וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ זוכה בחדר מיוחד בבית הלבן

הגברת הראשונה של ארצות הברית הרוויחה חדר מיוחד להתארגנות ולהתייפייפות שיעוצב בקרוב בבית הלבן. מדובר בצעד חסר תקדים בתולדות הימים של עיצוב משכן הנשיא בוושינגטון. כך הוא צפוי להראות

צילום: רויטרס

(בווידאו: דונאלד טראמפ ומלניה חולקים ריקוד נשיאותי ראשון אחרי ההכתרה)

למרות שעדיין לא ברור מתי ובאיזה מתכונת הגברת הראשונה של ארצות הברית ובנה בארון בן ה-11 יעברו להתגורר בבית הלבן, במשכן הרשמי השוכן בשדרות פנסילבניה בוושינגטון מכינים למלניה טראמפ חדר מיוחד הנקרא "חדר גלאם". מכאן, אפשר אולי להניח שהמעבר צפוי להיות קרוב הרבה יותר מהצפוי. כך או אחרת, מדובר בצעד חסר תקדים בדברי הימים של עיצוב הבית הלבן. זוהי הפעם הראשונה שמקדישים חדר מיוחד באזור המגורים הפרטי של הנשיא המוקדש להתארגנות והתייפייפות הגברת הראשונה. המטרה של זה היא להעניק למלניה את התנאים שאליהם היא מורגלת מהבית כדי לאפשר לה את מקסימום הנוחות לפני ראיונות, קבלות פנים ועוד פעילויות רשמיות במסגרת תפקידה החדש שכמו נכפה עליה. בחדר הזה יעבדו בעיקר מעצבי השיער, המאפרים והמלבישים. אך מעבר לצרכי היופי, החדר יעוטר בטפטים מפוארים בטקסטורות עשירות במרקמים; פרטי ריהוט יוקרתיים ואוספים של יצירות אמנות. הדגש כמובן יושם על תאורה פונקציונאלית משולבת בדקורטיבית ומעל הכל - מחמיאה.

עוד בנושא:
חודשו הסיורים בבית הלבן מאז השבעת טראמפ
כריסטמס אחרון של מישל בבית הלבן
שומרת הגן: מלניה משאירה את הגינה שמישל שתלה בבית הלבן

חדר גלאם - או חדר יופי אם תרצו, איננו המצאה מיוחדת המוקדשת לגברת הראשונה של ארצות הברית. כוכבות גדולות כמו מריה קארי, סלין דיון וקים קרדשיאן הן חלק מהנוצצות שמתחזקות חדרים מסוג זה בסביבת המגורים הפרטית.

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הגברת הראשונה מלניה טראמפ (לובשת אליס רוי) ובנם בארון מגיעים לאחר טיסה במטוס הנשיאותי לפאלם ביץ', מערב פלורידה, 17 מרץ 2017. GettyImages
צריכה להתארגן ולהתייפיף לפני כל יציאה החוצה/GettyImages

כחודש אחרי שבעלה נבחר לנשיא ה-45 של ארצות הברית, מלניה טראמפ בחרה מעצבת פנים כלבבה שתוכל להשתלט על המשימה המאתגרת. ומדוע מדובר במשימה כל כך חשובה ומאתגרת? כי עם כל הכבוד לשטיחים או הכיסאות החדשים שיבחרו להיכנס לבית המפורסם אשר בוושינגטון, עיצוב הפנים שמוטל על הגברת הראשונה, הוא לא עוד אסתטיקה שנועדה להנעים לדיפלומטים את הזמן. מדובר באמירה עם מסר משמעותי במיוחד.

ת'ם קנליקהם (Tham Kannalikham) היא מעצבת הפנים שמלניה בחרה לעבוד בצמוד. קנליקהם (40) חיה ופועלת בניו יורק, כיהנה בתפקיד עיצוב בכיר במותג האמריקאי ראלף לורן הום. ומכאן, ניתן להניח שמעצב האופנה האמריקאי אחראי על השידוך בין השתיים. שכן, לורן הלביש את מלניה לטקס ההשבעה שנערך ב-20 לינואר וגרם לגברת הראשונה להראות אלגנטית ומרשימה. לקלינהם סגנון עיצוב קלאסי ולא פומפוזי במיוחד. הצבע הזהב איננו מככב יותר מדי בעבודותיה הקודמות וסביר להניח שהיא תמתן את מנת היתר של הצבע המנצנץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מלניה טראמפ. רויטרס
עושים הכל כדי שתרגישי בבית - מלניה טראמפ בבית הלבן/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully