וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם לא רוצים לדעת מה גדל על המצעים שלכם בזמן שאתם ישנים

9.7.2017 / 9:22

מצטערים להרוס לכם את שינת הלילה הקרובה, אבל אולי הגיע הזמן שתגלו עד כמה חמור מצבם של המצעים שלכם. כמה, אתם שואלים? מומחה השווה בין מצעים לצואה של כלב

השיטה הנכונה לסידור המצעים על המיטה/HOWCAST

בסרטון - כך תסדרו את המיטה בחמישה צעדים פשוטים

זה ידוע שהמצעים שלנו הרבה יותר מלוכלכים ממה שנדמה לנו. הם הרי סופגים עד 100 ליטר של זיעה וכמעט חצי קילו של עור בשנה. אולם, המומחה פיליפ טיירנו מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ניו יורק טוען שהמצב חמור אפילו יותר. מוכנים לקרוא על מה אתם ישנים כל לילה? זאת הרשימה: פטריות, חיידקים, חול, זיעה, ליחה, נוזלי נרתיק, צואה, שתן ועור. הכל בכמויות קטנות כמובן אבל עדיין - דוחה. רק תחשבו על זה רגע, כשליש מהחיים שלנו אנחנו מבלים על מצע של חיידקים, פטריות וצואה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

השמיכה החכמה: הפתרון המושלם לבני זוג שרבים על המזגן

לכתבה המלאה

טיירנו שוחח עם IFLScience וסיפר שכדי לשמור על הניקיון חובה לכבס את המצעים לפחות פעם בשבוע, כי זה הזמן שלוקח לזוהמה להצטבר ולהגיע לכמות "משמעותית" מספיק עבורנו. "אם תגעו בקקי של כלב ברחוב, תרצו לשטוף את הידיים שלכם. קחו את האנלוגיה הזאת למצעים שלכם", הוא אמר, "אם הייתם רואים מה יש שם – וכמובן שאתם לא רואים – אחרי כמה זמן הייתם שואלים את עצמכם 'האם אני באמת רוצה לישון על זה?'".

הוא הוסיף: "כוח הכבידה הוא זה שמביא את כל החומרים האלה למזרן שלנו. גם אם אין לכם אלרגיות, אתם יכולים לקבל תגובות אלרגיות מהמצעים שלכם". אנחנו כל כך מתחרטים שקראנו את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully