וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקשים לקום מהמיטה בבוקר? תכירו את המיטה שתעיף אתכם בכוח

9.2.2017 / 11:04

השעון המעורר מצלצל ואתם ממשיכים לישון? איש ההמצאות המהולל קולין פארז בנה מיטת קפיץ - שכשמה - תקפיץ אתכם מהמיטה בכוח ברגע שהשעון המעורר יצלצל. בטוח שתצליחו לישון טוב הלילה?

colinfurze

מי אתה זה שקם מהמיטה ביקיצה טבעית מוקדם בבוקר? כן, אתה זה ששומע את צלילו הנודניק של השעון המעורר וקם בחיוך, מותח ידיים ומדלג לעבודה? אז אנחנו ועוד 99 אחוזים מהאוכלוסייה לא מבינים ולא נבין אותך לעולם. אין דבר קשה יותר מלקום מהמיטה בבוקר ועל זה אין בכלל ויכוח. לפעמים נראה שכל מה שקורה לנו במהלך היום מתגמד לנוכח הרגע הטראומתי הזה בו אנחנו מכוונים את השעון המעורר למחר. ממציא מקורי במיוחד בשם קולין פארז ניסה לגאול אותנו מייסורינו ובנה מיטה שתעיף אותנו ממנה בכוח. מה שפארז לא יודע זה שאם יש משהו יותר גרוע מלקום מהמיטה בבוקר - זה לקום ממנה בכוח.

"הרבה אנשים ביקשו ממני לפתור את הבעיה הזאת", אומר פארז בסרטון רגע לפני שהוא מציג לצופים את הפתרון המטורף שלו. בקטע הוא מדגים שוב ושוב איך מיטת הקפיץ שלו עובדת בעוצמות שונות. אחרי שהיא משמיעה רעש חצוצרות מזעזע, היא מתרוממת ומעיפה אתכם ממנה. בכיוון העוצמה תקבעו כמה רחוק תעופו. עוצמה גבוהה מדי עשויה להטיח אתכם על הקיר ממול ועוצמה חלשה רק תגרום לכם לגלוש מהמיטה לרצפה. על הדרך מראה פארז שאם תניחו את המכנסיים במקום הנכון - תוכלו אפילו לגלוש לתוכם בקלות, ממש כמו בסרטים המצוירים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ישנים טוב? אלה 4 המאפיינים לשינה איכותית

לכתבה המלאה

בזמן שאנחנו מתלבטים בסוגיה האם המיטה המקפיצה משעשעת או מזעזעת, אתם מוזמנים לראות איך הוא בנה את ה"היצירה" בקטע הבא. פארז סיפר שעמל עליה שבועיים. מעניין יהי לראות האם המאמץ שלו ישתלם.

כך גם אתם תוכלו לבנות מיטה כזאת:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully