וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממפלצת ועד נעל עקב מזכוכית: מצעד הבתים המחופשים

10.3.2017 / 12:11

המבנים האלה לא צריכים את פורים כדי להוכיח שהתחפושת שלהם מנצחת. מה גם שמדובר בתחפושת קבועה כל השנה. מבית שנראה כמו מפלצת, בית שנראה כמו חלום ורוד של ברבי ועד כזה שעומד על הראש. מיוחד לפורים

מערכת וואלה

הטרנד שהספיק לכבוש מדינות שונות ברחבי העולם מגיע לטייוואן. הכירו את הפטיש שמרתק מיליוני אנשים: בתים הפוכים. מדובר במבנים שלמים שבהם הכל בנוי במהופך מהאדריכלות, עיצוב הפנים ועד חפצי הדקורציה. אז אחרי סין, רוסיה גרמניה ואוסטריה – מצטרפת גם טייוואן כאמור. הבית שנבנה לאחרונה בטייפה, בנוי שלוש קומות כשהגג משמש לרצפה ודלת הכניסה לתקרה. הוא חולש על 334 מ"ר ובו סלון, חדרי שינה ומוסך. הוא נצבע בצבעים עזים ומרוהט בסגנון כפרי אמריקאי עם כיסאות שולחנות, אסלה ואפילו מכונית שתקועה בתקרה. הבית המתוק הזה שנבנה בתוך חודשיים בלבד נפתח לפני יומיים לקהל הרחב וכבר מצליח למשוך אליו הרבה מאוד תיירים גם מקומיים, שמרוגשים מהתחושה שמזכירה סצנה מספיידרמן.

והנה עוד בית מגורים הפוך שנבנה בברזיל

בית הפוך בטייוואן. רויטרס
ונהפוכו בטיוואן/רויטרס

הכנסיה המוזרה ביותר בעולם הושקה בשנה שעברה בחוף המזרחי של טייוואן. המבנה עוצב כנעל סטילטו גבוהה, המורכבת ממאות חתיכות של זכוכית בגוון כחול לגובה המתנשא ל-17 מטרים וברוחב 11 מטרים. צורתו המיוחדת לא ממש עונה על כללי האדריכלות המוקפדת של כנסיות וקפלות ברחבי העולם. מה שבטוח, הכנסייה הזאת תמגנט אליה הרבה מאוד כלות שירצו להינשא בין כתליה. הלוק הנשי כבר כובש את העוברים והשבים שמצטלמים עם נעל הזכוכית מכל כיוון, עוד לפני שהבנייה הושלמה. שם לכנסייה החדשה עוד אין - אולי לסינדרלה יהיה רעיון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כנסייה בצורת נעל בטייוואן. Dezeen, צילום מסך
נעל סטילטו מזכוכית בגובה של 17 מטרים/צילום מסך, Dezeen

חלומה של ברבי

לפני 15 שנים קים ווד החלה לעצב את ביתה שבאוסטרליה בגווני שונים של ורוד. הפטיש הקטן והחביב הלך והתעצם והיום, הבית של האישה המתקרבת לעשור החמישי בחייה נראה כמו בית חלומותיה של ברבי. האובססיה לגוון המתקתק בביתה של ווד לא פסחה על אף חדר. המטבח מקושט בסרטים, כלים ובדים בטקסטורות שונות, חדר השינה עטוף במלמלות ובסלון, שפע של כריות נוי ושנדלירים מנצנצים. כולם ורודים. החגיגה הזאת לא מתרכזת רק בעיצוב הפנים, ווד, מעוררת את בלוטות הסקרנות כבר מבחוץ, כשהגדר המקיפה את הבית מסגירה את הטירוף הוורוד. מנורות קטנות ולבבות ניאון תלויות בחצר ועל גג הבית ואם כל זה לא מספיק, הדיירת מסתובבת עם שיער ורוד ומתחזקת גרדרובה דומה. בוולנטייז 2016 ווד מבטיחה הפתעה נוספת. השכנים כבר מכינים את המצלמות והמשקפת.

הבית הוורוד באוסטרליה. צילום מסל דיילי מייל, צילום מסך
אין פינה שלא ורודה בבית הזה/צילום מסך, צילום מסל דיילי מייל

הצלמת כריסטין מקונל שמלוס אנג'לס החליטה לקחת את ליל כל הקדושים עשרה צעדים קדימה. כריסטין מקונל הפכה את בית הוריה ליצירת אמנות עצומה. את החזית היא עיצבה כמפלצת אימתנית. דלת הכניסה והמרפסת שמקדמת אותה הפכו לפה מלא בשיניים מחודדות והגג קושט בעיניים פקוחות בגדלים שונים. קורי עכביש נתלו על גופי התאורה שבחצר ובשעות החשכה הבית מואר בתאורה ירוקה שמעניקה לכל הקומפלקס איכות מטרידה. לא בטוח עד כמה הילדים הקטנים ישמחו לדפוק על הדלת הזאת ולשאול "ממתק או תעלול". כך או אחרת, מקונל הצליחה כבר למשוך את תשומת ליבם של המונים ברחבי הרשת.

הבית שעוצב לכבוד ליל כל הקדושים. צילום מסך, צילום מסך
שינים חדשות שמעטרות את הכניסה/צילום מסך, צילום מסך

עוד בתים הזויים שלכדנו ברשת:

בית הנעל, פנסילבניה. www.marvelbuilding.com, אתר רשמי
בית הנעל המפורסם, בפנסילבניה/אתר רשמי, www.marvelbuilding.com
בית הלגו, אנגליה. www.betleywhitehorne, אתר רשמי
בית הלגו באנגליה/אתר רשמי, www.betleywhitehorne
בית החללית, טנסי. activerain.trulia, אתר רשמי
בית החללית בטנסי/אתר רשמי, activerain.trulia
בית הבואינג 727, קוסטה ריקה. www.weblog.monsterrent.nl, אתר רשמי
בית הבואינג 727 בקוסטה ריקה/אתר רשמי, www.weblog.monsterrent.nl
בית אוטו בזלצבורג, אוסטריה. insidepropert.Com, אתר רשמי
בית האוטו הקטן בזלצבורג שבאוסטריה/אתר רשמי, insidepropert.Com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully