וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיכה החכמה: הפתרון המושלם לבני זוג שרבים על המזגן

27.6.2017 / 9:57

הקיץ הגיע ואיתו הריבים הקבועים על המזגן בחדר השינה. השמיכה החכמה תחמם ותקרר כל אחד מבני הזוג לפי בקשתו ואפילו תסדר את עצמה כל בוקר מחדש

SMARTDUVET BREEZE: The Dual Zone Climate-Controlled Self-Making Bed

לילות הקיץ החמים מביאים עמם בשורה פחות משמחת לזוגות: ויכוחי המזגן מתחילים. בעוד הפתרון למזגן המרכזי במשרד עוד רחוק מלהימצא, יש מי שמצא פתרון נוח ואפילו גאוני לבעיה דומה בחדר השינה. מכירים את זה שתמיד אחד מבני הזוג יעדיף לישון עם מזגן והשני יסתפק במאוורר או שמיכה דקה? במיוחד בשביל זה המציאו את השמיכה החכמה: היא תחמם או תקרר כל אחד מבני הזוג בנפרד ואפילו תסדר את עצמה בכל בוקר.

ככה זה עובד:

עוד באותו נושא

משהו להתכסות איתו: כל מה שצריך לדעת על שמיכת השינה שלכם

לכתבה המלאה

אין צורך לשקול הפרדת כוחות: השמיכה החכמה שמגיעה בגדלים שונים תתאים את הטמפרטורה לשני צדי המיטה הודות ל"שכבת האקלים" המיוחדת שתמקמו בין השמיכה לכיסוי שלה. כל צד של המיטה יוכל לבחור את הטמפרטורה המתאימה לו באמצעות אפליקציה בסמארטפון. כלומר, אם חם לכם מדי באמצע הלילה, לא תצטרכו להוריד את השמיכה אלא רק לשנות את ההגדרות שלה בסמאטרפון. השמיכה טובה גם לימי החורף הקרים, שכן ניתן לכוון אותה מראש שתחמם לכם את המיטה לפני שאתם נכנסים אליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השמיכה החכמה שמקררת ומחממת כל צד במיטה לפי בחירתכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז כמה יעלה לכם התענוג הזה? בשלבי גיוס הכסף הראשונים, השמיכה עלתה 189 דולרים. עכשיו כשגוייס כל סכום הכסף המתבקש ואפילו פי כמה ממנו, השמיכה תעלה לכם 199 דולרים ללא דמי משלוח. דמי המשלוח לישראל יעלו לכם עוד 39 דולרים כך שהמחיר הסופי בשבילכם יהיה 238 דולרים שזה כ-840 שקלים.

זוג רב במיטה על שמיכה. אתר רשמי
תפסיקו לריב על השמיכה בלילה/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully