וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה יש בנכס הזה שמצליח להפחיד עד מוות את הלקוחות?

יותר מ-1,500 ליצנים בגדלים שונים מסודרים בקפידה בכל חדר בבית הזה, מהמטבח ועד הסלון - כולל חדרי השינה. בימים אלה הוא עומד למכירה ומצליח להרתיע הרבה מאד אנשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליצנים מכל הסוגים ומכל הגדלים מעטרים את פינת האוכל והסלון המשותף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בברנטפורד שבקנדה מזג האוויר מתחמם בימים אלה. הטמפרטורות עולות קצת - אמנם לא כמו בישראל, אבל עדיין אפשר לצאת החוצה ללא המעילים הנפוחים וכך, גם אפשר לראות יותר טוב את השלטים שמקדמים את הנכסים שעומדים למכירה. אחד הנכסים המפורסמים בברנטפורד שבמחוז אונטריו, זוכה בשבועות האחרונים לתשומת לב מיוחדת. אל תטעו, לא מדובר בנכס פומפוזי, מעוצב למשעי, כזה ששייך לפיגורה מפורסמת או כזה שתוכנן על ידי אדריכל על. הנכס האמור חושף פשיט מוגזם של הדיירים. מבחוץ, אין שום רמז המעיד על המתרחש בפנים. בית לבנים פרטי הרשום בחברת תיווך מקומית REALTOR. הוא כולל שלושה חדרים – שני חדרי שינה וסלון, ומאחור חצר נעימה עם צמחייה ירוקה, עד כאן – פסטורלי.

בית במראה ציורי, טיפוסי לסביבה אלא שמרגע שהלקוחות הפוטנציאליים נכנסים פנימה ניגלה לעיניהם מחזה יוצא דופן: כמות עצומה של ליצנים. בובות של ליצנים, דיוקנאות של ליצנים ממוסגרים, פסלי ליצנים בגודל טבעי וליצנים קטנים שממלאים את ארונות הוויטרינה שבסלון. קולרפוביים כפי שהמחקר הרפואי מכנה אותם, או אם תרצו הלוקים בחרדה בראותם ליצנים - מוזמנים שלא להיכנס לבית האמור (וגם לא לצפות בתמונות הבאות). הליצנים אמנם לא עומדים למכירה יחד עם הנכס אך הקארמה, כפי שרבים נוטים לשייך לנכסים השונים תישאר שם לנצח – למי שמחזיק כמובן ב"אמונה התפלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם במטבח הקטן של בני הזוג מככבים ליצנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבית הייחודי עם אוסף הליצנים העצום חולש על 69 מ"ר בלבד. דייריו הם זוג קשישים בני 80 שמתגורר פה כבר שלושים שנה. הליצנים, הם פועל יוצא של חיבה לדמויות ולא תוצאה של דיבוק מפחיד כמו בספר "זה" שכתב סטיבן קינג ב-1986 (שגרסתו הקולנועית תצא לאקרנים בקרוב). הם מעניקים לבעלת הבית ביטחון ושמחה. "לאבי החורג הייתה התמכרות לשתייה" סיפר מייקל מקמניס לרשתות התקשורת המקומיות. "כל ליצן מייצג בקבוק בירה שהוא היה קונה, אז במקום לבזבז כסף על אלכוהול הוא ואימא שלי קנו ליצן בכל פעם שהם היו יוצאים מהבית. התוצאה: אוסף עצום של יותר מ-1,500 ליצנים, שגדל בהתמדה במשך 25 שנה ומילא את כל הבית".

בני הזוג שצפויים לעזוב את הבית ולהתגורר בקרוב עם מייקל (הבן) ואישתו מעמידים למכירה את הנכס. כאמור, האוסף איננו עומד למכירה למרות שעל פי הכמות מדובר בחפצים יקרי ערך. התגובות של הלקוחות השונים שמתעניינים בנכס מעורבות והן נעות בין ההתאהבות לזעזוע. סך התשלום המבוקש על הבית עומד נכון להיות על 240 אלף דולרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין שום רמז מבחוץ על המתרחש בפנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שצוין קודם, רבים נוטים לשייך לנכסים השונים קארמות או אם תרצו אנרגיות שכביכול שורות במקום. המגמה חזקה במיוחד בדירות העומדות להשכרה (ואיננה בולטת בעסקאות של מכירה/ קנייה). כך למשל דירה להשכרה שדיירה התגרשו או נפרדו תרחיק זוגות אוהבים שיעדיפו לא להתגורר שם מיד אחרי. לעומת זאת, דירה שהדיירים הקודמים התחתנו והביאו בה ילד כמו מבשרת לאוכלוסיות מסוימות על ברכה ומזל טוב. דירות אחרות שעומדות להשכרה והדייר בה מת (גם אם מדובר במוות בשיבה טובה) ירחיקו דיירים שיבקשו לחפש לעצמם סביבת מגורים עם סימני חיים וכך גם לגבי דירות עם אוספים מוגזים שעשויים להיתפס כאובססיות חולניות של הדיירים.

ב-2015 יצר הקולנוען הישראלי יותם וקס סרט קצר בנושא העוסק בקארמה של דירה ודייריה העתידיים. לקריאה נוספת בכתבה: כאן גרו בכיף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סבת האוסף המוגזם היא בעיית השתייה של בעל הבית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
על כל חיסכון של בקובוק בירה - קונים ליצן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דיוקנאות, בובות ואפילו פסלים בגודל מלא. הליצנים חיים פה הרבה יותר מהדיירים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם פה אפשר למצוא שרידים של האוסף המוגזם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully