziBank TV)

למקרה שיצא לכם לשפץ או לבנות בית, אין סיכוי שלא שמעתם את השם HeziBank - המותג המוביל בארץ שנקרא על שם הבעלים, המתמחה בעיצוב, ייבוא ושיווק של חרסינה וכלים סניטריים מאז שנות ה-70. בימים אלה מציין המותג 50 שנה של אסתטיקה ואיכות, שבין היתר עושות לרבים חשק לבלות בחדר הרחצה שעות נוספות.

לרגל חגיגות היובל הוקם ערוץ אינטרנטי המוקדש לזירת האדריכלות, העיצוב והשיפוץ בישראל שצפוי להוות בעתיד מקור מידע גדול ונגיש למגוון עצום של אדריכלים ומעצבים. קארין מגריזו גויסה לטובת הערוץ כמנחה ומראיינת של מיטב אנשי המקצוע. מגריזו, שלמדה בעבר עיצוב פנים ידעה להעניק לכל ראיון את הקריצה המדויקת והאישית שהופכת את הצפייה בתכניות הקצרות למרעננת ושונה. בין אנשי המקצוע המובילים שהתיישבו לשיחה עם הטאלנטית שחוזרת למסך, נמנים: אלכס מייטליס, ירון טל, יונתן מונצ'ק, דני והילה ישראלביץ ועוד.

הערוץ שמושק בימים אלו נבנה בהשקעה של מיליון שקלים. "החלטנו להקים ערוץ תוכן איכותי שתואם את רוח התקופה ואת החזון שלנו, המושתת על אסתטיקה ושאיפה למצוינות, כערכי יסוד לפעילותנו רבת השנים. לדברי ג'יימי הרננדורנה מנהל השיווק של HeziBank. "על פי מחקרים של גוגל בעולם, הלקוחות בוחרים את האדריכלים ומעצבי הפנים שלהם לאחר חיפוש ומחקר ארוך באינטרנט. לכן, החלטנו לקחת את הנושא צעד קדימה ולתת לאדריכלים ולמעצבים את הכלים להציג ולהראות את התוצרים שלהם באמצעות וידאו ותכניות אישיות וכך, לחזק את מערכת היחסים הדיגיטלית שלהם עם לקוחות פוטנציאליים".

לערוץ HeziBank TV

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לטובת הדור הבא הייתי שמח שננחיל ידע מבחינה עיצובית אם באמצעות מכללה או מרכז הדרכה" חזי בנק באולם התצוגה שבדזיין סנטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז איך הכל התחיל?
בשלהי שנות ה-60 התחיל בנק לעבוד כשכיר בחצר האחורית של חנות הטמבוריה של הוריו ברמתיים, הוד השרון. הוא רצה למכור אריחי קרמיקה מחוץ לאריזות הקרטון והוריו שעבדו בחנות קטנטנה סירבו "לבזבז" שטח יקר. בנק שהיה מלא אמונה ומעוף החליט בכל זאת לנסות ולמכור אותם על המדרכה ממול, לעוברים והשבים. מרגע שהציג את האריחים נגשו לקוחות ובקשו לרכוש את הקרמיקה. זו הייתה ההוכחה שבנק ידע מה הדבר הבא שהוא צריך לעשות. "עיצבתי את אריחי הקרמיקה הראשונים בישראל תחת המטריה התומכת של מפעל ברבור בעכו" מספר בנק. "למניע העסקי היה מקום נכבד, אך ללא ספק הכוחות הדומיננטיים שהניעו אותי היו היצירה והעיסוק בעיצוב".

כשבנק פתח את החנות הראשונה בהוד השרון הוא חילק אותה לחדרים שבהם הוצגו האריחים במשטחים גדולים. אלו המחישו כיצד יראה החומר על הרצפה או הקירות בבית הלקוחות. לאורך שנות ה-90 הפיק ועיצב תערוכות ענק לקרמיקה שנערכו בגני התערוכה עבור הקהל המקצועי והפרטי. מן הראוי לציין שגם אלו כמו אריחי הקרמיקה - היוו תקדים שלא היה כמותו בארץ.

עוד באותו נושא

החלל החיצון: חזי בנק משיק מתחם מרהיב ביופיו לריהוט חוץ

לכתבה המלאה
חזי בנק חוגג 50 שנה למותג. נועם פריסמן,
קארין מגריזו על סט הצילומים ל-HeziBank TV עם המעצב ירון טל/נועם פריסמן

לאור הצלחת החנות הראשונה הבין בנק שהמרכיב החשוב ביותר בתחום הוא שטח תצוגה גדול, כפועל יוצא מכך, סגר את החנות הקטנה ופתח אולם תצוגה גדול בסמוך בשלב מאוחר יותר פתח אולם תצוגה נוסף בדזיין סנטר שבבני ברק, המשתרע על פני 4,000 מ"ר. בנוסף, פתח מפעל לעיבוד שיש בסגולה וב-2013 פתח מתחם המוקדש כולו ל-outdoor (חוץ וגינה). "מדובר בגן יפהפה המשתרע על פני 8 דונם, שענה על כל הגחמות שלי. יש בו ביטוי לישן והנוסטלגי ובד בבד גם לחדש והמעודכן. זהו גן קסום הטובל בכלים, רהיטים, חפצים, שערים עתיקים, כרכרות ופינות ישיבה מודרניות. המתחם למעשה עונה על אהבתי ליופי, טבע ולנוף שאני ממשיך לטפח שהרי הוא מהווה כר נרחב לעיסוק שלי". ביוני 2013 גרף בנק תואר חבר של כבוד מטעם אגודת אדריכלי הפנים בישראל (תואר שניתן עד אז לאדריכלים בלבד).

היית מאמין שמהחצר האחורית של ההורים שלך תהפוך עם השנים לאימפריה בתחום?
"לא הייתי מאמין, אם היו אומרים לי את זה בזמנו. הייתי אומר שזה חלום. חלום גם בהיבט של המוצרים, הגודל והיכולות.
מי יכול היה לדמיין את החומרים שעומדים לרשותנו היום, בשנות ה-60".

כל שנותר להגיד הוא מזל טוב. מה נאחל לך לחמישים השנים הבאות?
"תודה. הייתי רוצה שלטובת הדור הבא ננחיל ידע מבחינה עיצובית אם באמצעות מכללה או מרכז הדרכה. מההיבט המסחרי הייתי שוקל לפתוח עוד ועוד אולמות אותם ניתן בקלות למלא במבחר העצום שיש לנו היום לצד היכולת עם מפעל הכולל 13 מכונות לעיבוד שיש מהמתקדמות בעולם. מבחינת האבן - החומר שאני כל כך אוהב - הייתי רוצה להתפתח בכיוון של עיצוב בתלת ממד, כגון פסלים ואלמנטים שונים כמו כרכובים (קרניזים) וכן, להעשיר את הטקסטורות והמרקמים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מוצרים של חברת ניופורם האיטלקית ב-HeziBank/מערכת וואלה!, צילום מסך
ברזים מעוצבים של המותג הצרפתי The Paris. חזי בנק,
מבחר ברזים מעוצבים של המותג הצרפתי THG Paris ב- HeziBank/חזי בנק
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריחי Bisazza עם התקנה של אנשי מקצוע ב- HeziBank/מערכת וואלה!, צילום מסך
אריחי שש בש של IMPRONTA לחזי בנק. Impronta,
אריחי IMPRONTA ב-HeziBank/Impronta
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית הכלים הסניטריים של מרסל וונדרס למותג "ביזאצה באגנו", חברת הבת של 'ביזאצה' בHeziBank/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגוון עצום של מקלחונים ומערכות מים חכמות של המותג הגרמני Dornbracht ב- HeziBank/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות שופ אין שופ -Devon&Devon ב- HeziBank/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות שופ אין שופ - antoniolupi באולם התצוגה של HeziBank/מערכת וואלה!, צילום מסך
מתחם ריהוט חוץ של חזי בנק במתחם אזור התעשייה סגולה. נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
תצוגת רהיטי חוץ, שערים עתיקים ואפילו כרכרות במתחם שבסגולה ל-HeziBank/נמרוד סונדרס, נמרוד סונדרס
מתחם החוץ של חזי בנק בסגולה. נמרוד סונדרס
מתחם תצוגת החוץ של חזי בנק בסגולה/נמרוד סונדרס
מתחם החוץ של חזי בנק בסגולה. נמרוד סונדרס
מתחם תצוגת החוץ של חזי בנק בסגולה/נמרוד סונדרס
מתחם החוץ של חזי בנק בסגולה. נמרוד סונדרס
מתחם תצוגת החוץ של חזי בנק בסגולה/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully