וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק חרם צרכנים: האם גם חרם שוכרים מוטל על איוונקה טראמפ?

איוונקה טראמפ מתקשה להשכיר את הדירה השוכנת במנהטן ומחירה צונח מחודש לחודש. האם מדובר בחרם חרישי נוסף שמופנה כלפי הבת של נשיא ארצות הברית?

מערכת וואלה!

(בווידאו: איוונקה טראמפ עיצבה את החדר החדש של בייבי תיאודור)

איוונקה טראמפ אמנם סיפחה לעצמה את תפקיד הנחשק של הגברת הראשונה של ארצות הברית ומתלווה לפגישות עם אבא דונלד (הרבה יותר ממלניה - הגברת הרשמית), אבל הקרבה לצלחת הכי מבוקשת במעצמה הגדולה מביאה איתה גם הרבה מאד קשיים ומכות. אז אם חשבתם שהירידה מהמדפים של מותג האופנה של איוונקה וחרם הצרכנים שמופנה כלפיה הם הצרה היחידה של בת הנשיא, הנה מגיעה לה עוד מכה. בדצמבר האחרון איוונקה טראמפ העמידה את הדירה המשותפת שלה ושל בעלה ג'ארד קושנר למכירה. השניים שהיו בטוחים כי הדירה תיחטף - מצאו עצמם תקועים עם הנכס ללא דייר ואפילו ללא שוכר. אז מה עושים במצב כזה? חותכים במחיר!

עוד בנושא:
הכתובת החדשה של איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר
כל ההגבלות שחלות על משפחת טראמפ בעיצוב הבית הלבן
איוונקה טראמפ אחראית לעיצוב מלון טראמפ החדש בוושינגטון

הדירה עמדה בסוף השנה שעברה למכירה בסכום של 4.5 מיליון דולרים, אחר כך ירדה ל-4.1 מיליון דולרים. אך משלא היו קופצים על הנכס החליטו איוונקה וג'ארד לוותר על המכירה ולעבור לפלח שוק קל יותר - השכרה, שכן העיסוקים המדיניים בוושינגטון והטיפול בשלושת הילדים הקטנים קיבלו את תעדוף גבוה יותר של תשומת הלב. שכר הדירה המבוקש התחיל ב-15 אלף דולרים לחודש, אך גם למחיר זה לא נמצאו דיירים ומחיר השכירות צנח ל-13 אלף דולרים לחודש (נכון לעכשיו).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הדירה של איוונקה עומדת ריקה כבר כמה חודשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדירה האמורה שימשה את משפחת טראמפ - ג'ארד הצעירה לפרקים. היא שוכנת כמה קומות מתחת לפנטהאוז הקבע בפארק אווניו שבאפר איסט סייד, שעלותו 16 מיליון דולרים והיא בעלת אותו הסגנון העיצובי. היא חולשת על 145 מ"ר וכוללת שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה, בעיצוב המזכיר בית מלון ניו יורקי חמישה כוכבים. מבט חטוף על הדירה ששוכנת למעלה של איוונקה וגם על מלון טראמפ החדש שנפתח בוושינגטון, מעלה כי מדובר בקו עיצובי אחיד ומגובש. בניגוד לאביה סיבבת המגורים של איוונקה רחוקה מקיטש ומנובורישיות. תשכחו מלא קירות מוזהבים ושנדלירים מנצנצים.

הדייר שישכור את הדירה האמורה יוכל לזכות תמורת המחיר בשומר 24 שעות ביממה, חדר כושר מאובזר ונוף עירוני ושוקק הצופה ישירות למרכז ההתרחשויות במנהטן. אך ככל הנראה, המחיר איננו הגורם המעכב בעסקה האמורה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוץ מהלובי לא תמצאו זהב בדירה של איוונקה וג'ארד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח פרקטי בלי יותר מדי מניירות מיותרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully