וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לני קרביץ מעצב דירות יוקרה החל מ-55 מ"ר

המוזיקאי המוערך שפתח סטודיו לעיצוב בניו יורק ב-2003 ישיק בקרוב דירות יוקרה בעיצובו. הלוק מתון ומאופק. ככה זה כשהיזם מבקש להתרכז במכירה ולא ביצירתיות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם פיליפ סטארק היה יותר כיף/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרבה לפני הטרנד שבו כוכבים הוליוודיים רבים דוגמת בראד פיט, דיאן קיטון והדוגמנית מירנדה קר עיצבו קולקציית עיצוב של רהיטים או כלי אוכל, לני קרביץ הקים כבר ב-2003 מותג עיצוב שהוא עומד בראשו. המותג מסתבר לא היה גחמה חולפת כמו לאחרים וגם לא נוסד כקפסולה במהדורה מוגבלת קרביץ מנהל סטודיו בועט בניו יורק ובו, צוות מעצבי פנים ומעצבי רהיטים. בשבוע העיצוב שנערך במילאנו ב-2012 קרביץ אפילו שיתף פעולה עם הענק פיליפ סטארק. הוא העניק אינטרפרטציה חדשה לכיסאות הפלסטיק שעיצב בעבר סטארק למותג העיצוב האיטלקי Kartell. הרהיטים שנולדו מאיחוד זה קיבלו אופי רוקיסטי, הודות לתוספת של ריפוד בטקסטורות של קרוקודיל, וסוגי פרוות שגם במציאות הכי סוריאליסטית סטארק לא היה עושה בהם שימוש. "הבנתי שאני אוהב לעצב", אמר קרביץ במעמד ההשקה לפני חמש שנים. "הסביבה תמיד הייתה לי חשובה מאז שהייתי ילד, והיה לי חשוב איך החדר שלי יראה. עיצוב ואדריכלות מזינים את המוזיקה שלי. יש לי תשוקה לעיצוב כמו למוזיקה".

עוד בנושא:
בראד פיט משיק קולקציית רהיטים
דיאן קיטון טומנת ידה בצלחת עם ליין של כלי אוכל
פרסיליה פרסלי מעצבת רהיטים עם שלומי חזיזה הישראלי

לאחרונה קרביץ מפתיע עם מיזם עיצוב נוסף. שש דירות מגורים מתוכננות בימים אלו על ידי הכוכב, זוכה הגראמי שהחליט לנתב את הקריירה שלו בין שני ערוצים שעושים טוב על הנשמה. הדירות יבנו בקומפלקס מגורים חדש השוכן במנהטן שיתוכנן על ידי האדריכל אנדריי קיקוסקי. כל אחת מהן מעוצבת בלוק אלגנטי ומאופק. הדירות נעות החל מ-55 מ"ר שיתומחרו ב-1.7 מיליון דולרים ועד דירות קצת יותר מרווחות של 167 מ"ר שזכו לתג מחיר יקר של 5.9 מיליון דולרים. .

בניגוד לקולקציה של קרביץ שעיצב יחד עם פיליפ סטארק, הפעם היוצר המוכשר בחר בסגנון מתון. הדירות עוצבו עם חומרים טבעיים וצבעים סולידיים וחמים. אין טעם לחפש יציאות משוגעות או טוויסטים שאולי היינו מצפים מהמוזיקאי. את התופעה הזאת שמעצב פנים "מסורס" קרביץ לא המציא. כמו בכל פרויקט נדלני, גם כאן היזם כנראה ביקש להתרכז במכירה והקליעה לטעמם של רבים ופחות בשגעונות והיצירתיות של מעצב הפנים. סלבס ומוכר ככל שיהיה.

אך מעבר לעובדה שקרביץ עיצב את הדירות, הדיירים יוכלו ליהנות ממתקנים שהפכו להיות חלק בלתי נפרד ממגורי יוקרה כמו חדר כושר ולובי מאובטח 24 שעות ביממה ואולי ברקע תתנגן המוסיקה של המעצב החתום על הדירות.

בניין מגורים בניו יורק בעיצוב לני קרביץ. הדמיה, צילום מסך
את המבנה שיקום בניו יורק תכנן האדריכל המוכר אנדריי קיקוסקי/צילום מסך, הדמיה
בניין מגורים בניו יורק בעיצוב לני קרביץ. הדמיה, צילום מסך
כל הדירות יהנו מנוף יחסית פתוח ולא כזה שצופה ישירות לשכן/צילום מסך, הדמיה
בניין מגורים בניו יורק בעיצוב לני קרביץ. הדמיה, צילום מסך
עיצוב מאופק. חומרים טבעיים וצבעים חמים/צילום מסך, הדמיה
בניין מגורים בניו יורק בעיצוב לני קרביץ. הדמיה, צילום מסך
במקלחת עם לני קרביץ/צילום מסך, הדמיה
בניין מגורים בניו יורק בעיצוב לני קרביץ. הדמיה, צילום מסך
וכך תראה הדירה הגדולה ביותר בפרויקט שתעלה 5.9 מיליון דולרים/צילום מסך, הדמיה
פיליפ סטארק (ימין) ולני קרביץ בשבוע העיצוב במילאנו, אפריל 2012. GettyImages
שיתוף פעולה עם הענק סטארק ב-2013/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully