וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה מדבק: הטפטים החדשים שירעננו לכם את הבית לפני החג

במראה של לבנים, פרחים, צורות גרפיות ואפילו כאלה שמתאימים לחדרים רטובים (רחצה). הנה הטפטים החדשים בשוק שישדרגו לכם פלאים את סביבת המגורים

מערכת וואלה

(בווידאו: קיילי קווקו רכשה טפט של הרמס ב-3,450 דולרים)

עברו הרבה בריקים ואפקטים של צבע על הקירות שלנו מאז שנות ה-70 וה-80, אז כיכבו הטפטים על הקירות, ועד התקופה האחרונה שהם חוזרים למרכז הבמה העיצובית. אם פעם הודבקו על הקירות בעיקר טפטים פסיכדליים או נופי טבע קיטשיים, הרי שהיום אפשר להלביש את הקירות בקלות, במהירות ובתקציב נמוך יחסית. איך יודעים שטפטים זה הכי? מעצבים מובילים בעולם החלו לעצב קולקציות טפטים מקוריות, נועזות ובעלות אמירה אישית. מי קובע את הטרנדים? מדי שנה נערכת בינואר תערוכת Heimtextil בפרנקפורט וגם ל- Salone del Mobile התערוכה הגדולה שנערכת במילאנו (ותפתח השבוע) יש יד ורגל בקביעת הטרנדים. אז מה חדש בתחום המדבק הזה? לא מעט. משדרגים את הקירות לקראת פסח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
11 עיצוב צבעוני ברעם עיצוב של קארים ראשיד wall&paper/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארים ראשיד על הקיר: חברת Wall & PAPER משתפת פעולה עם עשרות מעצבים ואמנים מובילים מרחבי העולם, בהם קארים ראשיד, שהוביל לפיתוח קולקציה בלעדית של טפטים, מדבקות קיר ותמונות קיר גדולות. העיצובים של ראשיד מאופיינים בצבעוניות שמזוהה איתו – ורוד פוקסיה, טורקיז עז, ירוקים זוהרים וצורות א-מורפיות מחזוריות, על גבול העתידניות
מחיר: מ-99 שקלים למ"ר
להשיג ב: אתר www.wallandpaper.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברשת הום סנטר מגוון טפטים החל מ-22 שקלים למ"ר טפט לחדר הילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טפט (גם) בעיצוב אישי: עולם חדש של אפשרויות להזמין טפטים וחיפויים לקירות מתוך מאגר קיים של תמונות, דגמים והדפסים באתר HOME-PRINT.CO.IL, או להזמין טפט בהזמנה אישית, כולל הדמיה מקדימה של איך ייראה הטפט בבית שלנו. ברשת מבטיחים שאת הטפטים אפשר להדביק לבד ללא עזרה של איש מקצוע, עם משלוח עד הבית ובמחירים זולים בצורה משמעותית מהמוצע בשוק (טפטים מ-22 שקלים למ"ר בלבד בגליל של חמישה מ"ר). ואכן באתר יש שלל דוגמאות של טפטים – ממראה דמוי בטון או בריקים, דרך הדפסי חיות ודמויות, ערים בעולם, הדפס גאומטרי דו או תלת מימדי ועד פרינטים של גרפיטי.
מחיר: 22 שקלים למ"ר בגליל 5 מ"ר
להשיג ב: הום סנטר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדש בבראס חיפוי לקיר של חברת מורטו החל מ-196 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שעם, שעם על הקיר: חברת בראס מייבאת ארצה טפט שעשוי 100% שעם, שמקורו בפורטוגל אימפריית השעם, לחיפוי קירות הבית. הטפט של מותג MURATTO מגיע על רקע העדנה העיצובית הגדולה שיש לשעם, שהוא חומר טבעי. טפט השעם מגיע בצורת אריחים ולא גלילים. האריחים נמכרים בשלושה עוביים שונים ובשבעה גוונים - שמנת, טבעי, ירוק, טרקוטה, חום, שחור ואפור - היוצרים אפקט של תלת מימד.
מחיר: למארז של 0.54 מ"ר מ-196 שקלים
להשיג ב: רשת בראס ובאתר www.brassbrands.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החל מ-690 שקלים בשכטר בוטיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קקטוסים וג'ונגל טרופי על הקיר: הקקטוסים והצמחייה הטרופית הגיעו לכל חלקי הבית – צלחות, אגרטלים, טקסטיל וכמובן עציצים שהם הדבר עצמו – אז למה לא לקירות? למותג האיטלקי wall and deco הנמכר בשכטר בוטיק יש ליין של טפטים עם הדפסי קקטוסים, שרכים ושאר השראות מהטבע. והשיחוק הוא שאפשר לשלוח את המידות הספציפיות של הקיר שלכם והם יתאימו את התמונה במיקום המתאים פרופורציונלית ותרגישו במיאמי
מחיר: מ-690 שקלים למ"ר
להשיג ב: שכטר בוטיק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איזק גליל טפט דגם קפה במבצע 195 שקלים נמכר בקאס אוסטרליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

דפוס חוזר: בקאס אוסטרליה מייבאים טפטים של מותג איזק - ISAK למשל דגם "קפה" של איזק נמכר עכשיו בהנחה.
מחיר לדוגמה: 195 שקלים במקום 325 שקלים
להשיג ב: אתר www.kas.co.il

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפטים של סטודיו PIP ההולנדי בגולדשטיין גלרי טפטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טפטים של בית העיצוב ההולנדי PIP המייצר לפי הגדרתו מוצרים "שמחים לאנשים שמחים", מה שאומר טפטים בצבעוניות שמחה ובדפוסים חוזרים, בעיקר של פרחים וצמחים, בצבעוניות נעימה יכניסו אליכם הביתה הרבה אנרגיה.
מחיר: 222-84 שקלים למ"ר
להשיג ב: גולדשטיין גלרי טפט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בצמר פאשן בוטיק, חומרים ממוחזרים ושימוש רב פעמי. החל מ-400 שקלים למטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ממוחזר ורב פעמי: שימוש בנייר ממוחזר חודר יותר ויותר לתחום הטפטים, והוא גם שמאפשר שימוש חוזר בטפט או במדבקת הקיר. בחנויות הבוטיק צמר FASION BOUTIQUE מציעים טפט רב פעמי של המותג האמריקאי Legacy. לדברי מיכאל אהרון כהן, מנהל רשת צמר שטיחים יפים וחנויות צמרFASHION BOUTIQUE , "קיימים כיום מבחר פתרונות של טפטים ומדבקות קיר רב פעמיים שניתן בקלות להסיר מהקירות ולבצע בהם שימוש חוזר. כיום, גם אלה שנרתעו מתליית טפט יכולים בקלות לשנות ולחדש ולרענן את מראה הקיר מבלי לחשוש על פגיעה בקיר. טפטים ומדבקות קיר של Legacy עשויים מחומרים טבעיים ועל בסיס נייר ממוחזר ונושם הניתן להסרה והדבקה חוזרת. פתרון נפלא לדירות שכורות או לאלה המעדיפים לשנות סגנון ואווירה אחת לתקופה. הם מיוצרים בטכנולוגיית re- stick, ללא שכבת דבק כימי שנצמדת בקלות על פני המשטח, לא גורמת לו כלל לנזקים ואפשר להסירה בקלות ולהשתמש בה בשנית. את הטפטים והמדבקות הללו ניתן להתקין לבד ללא צורך בניסיון מקצועי"
מחיר: מ-465 שקלים למ"ר, מ-350 שקלים למדבקת קיר, להשיג ב: צמר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טפטים גם לחללים רטובים. HeziBank -devon-devon/מערכת וואלה!, צילום מסך

הום-הוט קוטור 2: המותג היוקרתי Devon&Devon , המזוהים עם ברזים, אמבטיות וכלים סניטריים, משיקים בתערוכת העיצוב השנתית במילאנו קולקציית טפטים חדשה בעיצובם של שלושה מעצבים צעירים ומבטיחים - Francesca Greco, Nina Farré, Vito Nesta. הם מציעים קולקציה עם פרשנות עכשווית לטפטים קלאסיים וציורי קיר שהיו מקובלים באחוזות ובתי מידות אירופאים. הטפטים מתאימים גם לחללים רטובים ויש בסדרת הטפטים החדשה של D&D שתושק ב-32 דגמים, הכוללים צורות גיאומטריות בסגנון רטרו, מוטיבים בתלת מימד, תעתועים אופטיים בהשראת האר-דקו והדפסי צמחים ופרחים סבוכים
מחיר: מ-500 שקלים למ"ר
להשיג ב: HeziBank

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סדרת טפטים בגרמל פלור דזיין, החל מ-360 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חי, צומח, דומם: לרשת כרמל Floor Design יש קולקציית טפטים חדשה, הכוללת ארבע סדרות Jack n' Rose, Exposed Warehouse, Skin ו-Textured Plains. הראשונה עוצבה בהשראת עולם החי (למשל במראה עורות של בעלי חיים כמו יען, תנין ועוד), השנייה בסגנון וינטג'י והדפסים מורכבים וגסים, השלישית מאופיינת בצבעים רכים לחדרי ילדים, והרביעית שואבת השראה מעולם הטבע עם טקסטורות של עץ, אדמה ועוד.
מחיר: מ-360 שקלים לגליל של 10 מטרים
להשיג ב: כרמל פלור דיזיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully