וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאכול עם העיניים: מסעדה נדירה בעיצוב שמשתנה כל עונה

ציפורים שמתעופפות מהצלחת ונאחזות בענף שעל הקיר, פרפרים משוטטים בין שמונה הסועדים ומנות שמותאמות לעונה. המסעדה היפנית שבה לא כדאי לעצום עין

עיצוב מקורי מרחיב את הדעת, תורם לחוויה ומעצים את הרגש. זה כבר מובן לכולם, במיוחד בתחום המסעדנות המאתגר, בו מנסים לא פעם לרגש את הסועדים כדי לגרום להם להגיע שוב ושוב אל המסעדה ולהתנסות בחוויה שבין כתליה. אלא שמעבר לשולחנות שעליהם אחראי מעצב על, נברשות עצומות שמנצנצות או בר מואר ומרשים היום המגרש קשוח יותר. על התפריט הקולינרי כמובן לא נתייחס כי התחרות על בלוטות הטעם היא לדיון אחר, אך בטוקיו כבר העלו את שלב העיצוב לכזה שטרם נראה כמותו במתכונת הזאת. מדובר בלוק דינמי ואינטראקטיבי המעניק לסועדים חוויה עיצובית שונה בהתאם לעונה המשתנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמונה סועדים בלבד על שולחן אינטרקטיבי אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאחורי עיצוב המסעדה היפנית SAGAYA עומד קולקטיב האמנות TeamLab, קבוצה יצירתית ובינתחומית, המפגישה בין אנשי מקצוע מתחומי עיסוק שונים במרחב הדיגיטלי, בהם אמנים, מתכנתים, מהנדסים, אנימטורים, מתמטיקאים, אדריכלים, מעצבים גרפיים ומעצבים אחרים. הקולקטיב מגדיר את עצמו אולטרה-טכנולוגי וחבריו עסוקים בחקירת הגבולות שבין אמנות, מדע, טכנולוגיה ויצירתיות. את המסעדה האינטראקטיבית הפועלת ברובע גינזה בטוקיו מציעה לאכול בסוג של מציאות וירטואלית המוטמעת על כל המשטחים, כולל שולחן האוכל. כן, יש רק שולחן אחד כי המסעדה הייחודית ערוכה לשרת רק שמונה אורחים ביום. אבל שמונת האורחים המאושרים ייהנו מחוויה רב חושית, המעבירה את הטעם, הריחות והיופי של יפן. חלל המסעדה הוא בעצם סוג של מיצג עשיר ועל השולחן עולות 12 מנות בצלחות קרמיקה מעוצבות –לפעמים אפילו שבורות - עם אוכל אנין ההולם את העונה בה הוא מוגש. המנות מעוטרות בפרחים ומאופיינות באסתטיקה מדויקת להפליא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאי צלחות למנות הראשונות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז מה עוד מצפה לסועדים SAGAYA? ציפור המצוירת על צלחת קרמיקה משוחררת ממנה ונאחזת על ענף של עץ אשר השתחרר מתבשיל אחר. אובייקטים שונים נודדים מהצלחות לשולחן ולקירות המקיפים את השולחן, מה שיוצר סביבה בשינוי מתמיד, המשקף את עונות השנה. גם תנועת הסועדים משפיעה על מה שקורה על גבי המשטחים והצלחות והם חלק בלתי נפרד מהחוויה – מושפעים ומשפיעים עליה. כל אלו יוצרים חוויה שונה עבור כל אורח ואורח, כי אין שני רגעים דומים במסעדה שגם העין שובעת בה ולא רק הקיבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ציפורים מתעופפות מסביב למנות המוגשות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקירות שמסביב לשולחן הופכים למצע של וידאו ארט מרתק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנות והעיצוב שמשתנה בהתאם לעונה מתפקדים בהרמוניה מושלמת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי חושב על האוכל עם כל החגיגה הזאת מסביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully