וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין שמיים לארץ: כך הפך מגדל הפיקוח לדירה יוקרה

אור רוזנשטיין

6.7.2017 / 13:27

חלונות פנורמיים שצופים למטוסים ממריאים ונוחתים ב-360 מעלות, מיטה מפנקת ומטבחון מתוק ויעיל במיוחד. איך זה לגור בתוך שדה תעופה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעה כיווני אוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדירה הזאת ששטחה 35 מ"ר הופקדה בידי האמנית והיוצרת סילה רמנק (Cilla Ramnek), מלכת הפטרנים השבדית. רמנק, הידועה בסגנונה הצבעוני האקלקטי, בחרה הפעם לסטות מהקו הצבעוני המאפיין אותה לטובת גוונים אפורים ושקטים המזוהים עם הסגנון הסקנדינבי. הצבעים משתלבים עם הסביבה בה שוכנת דירת הפאר האמורה. האפור מתמזג עם מסלול הנחיתה שמשתקף מבעד לחלונות הפנורמיים הגדולים המאפשרים לתת לנוף הייחודי את הפוקוס. זה הרגע לציין שהדירה המקורית הזאת שוכנת במגדל פיקוח בשדה התעופה בשטוקהולם - ארלנדה והנוף שנשקף ממנה הוא תנועה של מטוסים ממריאים ונוחתים.

רמנק לא נתנה לפטרנים להימלט תחת ידיה וכך, מתבלטת הדירה בשילוב מעניין: השטיח באזור הישיבה הוא מעין איור של עור חיה, ופסי זברה מעטרים את הכורסה. חומריות הבדים נראית היטב לעין, החל מכרבולית צמר חמימה שהונחה בסטייל בלתי מתאמץ על הכורסה ויש גם הדום בריפוד פסים. כמובן, לא ניתן היה להתחמק מהמובן מאליו - מיטה בעלת כיסוי עם הדפסי פלוסים בשחור-לבן, אותה דוגמה שעיטרה את חלומות הפינטרסט הסקנדינביים של כולנו כבר לפני שנתיים ויותר. כל אלה בתוספת ריהוט סקנדינבי פשוט וטוב מייצרים מעין בקתה אפריקאית-סקנדינבית שמספרת את הסיפור הגלום בשדה התעופה, אותו מקום בעל פוטנציאל אינסופי להרפתקה.

לקריאה נוספת:
מי רוצה ללון במגדלור נטוש?
גרייסון פרי עיצב בית עבור דמות בדיונית
הבריטי שעיצב לעצמו קפלה סיסטינית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגוונים האפרפרים משתלבים עם אופי המקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדירה עוצבה כמעין לפוט קטן שבו מאורגנים בקפידה כל האזורים ההכרחיים, לשינה, מנוחה וארוחה קלה במטבחון קטן ופרקטי במיוחד.

אז מה הסיפור של דירת היוקרה הזאת? מדובר בפרויקט ייחודי של ענקית השכרת דירות הנופש HomeAway, המציגה את הפרויקט האחרון שלה - דירת פאר בתוך מגדל הפיקוח. אל תמהרו לחגוג, רק זוכה אחד ושלושה אורחים נוספים יזכו ליהנות מהמעון הייחודי, כחלק מחופשה של ארבעה ימים באחת מערי הבירה הסקנדינביות. ניתן להשתתף בתחרות עד 31.7, אך לדאבוננו היא פתוחה רק לתושבי המדינות בריטניה, צרפת, גרמניה, ספרד והולנד. כך שאם אתם לא ברי מזל עם פספורט אירופאי, כל שנותר הוא להתענג על התמונות והרעיון המקורי.

עוד באותו נושא

הדיירת שעיצבה את ביתה בכל צבעי הקשת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אזור המנוחה - לשבת ולבהות במתרחש בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריצות של הומור: אף חיה לא נפגעה במהלך עיצוב הדירה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח סקנדינבי זעיר אל מול מרחבי בטון אפור ענקיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully