וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדירה של קים קטרל יש חדר מיוחד לקופים

ציור עירום נשי מככב על הקיר בסלון, חדר מיוחד לקופים וחדר שינה שעוצב בהשראת נשות האצולה בפריז, של המאה הקודמת. ביקור בדירה הניו יורקית של קים קטרל. סמנתה ג'ונס בשבילכם

יח"צ - חד פעמי

(בווידאו: שרה ג'סיקה פרקר מוכרת את הטאון האוס שבניו יורק)

סגנון העיצוב האמריקאי מאופיין בעומס. שפע של חומרים, צבעים, טקסטורות, מוצרי טקסטיל שונים, וילונות עם תוספת של גדילים ובקיצור: מקסימליזם. לא מחייב שסגנון זה יראה כמו קרקס דחוס, אך השפע וחוסר בפינה אחת מאווררת הם חלק בלתי נפרד מהדי אן איי של הבית האמריקאי. התיאור הזה נכון גם לגבי דירתה המרשימה של השחקנית האהובה קים קטרל שאך לאחרונה הסתיימה מלאכת העיצוב בו. מבט חטוף על סביבת המגורים המגונדרת של הכוכבת השוכנת במנהטן וניתן בקלות לשכן פה גם את סמנתה ג'ונס - הדמות הדומיננטית בסדרה סקס והעיר הגדולה.

הרבה מהפריטים של קטרל לוקטו בשווקי פשפשים חלקם מפריז וחלק מלונדון והשתלבו יחד עם הלוק הנובוריש ליצירת מראה עם אפיל סקסי. המעצב טוני אינגרוס שהיה ליד המכוונת בדירה הייחודית הזאת דאג שכל גופי התאורה לרבות השנדלייר הגדולה שמשתלשלת מהקרה בסלון יגיעו משוק הפשפשים שבפריז. בסלון מככב ציור ענק של אישה עירומה, אותו ציירה האמנית הבריטית נטשה לאו (אחותו של השחקן ג'וד לאו). בשל אופייה התוסס של הדיירת רבים חושבים שהיא המופיעה בציור, אך לדאבונם זה איננו גופה של קים קטרל המתואר על הקנבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קים קטרל בדירתה שבניו יורק. שילובש לשוק הפשפשים ויוקרה נובורישית/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה מחפצי הנוי והרהיטים של קטרל שייכים לסגנון האר דקו, הכולל רפרטואר עשיר של עיטורים גיאומטריים. אפשר לראות את זה במיוחד בשולחן האוכל ובמראה הגדולה שתלויה על ידו וכמו מכפילה פי שניים את החדר. השימוש בחומרים מבריקים ובקריסטליים מעניקים את הגלאם שבעלת לו ראויה בעלת הבית.

חדר מיוחד בדירה של קטרל הוקדש באופן מפתיע לקופים. גם המעצב וגם בעלת הבית נולדו בשנת הקוף הסינית ולכן, החליטו לעטר חדר אחד במוטיבים שבו הקוף מופיע כמעט מכל פינה, מהעיטור שעל מנורת השולחן, דרך פסלונים קטנים ועד תמונת קופים ענקית שלתלויה בחדר.

תאמינו או לא, חדר השינה של קטרל עוצב כולו בגווני ורוד. יש שיחשבו שהשימוש בצבע דווקא נראה סקסי ויש שהדבר יראה להם ילדותי. כך או אחרת, כל הרהיטים בו עתיקים והוא נעשה בהשראת חדר האישה ה- boudoir, ששימש במאות קודמות כמתחם הפרטי של המאדאם, בו הייתה מתלבשת, מתבשמת ומתייפייפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמוס ומלא בגלאם - הסלון של קטרל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר המוקדש לקופים - על פי השנה שבה נולדה הדיירת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר השינה של קטרל על טהרת הוורודים בהשראת הבודוואר מהמאה ה-20/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימו לב לכורסה המנומרת ליד הפסנתר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully