וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורה מוגבלת באיקאה: טוויסט עיצובי ליום יום

3.7.2017 / 13:34

ענקית הריהוט ואביזרי עיצוב הבית השוודית יוצאת במהדורת פריטים מוגבלת המשלבת עיצובים של מעצבים מוכרים יותר או פחות עם פריטי יום יום

איקאה 28.6.
איקאה 28.6

מאז שהגיעה לישראל בשנת 2001 הפכה איקאה לתחנה קבועה אצל כל מי שעובר דירה או רוצה לרענן את עיצוב הבית. עם מגוון בלתי נגמר של רהיטים, אקססוריז ופתרונות אחסון החנויות הגדולות הפכו למקום אליו הולכים כדי להתחדש בכל פריט הקשור לעיצוב הבית, החל מכלי מטבח ועד לריהוט לסלון, חדר השינה או חדר הילדים.

הפעם החליטו במותג להפתיע את הלקוחות עם קולקציה חדשה ומעניינת במיוחד שתושק במהדורה מוגבלת. מדי כמה שנים המותג משתף פעולה עם מעצבים חדשים, מוכרים יותר ופחות ואפילו סטודנטים לעיצוב כדי ליצור משהו מרגש שלא נעשה עד היום. כך גם עם קולקציית STUNSIG החדשה, עם מגוון של פריטים פשוטים ויום יומיים שמקבלים טוויסט מעוצב עם צילומי אופנה, קומיקס, קולאז'ים צבעוניים ואפילו ציורי טבע.

איקאה 28.6.
איקאה 28.6

הרעיון מאחורי הקולקציה, מעבר לרצון לתת ללקוחות המותג פריטים חדשניים, הוא להביא מהדורה מוגבלת ומיוחדת של אביזרים שמתבלטים מהכלל בעיצוב הבית - עובדה שמתחברת לעולם של היום שדורש גם מהפריטים הבסיסיים ביותר להיות יותר מאביזרים פונקציונאליים ולהפוך למעניינים, כאלו שיצטלמו טוב לרשתות החברתיות ויביאו משהו מפתיע אפילו לקפה של הבוקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איקאה 28.6.
איקאה 28.6

ובעולם אופנה שהפך את הפריט הפונקציונאלי ביותר של המותג- השקית הכחולה שמחולקת ללקוחות ועולה שקלים בודדים לאביזר מגה אופנתי בעזרתו של בית האופנה בלנסיאגה שעיצבו בהשראתה תיק שנמכר ביותר מ-2,000 דולר, ישנה תחושה שהחברה מגיבה לעולם האופנה ב"הפוך על הפוך" משעשע: הדברים שאנו רואים כפונקציונאליים בלבד מקבלים מגע אומנותי במחיר נוח. כך למשל ניתן למצוא תיק קנבס קלאסי כביכול עם הדפסים שהופכים אותו לפריט כמעט אומנותי, תיק שיכול להחליף בקלות את שקית הסופר הקבועה שאנו מנסים להיפטר מהשימוש בה או את תיק הים החלק שאנו פונים אליו בכל קיץ. או בלוקים לציור, שהיו עד יום פריט שימושי שהלקוחות "צריכים" והפכו לפריט שהלקוחות "רוצים" בעזרתם של הדפסים שגורמים להם להיראות כמו יצירת אומנות ניידות. ההבנה כי גם הפריטים הרגילים ביותר יכולים להפוך למרגשים הביאה איתה גם נגיעה מעניינת בתחום ההלבשה, עם חולצות טי בגזרה קלאסית בלבן ושחור שמתאימות לכולם, החל מהאדם שלא מתעניין באופנה ועד לפאשניסטות הנוצצות ביותר שמוצעות לקהל עם ציורים אומנותיים בסגנון פופ ארט או צילומים ריאליסטיים.

הנריק מוסט, המעצב הראשי של הקולקציה אמר כי "ההדפסים נועדו להשתלב בקלות עם שאר מוצרי איקאה, אבל להעניק להם טוויסט ייחודי שיכול להפוך את כל עיצוב החדר או הבית למשהו אחר לגמרי". ואכן, הם גורמים ללקוחות לראות גם את הדברים הבסיסיים ביותר שמעולם לא הוקדשה להם מחשבה למשהו שמעניק תחושה רעננה שמשלבת אומנות, עיצוב וכיף.

הקולקציה החדשה זמינה בכל חנויות איקאה החל מ- 15.6

כתבה פרסומית | איקאה
  • עוד באותו נושא:
  • איקאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully