וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמינה כיסא לשולחן מאמזון - והופתעה לגלות מה הגיע בדואר

7.6.2017 / 0:05

זו הסיבה שבגללה כדאי לכם לקרוא היטב את תיאור המוצר לפני שאתם מוסיפים אותו לסל הקניות המקוון שלכם. קונה מאוכזבת הראתה לעוקביה מה קיבלה מאמזון במקום הכיסא שהזמינה - והם שיתפו אותה בפאשלת הקניות המביכה שלהם

kixkillradio

בסרטון - הכסאות האלה הם בערך בגודל של הכסא שלה

על זה אומרים "החיפזון מהשטן" - קונה מפלורידה נפלה על מציאה מפתה באמזון: כיסא פלסטיק שקוף בעלות של 4.29 דולרים בלבד (כ-15 שקלים). היא מיד הוסיפה את הפריט לעגלת הקניות שלה והמשיכה בשגרת יומה. רק כשקיבלה את מה שהזמינה בדואר היא הבינה שעשתה טעות שלא קראה את תיאור המוצר לפני. החדשות הטובות: היא קיבלה כיסא. החדשות הפחות טובות: הכיסא הוא מיניאטורי, בגובה 15 ס"מ בלבד ליתר דיוק. אופסי.

הקונה ששמה בלאק קיבלה את זה ברוח טובה (בכל זאת, היא הפסידה פה רק 15 שקלים) וניצלה את המצב כדי להראות לכל עוקביה בטוויטר עד כמה סתומה היא יצאה. היא פרסמה תמונה של הכיסא הקטנטן עם הטקסט: "זו הסיבה בגללה חשוב תמיד לקרוא את תיאור המוצר כשעושים קניות באמזון". התמונה זכתה ליותר מ-11 אלף לייקים ויותר מכך - גרמה לרבים אחרים לשתף את פדיחת הקניות המקוונת שלהם.

עוד בבית ועיצוב:

עוד באותו נושא

בולדוג מציגה את המלונה המפוארת שלה - ויש מצב שהיא יפה יותר מהחדר שלכם

לכתבה המלאה

בלאק סיפרה ל-"HuffPost" שהיא אכן לא טרחה לקרוא את תיאור המוצר או את הביקורות עליו ומיהרה להזמין אותו כי "מציאה כזאת לא מגיעה כל יום". כשהחבילה הגיעה, היא חשבה שהקופסה קצת קטנה מדי כדי להכיל כיסא, אולם חשדה שהכיסא מפורק ויש להרכיבו. כשפתחה את הקופסה, היא מצאה שם אחת נוספת - קטנה יותר - ובה כיסא פלסטיק זעיר. "מיד פרצתי בצחוק", היא סיפרה, "אם הייתי קוראת את התיאור, הייתי מגלה שהכיסא הוא העתק מיניאטורי עשוי מאקריליק באורך 15 ס"מ".

בלאק יכולה להתנחם בטעויות דומות שפרסמו עוקביה בתגובה לזו שלה. קונה נלהבת אחת סיפרה שרכשה מראה עומדת באורך מלא – אך כשזו הגיעה התברר שהיא רק באורך של כמה סנטימטרים. גולשת אחרת הייתה ללא ספק מאוכזבת כשאמבטיית הציפורים שהזמינה התבררה כקטנה יותר (הרבה יותר) מהצפוי. לא רק בני אדם נפלו קורבן לקנייה מקוונת: גם חתול אחד שהמתין בציפייה למתקן הגירוד שלו, ייאלץ כנראה להמשיך להמתין עד המשלוח הבא.

מתקן גירוד מיניאטורי לחתולים. REDDIT / CEWALLACE9, צילום מסך
"אני עדיין יכול לשחק עם זה". הזמינה מתקן גירוד לחתול שלה וקיבלה את זה/צילום מסך, REDDIT / CEWALLACE9

ועוד כיסא מיניאטורי:

במקרה הזה היא לפחות הצליחה להתיישב עליו:

אמבטיית ציפורים

מישהו צריך גרביים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully