וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסה אורחים: מלניה מחזירה את הסיורים במעון הרשמי

אחרי ארבע שנים שבהן לא נערכו סיורים בבית הלבן, המעון הרשמי של הנשיא יפתח ויחשוף את השינויים העיצוביים. ממשל אובמה בחר להפסיק את הסיורים מסיבות כלכליות אבל לטראמפ אף פעם לא הייתה בעיה של מזומנים

מלניה טראמפ לובשת את חולצת הפוסי בעיצוב גוצ'י. GettyImages
מלניה סוף סוף קיבלה את הכבוד לשחרר את הצהרה/GettyImages

ב-2013 בוטלו הסיורים התיירותיים בבית הלבן. זה קרה לאחר שנים ארוכות שבהן יכלו מבקרים לתאם סיור מיוחד בבית הכי מפורסם בעולם שכולל גם מוזיאון היסטורי, לאחר סינונים מקפידים ושרשרת של ביקורות. אך אלו הופסקו לאחר שהשירות החשאי של ארצות הברית החליט לפני כארבע שנים שהסיורים גובים מחיר כלכלי מיותר הנאמד ב-74 אלף דולרים בחודש. ממשל אובמה התגאה אז בחיסכון המשמעותי שהצריך יותר מדי אנשי בטחון, אבל אצל טראמפ כמו אצל טראמפ החוקים משתנים ואיתם, גם הסיורים שחוזרים הביתה. את התענוג לבשר את הידיעה טראמפ העניק לגברת הראשונה (או הכתיב לה). מלניה הודיעה בהודעה רשמית שיצאה מהבית הלבן: "אני נרגשת לפתוח מחדש את הבית הלבן למאות אלפי מבקרים שבאים בכל שנה. הבית הלבן הוא אתר מדהים והיסטורי, ואנו שמחים לשתף היופי וההיסטוריה שלו. אני מחוייבת לשיקום ושימור סימן ההיכר הידוע ביותר של אומתנו" לשון הידיעה.

עוד בנושא:
כל החדרים הסודיים בבית הלבן
לא רק הבית הלבן: מצעד הבתים המפוארים של טראמפ
כל ההגבלות שחלות על משפחת טראמפ בעיצוב הבית הלבן

מלניה טראמפ ושרה נתניהו בפגישתן בוושינגטון 15 בפברואר 2017. שמוליק ערמני, מערכת וואלה! NEWS
לא רק שרה נתניהו. בקרוב עוד מבקרים יוכלו לבקר בבית המפורסם בעולם/מערכת וואלה! NEWS, שמוליק ערמני

פעילות הסיורים תפעל מחדש מה-7 במרץ. אך בניגוד לסיורים הקודמים, לא ברור האם המבקרים יזכו לפגוש את המשפחה הנשיאותית. כידוע, מלניה לא מתגוררת במשכן הרשמי, אלא בפנטהאוז המוזהב שבמנהטן יחד עם הבן בארון. אך מה שאולי כן ינתן למבקרים היא תכנית השינויים העיצוביים שצפויים להתרחש בבית הלבן. בתחילת החודש בחרה מלניה מעצבת פנים שתסייע במשימה המאתגרת. המעצבת ת'ם קנליקהם (40) שחיה ופועלת בניו יורק, כיהנה בתפקיד עיצוב בכיר במותג האמריקאי ראלף לורן הום. ומכאן, ניתן להניח שמעצב האופנה אחראי על השידוך בין השתיים. שכן, לורן הלביש את מלניה לטקס ההשבעה שנערך ב-20 לינואר וגרם לגברת הראשונה להראות אלגנטית ומרשימה במיוחד. לקלינהם, שתשתלט על הבית הלבן יש סגנון עיצוב קלאסי ולא פומפוזי במיוחד. הצבע הזהב איננו מככב יותר מדי בעבודותיה הקודמות וסביר להניח שהיא תמתן את מנת היתר של הצבע המנצנץ והכל כך אהוב על בעל הבית החדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ברק אובמה ודונלד טראמפ בבית הלבן, וושינגטון. נובמבר 2016. AP
אובמה ביטל - טראמפ החזיר/AP

החדר המשמעותי עבור מלניה במסגרת השיפוץ הקרב הוא חדרו של הבן הצעיר של טראמפ. הוא אמור להתאים לצרכים של ילד בן 10 כדי שיוכל להעביר שם את הזמן מעת לעת כשהוא ואימא יגיעו לביקורים קצרים. בנוסף, מלניה הולכת לשנות לחלוטין את חדר האוכל של הנשיא, שכידוע טופל בקפידה על ידי הגברת הקודמת - מישל אובמה, שהכניסה אליו בין היתר עבודות אמנות של אמנים אפרו אמריקאים (שכבר הספיקו לרדת מהקירות).

לטובת קישוט הבית הלבן ישנו תקציב מיוחד, קרן העומדת לשימוש הדיירים הנוכחיים. הסכום עומד על 100 אלף דולרים שנגבים ממשלמי המיסים. עם זאת, טראמפ איננה חייבת לעשות בסכום הזה שימוש כלל. בני הזוג אובמה למשל, הצהירו שאינם רוצים להשתמש בתקציב האמור.

והנה הצצה לתקופות שונות בבית הלבן:

הבית הלבן. GettyImages
חדר מוסיקה שהילרי עיצבה לביל בבית הלבן/GettyImages
המתחם הפרטי של ברק ומישל אובמה בבית הלבן. מערכת וואלה!
מתחם המגורים הפרטי של משפחת אובמה כפי שעוצבה בבית הלבן/מערכת וואלה!
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר השינה של ג'ון וג'קי קנדי, בתקופה הקצרה שגרו בבית הלבן/מערכת וואלה!, צילום מסך
הבית הלבן. GettyImages
ויש אפילו בריכה במפלס התחתון של הבית הלבן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully