וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו צמר גפן מתוק: את הדירה הזאת אין סיכוי שתשכחו

הקירות צבועים בגווני פסטל משתנים מוורוד ועד צהוב, המדיח במטבח מעוטר בשמיים ועננים והמיקרוגל כמו נילקח מהבית של הלו קיטי. אמינה מו'צילו, בעלה והכלב מרגישים כאן הכי בבית בעולם במיוחד שיש 181 אלף שעוקבים אחריהם באינסטגרם

צילום מסך

"קודם אנו מעצבים את ביתנו ובהמשך, הבית שלנו מעצב אותנו". מי שאמר את המשפט האלמותי הזה הוא וינסטון צ'רצ'יל וכל סטודנט לעיצוב פנים משנן אותו מהיום הראשון ללימודים. הוא בא לידי ביטוי במיוחד בדירתה של אמינה מוצ'ילו (Amina Mucciolo) מלוס אנג'לס (34) שהפכה את סביבת המגורים להיכל הקודש של צבעי הקשת. הקירות נצבעו בגוונים סגלגלים, ארונות המטבח קיבלו בצבעי פסטל, יש בדירה גם קיר מעוטר בפרחים ובגרלנגדות של נייר (כחלק מעיסוקה של הדיירת), המיקרוגל בעיצוב הלו קיטי ומבט אחד חטוף בדיירת אפשר לראות שהדירה משקפת את מוצ'ילו בעצמה. מדובר בבחורה אפרו אמריקאית ששיערה קלוע בעשרות צמות שנצבעו גם הן בצבעי הקשת. גם הגרדרובה המטופחת בארון ססגונית, מתוקה וכאילו הייתה מיני חנות של סוכריות קופצות.

עוד בנושא:
מאדידס ועד קוקה קולה: האנשים שמעצבים את ביתם כמו מותגים
הבריטי שעיצב את ביתו כמו הקפלה הסיסטינית
צבעו את ביתם בצבע כחול דרדסים וחטפו איומים מהשכנים

מוצ'ילו שהוריה התגרשו בהיותה בת 12 סבלה עקב כך ממחלת הבולימיה לפני כשנתיים. במקום לשקוע במחלה מצאה מוצ'ילו נחמה באינסטגרם הודות לעוקבים הרבים והאוהדים שהצביעו באצבעות כשהיא החלה לתעד את חייה, תשוקותיה וסביבת מגוריה. נכון לעכשיו חשבון האינסטגרם המתקתק הנקרא על שמה כולל 181 אלף עוקבים שנהנים מהוויזואליה הפנטסטית שנראית כמו חלום ילדים שהתגשם.

כיום, מוצ'ילו נשואה, ומתגוררת בביתה הססגוני יחד עם בעלה וכלבם המשותף. היא מפעילה את סטודיו מיוסי השוכן בלוס אנג'לס - חנות צבעונית המתמחה בעיצוב של פיניאטיות וגרלנדות מנייר (שמסתבר הופכות מבוקשות באזור של מוצ'ילו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully