וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסנדלר ממש לא הולך יחף בדירת הפלא הזאת

3.5.2017 / 10:30

הודות לאם המשפחה הפכה הדירה השכורה לסביבת מגורים ססגונית ומלאת חיים, "בלי להתחשב במה יחשבו". המיקום: גבעתיים, המחיר: 5,700 שקלים בחודש, והעיצוב? מלא בכל טוב

סביבת המגורים משקפת את טעמם ואישיותם של הדיירים. מגד גוזני
הסלון משקף את הצביון העיצובי של כל הדירה/מגד גוזני

לאן הגענו?
רחוב ארלוזרוב בגבעתיים, לדירת 4 חדרים, בגודל 110 מ"ר.

כאן גרים
משפחת ברקת: דפנה (45), גיל (48), יובל (11) ונעמה (8.5). מלבד רזומה של 17 שנים יחד, חולקים בני הזוג תחומי עניין דומים וביניהם אמנות, ספרות ועיצוב. דפנה שעוסקת בתחום על בסיס יומיומי, מחזיקה בעסק משלה במסגרתו היא מארגנת, מסדרת ו"מלבישה" בתים. "אני מאמינה שחלל מסודר ואסתטי יוצר תחושה של רוגע ושליטה" כלשונה. "אני תופרת לכל בית או עסק את "החליפה המיוחדת", שמתאימה לו". גיל, העובד ככלכלן במשרד המשפטים, עוזר בזמנו הפנוי, בעזרת "טביעת העין המוצלחת והידיים הטובות", לדברי דפנה. את החיבה לאסתטיקה ואמנות העבירו השניים בירושה גם לילדיהם ויחד, אוהבים בני המשפחה לבלות זמן איכות בקריאה, כתיבה ובעיקר ביצירה.

אוהבים לבלות זמן איכות משפחתי בבית. דפנה, נעמה ויובל. מגד גוזני
אוהבים לבלות זמן איכות משפחתי בבית. דפנה, נעמה ויובל/מגד גוזני

יגעת ומצאת
לפני 5 שנים החלו דפנה וגיל בחיפוש אחר מקום מגורים בגבעתיים. רגע לפני חתימת חוזה בדירה אחרת הם נתקלו בדירה בהם גרים כיום. "הגענו לכאן במקרה וממש ברגע האחרון נכבשנו בקסמיה", הם נזכרים, "יש כאן חלוקה פנטסטית שמאוד לא אופיינית לדירות שכורות. זאת הייתה החלטה ספונטנית שהתגלתה בדיעבד כהחלטה הנכונה".

הום סטיילינג
"היה לי חשוב לבטא את האישיות וההעדפות העיצוביות שלי בדירה הזאת", מסבירה דפנה שעיצבה את החלל. "מה שהכריע עד אז, היה מה יחשבו, אבל הפעם הלכתי עם האהבה שלי עד הסוף". אישיותה של הדיירת אכן מורגשת היטב בכל פינה בדירה, החל מהצבעוניות הססגונית ועד שלל האוספים הפזורים בה. אחד הפריטים הראשונים שהוכנסו אל הבית, היה שטיח סלוני שהתווה במובנים רבים את בחירתה של פלטת הצבעים בחלל. אוסף אגרטלים על שולחן הקפה, צמד הדומים בהדפסים משמחים ושלל כריות מעוטרות, הן רק דוגמאות ספורות לכך. לסגנון האקלקטי שמאפיין את הבית תורמים גם פריטי וינטג' מעניינים כמו זוג כורסאות מבית סבתא, ארונית ישנה שנצבעה בצבע מנטה ופינת אוכל בניחוח רטרו. "יש לי המון כבוד לנוסטלגיה ואני אוהבת לשלב בין חדש וישן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
על אף ריבוי הפריטים, שורר כאן סדר מעורר התפעלות. מגד גוזני
על אף ריבוי הפריטים, שורר כאן סדר מעורר התפעלות/מגד גוזני

סגנון הווינטג' ממשיך גם בחלל שבין הסלון למטבח, שם עוצבה פינת עבודה מושקעת. את שולחן העבודה שמשמש את ההורים והילדים כאחד, מרכיבות שתי דלתות תריס ישנות, כשעל תחום האחסון אמון סט מגירות במראה תעשייתי. את אוסף הספרים המשפחתי הציבו הדיירים על ספרייה מרשימה משנות ה-60 ששדרגו באמצעות מדפים חדשים. מעברו השני של הקיר ממוקם המטבח, המשלב פריטי וינטג' ואלמנטים כפריים, ביניהם אוספים מקסימים של תרמוסים צבעוניים, קרשי חיתוך קופסאות פח וכלי אמייל. על אף ריבוי הפריטים, שורר כאן סדר מעורר התפעלות, כיאה למטבחה של מארגנת ומסדרת בתים לפרנסתה.

פינת אוכל משפחתית עוצבה במראה כפרי ונוסטלגי. מגד גוזני
פינת אוכל משפחתית עוצבה במראה כפרי ונוסטלגי/מגד גוזני

חדרה של נעמה בת ה-8 מעיד על כך שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ וגם כאן אפשר למצוא אוספים שונים, החל מאוסף מדבקות ועד בובות פרוותיות. על רקע גווני ורוד וסגול, בולטים כאן רהיטי יד שנייה מיוחדים כמו שולחן כתיבה נוסטלגי וכיסא ישן ששודרג. בחדרו של יובל לעומת זאת, נבחרה סקלת צבעים של כחול, צהוב ואדום, עם נגיעות ירקרקות. הווילונות שנתפרו בהזמנה אישית בצבעים הללו, הותאמו למנורת אווירון מתוקה, לכיסא במראה אותנטי ולקופסת כלי עבודה ישנה, המשמשת כיום לאחסון.

השקעה וירידה לפרטים הקטנים מגיעה לשיאה בחדר השינה של הזוג, שעוצב בניחוח אוריינטלי. שידה מרוקאית מעוטרת ולצדה פינה ססגונית לתכשיטיה ותיקיה של דפנה, יוצרות צבעוניות עזה ומעניינת. צדו השני של החדר סולידי יותר, עם פריטי טקסטיל בגוונים בהירים, אך גם בו משובצות נגיעות מן המזרח הרחוק כמו שידות לילה אינדונזיות וצמד בובות בד מהודו שנתלו על קרניז החלון. את המראה משלימים ספסל במבוק, שידת קש וחפצים דקורטיביים בעבודת יד.

מטבח המשלב פריטי וינטג' ואלמנטים כפריים. מגד גוזני
מטבח המשלב פריטי וינטג' ואלמנטים כפריים/מגד גוזני

מוציאים חוזה
שכ"ד- 5,700 שקלים בחודש. ארנונה- 1,000 שקלים לחודשיים. חשמל- 1,000 שקלים לחודשיים.

פאנלים
דפנה לא מהססת לקחת את העבודה הביתה ודואגת לתחזוקה ולסדר בדירה, לפחות כפי שהיא עושה בבתים של אחרים. מלבד מנקה שעוזרת במלאכה, מקפידים הדיירים לטאטא את הרצפה לפחות פעמיים בשבוע, לשטוף כלים אחרי כל ארוחה ולנקות את חדרי השירותים מדי כמה ימים.

זיתים, חלב וקופסאות אוכל. הצצה אל המקרר המשפחתי. מגד גוזני
זיתים, חלב וקופסאות אוכל. הצצה אל המקרר המשפחתי/מגד גוזני

דו"ח מקרר
בני משפחת ברקת משתדלים לאכול ארוחת ערב משותפת על בסיס יומיומי ולבשל לפחות אחת לשבוע. "במהלך השנים אני הייתי הבשלנית הדומיננטית ובעלי בעיקר עזר", מספרת דפנה, "אבל מכיוון שבתקופה האחרונה אני עסוקה יותר ויותר בעבודה, התהפכו היוצרות והוא הפך לשף הביתי. אני עוזרת עם רעיונות ומתכונים". במקרר המשפחתי יש תמיד חלב, זיתים, אבוקדו, מעדנים וסיר עם תבשיל כלשהו.

עתידות
"לצערנו הרב הדירה נמכרה ונצטרך לעזוב אותה בקיץ", מספרים הדיירים. את מקום המגורים הבא הם מקווים למצוא באזור גבעתיים ולהשתקע בו לפחות בשנים הקרובות. בשלב מאוחר יותר, כשהגוזלים יעזבו את הקן, ישמחו לעבור לדירה קטנה משלהם אותה ישפצו בעצמם.

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות? כנסו לכאן

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

נגיעות מהמזרח הרחוק מאפיינות את חדר השינה הזוגי. מגד גוזני
נגיעות מהמזרח הרחוק מאפיינות את חדר השינה הזוגי/מגד גוזני
פריטים מושקעים בעבודת יד מונחים על שידה בחדרם של דפנה וגיל. מגד גוזני
פריטים מושקעים בעבודת יד מונחים על שידה בחדרם של דפנה וגיל/מגד גוזני
כריות מעוטרות פזורות בסלון. מגד גוזני
כריות מעוטרות פזורות בסלון/מגד גוזני
אוסף קופסאות פח במטבח. מגד גוזני
אוסף קופסאות פח במטבח/מגד גוזני
ספסל במבוק לתליית בגדים ושידת קש, משלימים את המראה האוריינטלי. מגד גוזני
ספסל במבוק לתליית בגדים ושידת קש, משלימים את המראה האוריינטלי/מגד גוזני
שידה מרוקאית ופריטים צבעוניים, יוצרים חדר שינה ססגוני ושמח. מגד גוזני
שידה מרוקאית ופריטים צבעוניים, יוצרים חדר שינה ססגוני ושמח/מגד גוזני
עוצב בצבעי כחול, אדום וצהוב. חדרו של יובל בן ה-11. מגד גוזני
צבעי כחול, אדום וצהוב. חדרו של יובל בן ה-11/מגד גוזני
חפצים ואוספים מתוקים ממלאים את חדרה של נעמה בת ה-8. מגד גוזני
חפצים ואוספים מתוקים ממלאים את חדרה של נעמה בת ה-8/מגד גוזני
אוספים של כלי אמייל וקרשי חיתוך, מקשטים את המטבח. מגד גוזני
אוספים של כלי אמייל וקרשי חיתוך, מקשטים את המטבח/מגד גוזני
אוספים מגוונים מכניסים הרבה צבע ושמחת חיים אל הבית. מגד גוזני
מקבץ תמונות על הקיר החזיתי בסלון, וכריות סרוגות/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully