וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעשו אטנדינג: האירועים המומלצים שיערכו הלילה בתל אביב

אור רוזנשטיין

29.6.2017 / 13:22

עבודות מצטיינות של סטודנטים לעיצוב, סרטי אדריכלות ואפילו בניית רהיטים בסדנה דיגיטלית. עוד לא תכננתם תכניות לערב? הנה כמה פעילויות שוות שיערכו במסגרת אירועי לילה לבן בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פלורנטין הופכת לחגיגית גרפיטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד לשמו, הלילה הלבן של תל-אביב-יפו שייערך מחר (חמישי, 29.6) כמדי שנה, הוא הלילה הצבעוני ביותר בשנה. מה שיתחיל משעות הערב ויימשך עמוק אל תוך הלילה, יכלול בין השאר שלל מיצבים, תערוכות ואירועי עיצוב חד-פעמיים ושווים במיוחד. מסולם אור בגובה 50 מ' ועד לבניית מודלים ורהיטים, אספנו עבורכם את כל אירועי העיצוב שלא כדאי להחמיץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזדמנות לראות עבודות משובחות של פרחי העיצוב של סטודיו 6B/מערכת וואלה!, צילום מסך

צבע טרי: בוגרים, חולצות ורישום בסטודיו 6B
לרגל אירועי הלילה הלבן, יפתח סטודיו 6B את שעריו במה שכבר הפך למסורת עירונית, ויהפוך לגלריה ללילה אחד. בגלריה יוצגו העבודות המצטיינות של בוגרי המכינה בתחומים השונים, מעיצוב פנים ואדריכלות ועד לתקשורת חזותית ואופנה. בנוסף, יוקם במקום ה-T-SHIRTS SHOW ROOM, חלל בו יימכרו טי-שירטים ייחודיים (one of a kind) שעוצבו על ידיסטודנטים ובוגרים של הסטודיו. עוד בתוכנית האומנותית מרתון רישום מודל עירום. הכניסה חופשית.
איפה ומתי? אחד העם 38, החל מ-21:00

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסרטים ועד בניית מודלים בתלת ממד/מערכת וואלה!, צילום מסך

לחובבי האדריכלות: לילה לבן בחלל העבודה ש7
אנשי ש7 מזמינים את מבקרי הלילה הלבן לערב שכולו על טהרת האדריכלות ועיצוב. מה בתכנית? מרתון סרטי אדריכלות ותכנון אורבני, וכן הדגמות חיות של בניית ריהוט בטכניקות דיגיטליות. בנוסף, תיפתח סדנת העבודה במתכונת לילה מיוחדת ותציע למבקרים בניית מודלים ורהיטים בסדנה הדיגיטלית, תוך שימוש בטכניקות חיתוך לייזר ו-CNC. תודו שתמיד רציתם לבלות איזה לילה בבניית רהיט חדש לבית (בלי שאף אחד יתלונן על הרעש!). הכניסה חופשית, למעט עבודות בסדנה שיתומחרו בנפרד.
איפה ומתי? שוקן 7, החל מ-20:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תריסי החנויות הופכים ליצירת אמנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

צובעים את העיר: אירוע גרפיטי לייב בנחלת בנימין
כשלושים אמני גרפיטי מוכשרים יתכנסו כדי לצייר על תריסי חנויות נחלת בנימין והסביבה (הרחובות רמב"ם, השומר ומוהליבר) לצלילי מוזיקה חיה. בין האמנים: Imaginary Duck, Sened, Missk, Minks , Pixel Ninja ועוד. ברחבי הנחלה, שרחובותיה ייחסמו לתנועת כלי רכב, יופיעו הרכבים אקוסטיים בסגנונות שונים, מאופרה ועד ג'אז, כולל מופע של הראפרים סויסה, פלד ועוד. כמו כן, יערך מופע סקייטבורד על רמפת הסקייט של "אגאדיר". הכניסה חופשית.
איפה ומתי? נחלת בנימין, החל מ-20:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תערוכת יחיד של האמן רומן גולמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

פתיחה חגיגית: גלריה פחות מאלף ושלל אירועים בפלורנטין
גלריה פחות מאלף תארח את אירוע ההשקה החגיגי של שלוחת פלורנטין, עם תערוכת יחיד של האמן רומן גולמן. אוצרת: אלה יערי. הפתיחה החגיגית תיערך בנוכחות האמן בעל הסגנון הפנטסטי ששואב השראה מאיורי אופנה. בנוסף, שכונת פלורנטין כולה תחגוג את ערב מייד אין פלורנטין, עם תערוכת We Love Florentin בבית אוריאל אקוסטה, אירועי רחוב, גרפיטי לייב, מפגשים אמנותיים עם תושבי וסוחרי השכונה, סיורים בשכונה ועוד.
הכניסה חופשית
איפה ומתי? גלריה פחות מאלף, אברבאנל 31, מ-19:30, בית אוריאל אקוסטה ורחובות פלורנטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדוזות מהמדבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

חלום ליל קיץ: מיצבי המידברן מבקרים בלילה הלבן
פספסתם את המידברן השנה או סתם מתגעגעים? הנה הזדמנות שנייה. אמנם יהיה פחות חול ויותר אספלט, אך מיצבי העיר הזמנית במדבר חוזרים ובגדול - ללילה אחד בלבד. בין המיצבים שיגיעו ללילה הלבן בדרום העיר יהיו סולם יעקב - סולם אור בגובה 50 מ', ספינת הפיראטים - ספינה תלת-מפלסית ובה חוויה פעילה לכל הגילאים, המראות, המדוזות ועוד. הכניסה חופשית.
איפה ומתי? מתחם הרציפים, סלומון 10, החל מ-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully