וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוטור קולינרי: דולצ'ה וגבאנה משתלטים על המטבח

בית האופנה האיטלקי דולצ'ה וגבאנה משיק ליין מיוחד ואמנותי של מוצרי חשמל למטבח. כך יהפכו מצנם, בלנדר ואפילו מכונת קפה לפריטי אספנים יקרים תוך מספר שנים

הרומן שהחל בשנה שעברה בין מותג האופנה היוקרתי דולצ'ה וגבנה עם מותג מכשירי החשמל SMEG הוליד מקררים צבעוניים בעיצוב יוצא דופן ובעלות של 45,000 דולרים. השנה, אפשר להגיד שמדובר בסיפור אהבה של ממש כשמותג האופנה האיטלקי משיק במסגרת שבוע העיצוב במילאנו שנערך בשבוע שעבר- סדרה של מכשירי חשמל למטבח, הכוולת טוסטרים ובלנדרים. הקולקציה החדשה שמאופיינת בצבעים נועזים של אדום וצהוב עם עיטורים שונים של פירות עסיסיים, ציפורים, סירות ועוד, נעשתה בעבודת יד ובהשראת האי הדרומי באיטליה – ומכאן גם שמה: "סיציליה היא אהבתי". וכך, באמצעות האיורים שנעשים בעבודת יד נוצר ליין הוט קוטור מיוחד למטבח.

עוד משבוע העיצוב במילאנו שנערך בשבוע שעבר:
המעצב חיימה חיון מחזיר חיים לארמון של נפוליאון וג'וזפין
האישה החזקה של שטיחי הקוטור חוגגת 30 שנה למותג
כך הצליחה איקאה להשתחל לשבוע העיצוב במילאנו
לא בקטנה בכלל: הילדים כובשים את עולם העיצוב

עוד באיורים שנעשו על גבי מכשירי החשמל החדשים אפשר לראות את ההשראה שנלקחה מקו החוף של איטליה, כמו גם נופים של הר הגעש הפעיל- אטנה, הנחשב להר הגבוה ביותר באירופה, יש גם איורים של טריסטל – סמלה של סיציליה המתאר שלוש רגליים מכופפות המתרכזות בראשה של מדוזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל עבודת האיור נעשתה בעבודת יד במכחול דק ובהשראת נופים בסיציליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקולקציה החדשה עוצבה במהדורה מוגבלת (בדומה לסדרת המקררים שנעשתה בשנה שעברה). מיותר לציין שהיא מיועדת לחובבי הז'אנר ולא ברור עד כמה החובבים הללו יקפיצו להם צנימם בטוסטר או יכינו שייק פירות בבלנדר. המוצרים החדשים יכנסו כמובן לפנתיאון האספנות. מחירם עדיין לא ידוע. כך או אחרת, ככל שהשנים יחלפו ערכם יעלה – ממש כמו יצירת אמנות מוערכת.

אין זאת הפעם הראשונה שמותג אופנה הוט קוטור גולש לעיצוב הבית. מיסוני הום, ארמני קאזה, לואי ויטון, ראלף לורן וז'אן פול גוטייה, הם רק חלק מהמלייה שמצא את המיזוג בין סביבת המגורים לגרדרובה. חלק מהמותגים פתחו חברות בת וחלק שיתפו פעולה עם מותגי ענק אחרים כפי שהחליטו לעשות בשנה האחרונה דולצ'ה וגבנה. אולי מכשירי החשמל החדשים יעוררו למושכים בחוטים היושבים במילאנו - את החשק לפתוח ליין לעיצוב הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צבעים עזים שממשיכים על גבי מכשירי החשמל למטבח - ממשיכים את הסגנון של המקררים משנה שעברה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש גם מכונת קפה בקולקציה שנעשתה במהדורה מוגבלת לחובבי הז'אנר בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא בטוח עד כמה הטוסטר הזה יקפיץ צנימים - מה שבטוח הוא יהפוך לפריט אספנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully