וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: שיק יפואי במחיר הגיוני

25.4.2017 / 10:01

קירות אבן ותקרות גבוהות הם רק חלק מהאלמנטים שנשתמרו בדירה הוותיקה. תוסיפו לזה 100 מ"ר מרווחים בעלות של 5,100 שקלים בחודש והנה ממלכה יפואית באווירה אותנטית

בסלון- הספה ושולחנות הקפה נבחרו בצבעים שונים כדי להכניס עניין. מגד גוזני
בסלון- הספה ושולחנות הקפה נבחרו בצבעים שונים כדי להכניס עניין/מגד גוזני

לאן הגענו?
רחוב הצדף ביפו, לדירת סטודיו עם קומת גלריה, בגודל 100 מ"ר.

כאן גרים
שרון טסקר (35) ואלון רוזן (36), בני זוג. הם הכירו לפני 7 שנים דרך חברה משותפת שחיברה ביניהם. "אני למדתי אז עיצוב חלונות ראווה ואלון שלמד אדריכלות עזר לי בפרויקט כלשהו", נזכרת שרון, "יצא שבילינו זמן יחד ומשם הדברים כבר התגלגלו מעצמם". בימים אלה עובד אלון במשרד אדריכלים גדול ובמקביל מתכנן חללים מסחריים ופרטיים במסגרת עסק משלו הנקרא "Skipacraft". שרון אף היא, חיה את עולם העיצוב וכבר למעלה מ-5 שנים מעצבת ומוכרת תכשיטים תחת המותג "Soft Urban Jewelry". "מגיל צעיר אני אוהבת להתעסק בצבעים וצורות, זה בא לי טבעי בידיים", היא מספרת. "זה מקום שאני יכולה לבטא בו הרבה מהכישרונות שלי". בזמנם הפנוי מתנהלים בני הזוג כ"עכברי עיר", לדבריהם. יחד הם אוהבים לצאת לשתות, לאכול ולגלות מקומות חדשים ומסקרנים בעיר.

חולקים את התשוקה לעיצוב ויצירה. שרון ואלון. מגד גוזני, מגד גוזני
חולקים את התשוקה לעיצוב ויצירה. שרון ואלון/מגד גוזני, מגד גוזני

יגעת ומצאת
את הדירה מצא אלון לפני 7 שנים. "מבחינתי זו הייתה התגשמות חלום", הוא מתאר את החוויה. "במשך תקופה חיפשתי לופט תעשייתי למגורים, אני מאוד אוהב חללים גדולים עם אופי וזה היה הדבר הכי קרוב למה שדמיינתי". כעבור שנתיים הצטרפה שרון ומאז השניים מגדירים עצמם כיפואיים מרוצים.

הום סטיילינג
כששרון נכנסה לדירה לפני 5 שנים, היא הביאה אתה חפצים ותוספות משלה. "שנינו מינימליסטיים יחסית בעיצוב שלנו, אבל היה לי חשוב לחמם את הבית, עם פריטים שיהפכו אותו לנעים וביתי יותר". אתגר נוסף שעמד בפניהם היה יצירת חלוקה פונקציונאלית באופן ספייס הגדול לשלושה חללים שונים: סלון, מטבח ומרחב לעבודה. שטח מוגבה בקצהו הפנימי של הסטודיו הקל על הגדרת האזור כפינת עבודה עבור אלון. צמד רגלי חמורים, משטח לבן ופלטת זכוכית, מרכיבים שולחן עבודה פרקטי שלצדו מונחת שידה המשמשת לאחסון. את המראה משלימה כורסת וינטג' שמצאו שהוצבה בפינה הסמוכה, המכונה בפיהם "פינת מד מן". "כאן אפשר להרהר בעבודה תוך כדי שתיית כוסית וויסקי", הם צוחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גרם מדרגות ספירלי מוביל לקומת הגלריה. מגד גוזני
גרם מדרגות ספירלי מוביל לקומת הגלריה/מגד גוזני

ירידה מהחלל המוגבה מובילה אל הסלון, שעוצב בגוונים מונוכרומטיים. "את הספה למשל רצינו סולידית, אבל כדי להכניס עניין בחרנו בשתי יחידות בצבעים שונים". שילוב דומה נעשה גם בשולחן הסלון המורכב מצמד שולחנות בשחור-לבן. בשל החלל הגדול ומיעוט שטחי אחסון, הכפילות עובדת כאן היטב. ממול ניצלו הדיירים נישה בקיר לטובת מיקום פינת הטלוויזיה ומדפים עליהם מונחים פריטים דקורטיביים, כשאת ההפרדה בין הסלון למטבח יצרו באמצעות פינת אוכל הכוללת שולחן עץ וזוג כיסאות ירקרקים. על המטבח הפתוח הם מקפידים לשמור מסודר ומאורגן ככל הניתן. "זה שרואים הכל דורש מאתנו להשאיר רק את מה שצריך וזה מצוין כי זה מונע צריכה מיותרת". כמענה על סוגיית האחסון השתמשו בשטח שמתחת לכיור, אותו כיסו בווילון.

מטבח במראה תעשייתי. מגד גוזני
מטבח במראה תעשייתי/מגד גוזני

מול המטבח מיקמה שרון את פינת העבודה שלה, מתוך רצון להציב אותה במיקום המואר ביותר בבית. שולחן עץ המתקפל בעת הצורך, טפט ירקרק וכלים מאוירים, יוצרים פינה שטופת שמש, שנעים לעבוד בה. גרם מדרגות ספירלי הניצב בסמיכות, מוביל אל קומת הגלריה שמשמת כחלל השינה של הזוג. חלונות מקומרים, קירות אבן, רצפת פרקט ונוף יפואי מספקים כאן את "אפקט הוואו" ויוצרים בחדר אווירה של חופשה בחו"ל. גם פה, שמרו שרון ואלון על עיצוב מינימליסטי והכניסו רק רהיטים הכרחיים. מראה שהוצבה על כן ציור ישן, שידת עץ בעבודת יד ומתלים לבגדים ולאקססוריז, משתלבים היטב בלוק התעשייתי והאורבני שמאפיין את קומת הגלריה.

אווירה של חו"ל בחדר השינה. מגד גוזני
אווירה של מדינה אחרת בחדר השינה/מגד גוזני

מוציאים חוזה
שכ"ד- 5,100 שקלים בחודש, ארנונה- 490 שקלים לחודשיים, חשמל- 500 שקלים לחודשיים.

פאנלים
ניקיון הבית חשוב לבני הזוג והם מקפידים על תחזוקה שוטפת, כשאחת לשבועיים הם עורכים ניקיון יסודי. שני עזרים מהותיים בבית הם שואב אבק ונוזל לניקוי חלונות. "שרון עוברת עם השואב בין המרווחים של לוחות הפרקט ואני בגדול מנקה כל דבר עם הנוזל הזה", צוחק אלון.

פינת העבודה של אלון מוקמה על שטח מוגבה בקצהו הפנימי של הסטודיו. מגד גוזני
פינת העבודה של אלון הוצבה על במה בקצה הפנימי של הסטודיו/מגד גוזני

דו"ח מקרר
צמד הדיירים הגרגרנים משתדלים לאכול בריא, אבל נהנים מפעם לפעם גם מג'אנק פוד איכותי. הבשלנית המרכזית היא שרון, שמפליאה לאלתר מנות מחומרי גלם המצויים במקרר. לעתים קרובות הם אוהבים לאכול בחוץ, חוויה שמספקת להם "אסקפיזם קטן בסופו של יום", כלשונם. את המקרר מאכלסים באופן קבוע ירקות וגבינות עיזים.

עתידות
גם שרון וגם אלון נהנים מאוד מהדירה, השכנים והלוקיישן האטרקטיבי, כשפרידה מהנכס תתרחש רק במידה וצרכיהם ישתנו. כשיגיע המועד, מקווה אלון לעבור ללופט תעשייתי ושרון מפנטזת על פנטהאוז עירוני, כשהחלום המשותף הוא להשתקע ביום מן הימים בבית קרקע כפרי. "אבל שיהיה קרוב לעיר", הם חותמים נחרצות.




.

הוצבה במיקום המואר ביותר בבית. פינת העבודה של שרון. מגד גוזני
פינת העבודה של שרון הוצבה במיקום המואר ביותר בבית/מגד גוזני
שטח האחסון מתחת לכיור הוסתר באמצעות ווילון. מגד גוזני
שטח האחסון מתחת לכיור הוסתר באמצעות וילון/מגד גוזני
במקום לתלות על הקיר, המראה הוצבה על כן ציור ישן. מגד גוזני, מגד גוזני
במקום לתלות על הקיר, המראה הוצבה על כן ציור ישן/מגד גוזני, מגד גוזני
צמד כוסות צבעוניות שנרכשו בברצלונה מכניסות צבע לפינת העבודה. מגד גוזני, מגד גוזני
צמד כוסות צבעוניות שנרכשו בברצלונה מכניסות צבע לפינת העבודה/מגד גוזני, מגד גוזני
דגם לגו של חתן וכלה על מדף בפינת הטלוויזיה. מגד גוזני, מגד גוזני
דגם לגו של חתן וכלה על מדף בפינת הטלוויזיה/מגד גוזני, מגד גוזני
מזכרות מהחתונה מקשטות את קיר הסלון. מגד גוזני, מגד גוזני
מזכרות ממסיבת החתונה מקשטות את קיר הסלון/מגד גוזני, מגד גוזני
תכשיטיה של שרון מככבים על שולחן העבודה. מגד גוזני, מגד גוזני
תכשיטיה של שרון מככבים כדקורציה על שולחן העבודה/מגד גוזני, מגד גוזני
אווירה של חו"ל בחדר השינה. מגד גוזני
קירות אבן ותקרה גבוהה, שומרים על אותנטיות המבנה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully