וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זארה הום עושה עלייה: מה אהבנו, מה פחות?

הטמפרמנט הספרדי הגיע גם לעיצוב הבית הישראלי, ומביא אתו ניחוחות חדשים, תרתי משמע. מה אטרקטיבי, ממה כדאי להתעלם וכמובן - השוואה בלתי נמנעת לענקית אחרת שהגיעה לפה ממש לא מזמן, H&M הום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפה ומעוצב בשיק ספרדי. חנות זארה הום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנים של שממה בגזרת הרשתות הבינלאומיות לאבזור ולהלבשת הבית, בתוך פחות מחודש שתי ענקיות הגיעו ארצה והשיקו סניפים עם כל מה שיש להן להציע לבית הישראלי שלנו. אנחנו מדברים כמובן על זארה הום, החונכת ממש היום (4 באפריל) סניף ראשון בקניון גינדי TLV הדנדש והנוצץ, ועל H&M הום, שהשיקה שני סניפים ראשונים בארץ הקודש לפני כמה שבועות. לא שהיה רע עם הרשתות המקומיות (דוגמת גולף אנד קו ופוקס הום), אבל שתי ענקיות להלבשת הבית בחודש אחד זה חיזור רציני אחרי הצרכן הישראלי וההשוואה היא כמובן בלתי נמנעת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא שהיה לנו רע קודם עם הרשתות המקומיות, אבל תחרות היא תמיד עניין כיפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

השורה התחתונה היא שאין באמת חפיפה ולכל רשת הייחוד שלה, הן במגוון והן בסגנון. הן אפילו בחרו להנגיש לנו את המוצרים באופן שונה: בעוד שחנויות H&M הום הן חלק מחנויות הבגדים, זארה הום נפרדת לחלוטין מחנות הבגדים. יש גם הבדל בווייב, אותו מושג חמקמק שקצת קשה לשים את האצבע עליו, אבל אנחנו בכל זאת ננסה: בעוד שרשת H&M הום מייצגת את הטרנד הסקנדינבי המאופק, המינימליסטי, הנוח, הנקי, המונוכרומטי (ועם זאת האהוב מאוד בכל העולם וגם בישראל), זארה הום היא התגלמות של הטמפרמנט הספרדי התוסס. הצבעים והריחות וגם הקולקציות - שתיכף ניגע בהם - הם ההיפך מאיפוק פונקציונלי, נינוח או צנוע, המאפיינים את העיצוב הסקנדינבי ולא פוסחים גם על H&M הום היונקת מאותם מקורות.

הספרדים יונקים ממקורות אחרים לגמרי, והשמחה הצבעונית מתפרצת גם בקולקציות היותר רגועות. אפשר היה לחוש זאת אפילו על פניהם של הנציגים שנשלחו מטעם החברה להשקה, מהם נדף השיק הרענן. קולקציית הדגל המובילה את ההשקה היא קולקציית Underwater, המציעה חפצים וכלים בהשראת העולם התת ימי. צבעי קורל על הגבול שבין כתום לוורוד, סוסוני ים, כלים באיורי אלמוגים, חפצי נוי בצורת אלמוגים, קונכיות ואצות, ואפילו נר ריחני בצורת אבו נפחא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חפצי נוי חמים מכל הסוגים. כריות בזארה הום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המוצרים בחנות זארה הום בתל אביב, היחידה לעת עתה, מגוונים וכוללים מוצרי טקסטיל (מצעים, שמיכות, כריות נוי, מפות, וילונות, מגבות, שמיכות פינוק, שטיחים ועוד), גופי תאורה, כלי אוכל, סלים וכלי אחסון, קופסאות, אביזרים למטבח, אביזרים לחדרי הרחצה, מוצרי ריח ואווירה, אגרטלים וחפצי נוי, מוצרי נייר ואפילו פיג'מות, בגדי חוף, בגדי ים, כפכפים ונעלי בית. זארה הום, שנחשבת לחנות כלי בית פופולרית ברחבי העולם כוללת יותר מ-500 חנויות בעשרות מדינות בעולם. והמחירים בהשוואה למתחרות, כמו H&M הום, פוקס הום, גולף אנד קו וכדומה, נראים מעט יותר יקרים, אם כי יש פה מוצרים שאין למתחרות, בעיקר בגזרת ליין הילדים ובכל הנוגע לבגדים והנעלה. מוטיבים ימיים שזורים גם בפריטים אחרים בקולקציה, המאופיינת בצבעוניות של כחול, טורקיז, ליים ולילך, ואפילו אפור וכחול מטאלי עם מוטיבים של האוקיינוס.

קולקציית Underwater היא החזקה בין חמש הקולקציות בחנות. ביתר הקולקציות עולה תחושה של ירייה לכל הכיוונים: גם חומרים טבעיים (Organic craft), גם הדפסים אתניים (Ethnico), גם שחור-לבן (Hotel), גם קווים גאומטריים, גם פרחים (Floral), גם הדפסים של חיות ועוד ועוד. מכירים את זה שאתם מבלים בחופשה מושלמת, כזו שמרגישים בה את הרוח בשיער ואת החול בין הבהונות, ובסופה אתם רוצים לקחת את כל הפריטים הביתה? אז זו התחושה שעולה גם משיטוט בחנות, אבל אז נשאלת השאלה איך ישתלב אהיל הבמבוק המעוגל בסגנון אוריינטלי בדירה ישראלית סטנדרטית. לפעמים כדאי להשאיר בריזורט את כובע הקש, כיסוי העיניים הטרנדי, הכפכפים והפראו. לא הכול צריך לסחוב במזוודה הביתה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא הכול צריך להביא הביתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית KIDS מתוקה ושובת לב. היא מכונה Little star וזוכה העונה לפריטים קלאסיים עם נגיעה של צבעי פסטל כמו אפרסק וטורקיז. יש גם שימוש במוטיבים של פילים, קרנפים ועכברים לצד הדפסי כוכבים ונקודות בלתי נמנעים, המככבים כיום בכל הקולקציות של כל המותגים. בין הפריטים המיועדים לילדים יש גם ליין של Petit bazar classic – קולקציה קלאסית לילדים עם מאפיינים של יער קסום, חיות מוכרות ואקזוטיות ועוד. יש גם בגדים ונעליים לילדים.

על עניין הריח שווה להתעכב. ברשת מעניקים חשיבות רבה לניחוח הבית, ולראייה יש בחנות אינספור מוצרי אווירה וריח: נרות, מבשמי אוויר טקסטיל, קטורת, סבונים ריחניים לארונות, מפיצי ריח וכך הלאה. בזארה מבינים שריח נעים זה חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית ומשקיעים בזה מרץ רב. תוכלו לגרום לבית שלכם להריח כמו מאפייה מתקתקה או כמו שיט על יאכטה בקריביים, החלטה שלכם. אל תתפסו אותנו במילה, אבל נדמה שיש פה יותר מוצרי ריח ואווירה מבכל המתחרות גם יחד. זה מחזיר אותנו לנקודה הספרדית – עיצוב תוסס הוא גם ניחוח המעורר את החושים, בעוד שהבית הסקנדינבי או הישראלי-בהשראת-סקנדינבי הוא נקי מרעשים ומרגיע, ולא מאתגר אותך בעוד מימד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציה מתוקה. זארה KIDS/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם נתייחס למלכת עיצוב הבית, הלא היא כרית הנוי, יש בזארה הום הרבה פחות אופציות מאשר אצל המתחרות. ב-H&M הום למשל תמצאו הרבה יותר אפשרויות של כיסויים לכריות (והן גם יותר זולות, כמו יתר הטקסטיל, ומתחילות מ-29 שקלים לעומת 59 שקלים בזארה הום), אך מצד שני יש בסך הכל פחות מוצרים בכל יתר הגזרות.

נקודה חשובה לציון מסתתרת בסטנד אחד לא מאוד בולט בחנות: סטנד הידיות המעוצבות. יש פה ידיות בשלל צבעים, עיצובים וחומרים, ונראה שבזארה הום מבינים ששדרוג קטן לארון או לשידה עשוי לעשות פלאים. בכך הם גם מתכתבים עם טרנד ה-DIY העולמי שלא פוסח עלינו, וזה כיף לראות את המבחר והעיצובים. עוד חדשות טובות: לא נצפו אננסים, איילים וקקטוסים וזה כבר מעודד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ידיות יפות ומעוצבות/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים: סכו"ם מ-9.90 שקלים ועד 49.90 שקלים, שמיכות וכריות מ-89.90 שקלים ועד 1,199 שקלים, כיסויים לכריות מ-59.90 שקלים, וילונות מ-99.90 שקלים ועד 599 שקלים, מצעים וכיסויי מיטה מ-99.90 שקלים ועד 1,000 שקלים, מוצרי אמבט ובישום מ-29.90 שקלים ועד 599 שקלים, שטיחים מ-99.90 שקלים ועד 1,199 שקלים, הלבשה לבית מ-89.90 שקלים ועד 349 שקלים, מוצרי ילדים מ-22.90 שקלים ועד 129.90 שקלים, כלי זכוכית מ-9.90 שקלים ועד 179.90 שקלים, מגבות מ-19.90 שקלים ועד 249 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לבוש לבית ולחופשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
את הכפכפים והעששית אולי עדיף להשאיר שם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר גדול של בשמים לבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully