וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויליאם וקייט מעגלים פינות: הכל למען הילדים, על חשבון משלם המיסים

יוליה פריליק-ניב

18.2.2017 / 13:30

אחרי החלפת רעפים באחוזה שקיבלו מהסבתא הנאמדת בחצי מיליון לירות שטרלינג וחדר שמש שנבנה במיוחד ב-300 אלף לירות שטרלינג עכשיו, קייט וויליאם רוצים חומה מיוחדת שעשויה מ-250 מ' של עצי מחט. למה? בשביל הילדים

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

(בווידאו: המשפחה המלכותית מבקרת בקנדה)

בארמון בקינגהאם - כמו בכל בית שיש בו ילדים קטנים מקפידים על המקומות שעשויים להיות כאלה המועדים לפורענות ולסכן את שלום הילדים. אז מעבר למתקנים הקטנים ששמים בפינות חדות של רהיטים ומעצורים לדלתות - לקייט מידלטון ולנסיך ויליאם יש עוד כמה דברים לחשוב עליהם, כי בכל זאת מדובר ביורשי העצר של הממלכה הגדולה. מדובר בתוכנית אבטחה אלגנטית במטרה להגן על הילדים ג'ורג' ושרלוט. אתם בטח חושבים על שומרי ראש חמורי סבר עשויים ללא חת, מצוידים באוזנייה וברישיון להרוג, אבל במקרה הזה דווקא מסתפקים אחר לגמרי.

עוד בנושא:
צורה לו: המטבח החדש של קייט וויליאם
מלא ענתיקה: הצצה לסלון של קייט וויליאם
הגג המשופץ של קייט וויליאם מעורר סקנדל

ההורים הצעירים החליטו לשדרג את מקום המגורים שלהם - אליו יעברו בעוד כמה חודשים עם שני ילדיהם המתוקים. מהאחוזה המלכותית הכפרית בנורפולק לארמון קנזינגטון, שבמרכז לונדון. וכדי לוודא שהפרטיות שלהם נשמרת עם המעבר למרכז העיר, בכל זאת – השניים כבר צולמו בעבר ערומים במהלך חופשה זוגית רומנטית, הם נטעו עצי מחט מחוץ לארמון. ליתר דיוק, הם דאגו לשכור צוות גננים שיטעו עבורם את העצים כדי ליצור הגנה מפני צלמי פפארצי המצוידים בעדשות ארוכות ומפני עוברי אורח סקרנים שינסו להציץ פנימה. ממש ט"ו בשבט גרסת בית המלוכה הבריטי. החומה הירוקה תתפרש לאורך של 250 מ' והעצים יתנשאו לגובה של כ-12 מ' . בעתיד יצמחו העצים לגובה של כ-40 מ'.

הזוג ברק ומישל אובמה פוגשים את הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך הארי והנסיך ג'ורג', 23 באפריל 2016. רויטרס
מגינים בפינות החדות ומעצורי דלתות - הסלון של קייט וויליאם/רויטרס

בני הזוג מתככנים לעבור לארמון עד הסתיו, כדי לאפשר לנסיך ג'ורג' להתחיל את שנת הלימודים הבאה. בעבר נשלחו מטעם משפחת המלוכה מכתבים רשמיים לאמצעי התקשורת השונים עם מסר חד משמעי: "נעשו בעבר מספר חדירות לפרטיות של משפחת המלוכה. החדירות נעשו בעזרת צלמים מקצועיים המצוידים בעדשות למרחקים ארוכים, במטרה לצלם אותם במהלך פעילותם השגרתית בתוך הארמון".

עם כל הכבוד לעצים הצפופים גבוהי הצמרת, ויליאם וקייט לא לוקחים סיכונים מיותרים. הם הגדירו אזור אסור לטיסה מעל הבתים שלהם, שכמובן תהיה בתוקף גם כשיגורו בארמון קנזינגטון. ובנוסף לרשת המצלמות ויתר המכשולים בפני פולשים, מתגברים ויליאם וקייט את צוות האבטחה שלהם, כי כשהם יתגוררו במרכז לונדון הסואנת הם יצטרכו ליווי יום-יומי לילדים וכמובן עבור עצמם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הזוג ברק ומישל אובמה פוגשים את הנסיך וויליאם, הדוכסית קייט מידלטון, הנסיך הארי והנסיך ג'ורג', 23 באפריל 2016. רויטרס
שיחת גברים בסלון של קייט וויליאם, עם בובות הילדים מסביב/רויטרס

מן הראוי לציין שמדובר ביריית פתיחה שצפויה להביא איתה שינויים הרבה יותר דרמטיים בעיצוב הבית הנוסף של בני הזוג המלכותי. התושבים הבריטים ודאי זוכרים טוב מאד את החצי מיליון לירות שטרלינג שקייט מידלטון השקיעה בהחלפת הרעפים בגג האחוזה שקיבלו היא ובעלה ממלכת אנגליה - ארמון קנזינגטון, מיליון לירות שטרלינג נוספים הושקעו בגינון, אבטחה, שיפוץ החלונות ובניית חדר שמש מזכוכית באחוזה הענקית.

שיפוץ הקומפלקס האמור בן ארבע הקומות הכולל עשרה חדרי סוקר בהרחבה באנגליה בשל השינויים העיצוביים והשיפוצים החוזרים והמוגזמים. לא מן הנמנע שלאור שינויי הצרכים של הילדים יגיעו שיפוצים נוספים שימשכו הרבה תשומת לב ובמקביל גם הוצאות על חשבון משלמי המיסים.

הבית החדש של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ויליאם בבמחוז נורפולק שבמזרח אנגליה. splash
הבריטים לא שוכחים את השיפוץ הגג הכתום של קייט וויליאם שעלה להם הון/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully