וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצב העל קארים ראשיד נעצר בשדה התעופה JFK

החוקים החדשים של טראמפ בהגבלת כניסה של מוסלמים לארצות הברית מגיעים עד למעצב העל קארים ראשיד. "הושיבו אותי בחדר יותר משעה כשאני צופה במהגרים נכנסים ויוצאים, עד שיגידו לי שאני לא הטרוריסט שהם מחפשים"

מערכת וואלה!

(בווידאו: קארים ראשיד משיק מטען חכם ומיופיף)

"אחרי טיסה של 18 שעות מטבילסי בגאורגיה נחתתי ב-JFK כדי להידחות על ידי משטרת הגבולות. הוכנסתי לחדר ושם המתנתי יותר משעה, צפיתי במהגרים רבים נכנסים ויוצאים כשאני שוהה הכי הרבה זמן בחדר". כך כתב מעצב העל קארים ראשיד בדף הפייסבוק שלו הבוקר, לאחר שנעצר על ידי משטרת הגבולות בשדה התעופה הניו יורקי, עת הגיע בטיסה של חברת טורקיש איירליינז. זה קורה על רקע החוקים החדשים של טראמפ המגבילים כניסתם של מוסלמים לארצות הברית. ראשיד, ששמו מסגיר את מקורו, נולד במצרים וגדל בקנדה, הוא חי ופועל בניו יורק 25 שנים ומעסיק בו כ-25 עובדים לרבות משרד נוסף הפועל בסין.

ראשיד העלה סרטון לחשבון האינסטגרם שלו ובו הוא אומר בעודו צועד ברחובות מנהטן: "התבקשתי לכתוב את הגובה והמשקל שלי, את הסושיאל סקיוריטי נאמבר ותאריך הלידה, על גבי פיסת נייר קטנה. ראשית, בדרכון שלי יש את כל האינפורמציה הזאת, שנית הקצין התקשר לוושינגטון עם האינפורמציה הזאת ואז המתנו כשעה (אמרו לי שזה יכול לקחת ארבע שעות אם יש שם עומס) כדי שמוושינגטון יתקשרו חזרה ויגידו שאני לא הטרוריסט שהם מחפשים" עוד הוסיף ראשיד, "אתם יכולים לדמיין?! ב-2017?! זאת טכנולוגיה?! ברצינות?! זאת מדינה שמתגאה בעצמה כמנהיגת העולם המערבי?!".

קארים ראשיד. נמרוד סונדרס
מצרי שחי בקנדה עם אזרחות אמריקאית. קארים ראשיד תחת עינו הפקוחה של טראמפ/נמרוד סונדרס

ראשיד שאך לאחרונה השיק מלון שעיצב בתל אביב (פולי האוס- השוכן על צומת הרחובות אלנבי נחלת בנימין), מגיע בתדירות גבוהה יחסית לארץ. בראיון מיוחד שנערך איתו בוואלה! בית ועיצוב ציין "הקשר עם ישראל התחיל כשהזמינו אותי ב-2009 כאורח מגזין עיצוב. לאחר מכן, עבדתי גם עם חברת הולנדיה ועיצבתי כמה מיטות. אני אוהב את המדינה הזו. טיילתי בה הרבה וחזרתי מספר פעמים להרצות בה. האנרגיה, האינטלקט, התשוקה והעובדה שהישראלים נראים מאוד מעוניינים בתרבות ועיצוב מודרני גרמו לי להתאהב במדינה ובאנשיה. למעשה, נראה שיש להם כל כך הרבה תשוקה לאמנויות, הרבה יותר מהרבה מדינות אחרות. הישראלים מעריכים את העבודות והרעיונות שלי ובה בעת הם בוחנים אותי על הפרטים הקטנים - דבר שאני אסיר תודה לו, כי ככל שאני משפר את הדברים, התוצאה הסופית טובה יותר".

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיטה של הולנדיה בעיצוב קארים ראשיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראשיד שכידוע עיצב כמעט כל דבר החל מרהיטים, גופי תאורה, דרך פרטי לבוש, נעליים, מכשירים אלקטרוניים ומקומות מסחריים, מלונות ועוד. "אני רוצה לעצב בתי חולים, מזגנים ומכשירי אדים, מכונות קפה, בלנדרים, טוסטרים, מחליקי שיער ועוד ועוד.. אמר באותו ראיון עם וואלה בית ועיצוב. "הייתי מאד רוצה לעצב תפאורות לתאטרון ולהופעות מחול, בניינים, ספינות וקו אופנה על שמי. גם בתים פרטיים ועיצוב פנים של מטוסים, מכונית חשמלית וגם מערכת מוסיקה אלחוטית ממש טובה".

בשבוע הבא, צפוי ראשיד לקחת חלק בשבוע העיצוב שיערך במילאנו זאת השנה ה-56. הוא יציג בין היתר קולקציה של מערכות ישיבה לסלון בצבעוניות זרחנית (כמובן) ובמראה פופי, עבור המותג הסיני KASA.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה החדשה של קארים ראשיד שתןצג בשבוע הבא במילאנו עבור KASA/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כורסה במראה של ביצה ענקית בעיצוב קארים ראשיד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפטופ בעיצוב קארים ראשיד לאסוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיורים בעיצוב קארים ראשיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully