וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצים לישון טוב בלילה? בדקו את הכרית שלכם

5.2.2017 / 10:20

הכרית שעליה אתם מניחים את הראש לילה לילה, היא אחד הדברים שישפיעו על איכות השינה שלכם. יש להתאים אותה לצרכים ולהרגלים ולא לשכוח לטפוח עליה בבקרים

מערכת וואלה!

כרית השינה שלכם היא לא עוד מוצר ששמים על המיטה ומניחים עליו את הראש. כרית עשויה להשפיע על איכות השינה ויתרה מכך, על יציבות הגב שלכם. היצע הכריות הקיים בשוק מאפשר לכל אחד לבחור את הכרית המתאימה לו. לאנשים שישנים על הגב מומלץ לרכוש כרית נמוכה יחסית ולאנשים המעדיפים לישון על הצד רצוי לרכוש כרית גבוהה יותר. לכן, בבואכם לרכוש כרית, התאימו אותה לצרכים ולצורת השינה שלכם, כך שהיא תשמור על מנח גופכם בצורה ישרה במהלך הלילה.

לאנשים שאלרגיים לאבק לדוגמה, מומלץ לרכוש כרית שינה סינטטית, היפואלרגנית, שניתן לכבס אותה במכונת כביסה. כך גם לגבי כרית שינה עבור ילדים, שכן יש להימנע משימוש בכרית נוצות טבעיות עבור הקטנטנים מכיוון שהן עשויות להפריע לנשימה במהלך השינה.

כדי לשמור על כרית איכותית לאורך זמן, יש להעניק לה תשומת לב ויחס על בסיס קבוע. רצוי להפוך אותה כל בוקר, לטפוח עליו ולאוורר אותה אחרי שעות של שימוש.

כריות שינה של חברת ורדינון.
כרית אמורה להתאים למשתמש בדיוק כמו בגד ואף יותר

תעשיית הכריות האורתופדיות והבריאותיות שפרצה לפני מספר שנים צוברת תאוצה. חברות רבות מציעות כריות שינה עם רשימת יתרונות והפתעות כדוגמת יציבות הגוף, אפקט של קירור לימות הקיץ ואוורור לימים החורפיים. יש גם דגמים עם חומרים מפתיעים כמו סיבי אלוורה, פחם וג'ל שאמורים על פי היצרן לספק לכם לילה מהחלומות. אחת מהכריות הבולטות בתחום הנה סמארט המבוססת על טכנולוגיית ויסקו ג'ל-MEMORY FOAM. מדובר בחומר עם יכולת זיכרון מיוחדת שפותח במיוחד עבור נאס"א. יתרונו העצום של חומר זה בא לידי ביטוי בכך שלאחר השימוש הוא חוזר לקדמותו מבלי ליצור שקעים וצורות לאורך זמן המקצרים את חיי הכרית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ורדינון כרית.
כרית השינה שלכם אמורה לספק לכם לילה נעים ומנח גוף ישר

כאמור, הרגלי השינה רבים ושונים. לטובת האנשים שמורגלים ומעדיפים כרית רכה, נמליץ על כרית סמארט המאופיינת במרקם רך. מדובר בדגם של כרית המאפשרת לישון על הגב, הבטן והצד בנוחות רבה. בנוסף, ישנו דגם של כרית סמארט בגובה של 8-14 ס"מ המאופיין ברמת קושי בינונית. כרית אורתופדית עם צורת גל תתאים לאלה שישנים על הגב או על צד. היא בנויה באופן כך שבצד אחד גבוהה ובצד השני נמוכה ובדרך הזאת מותאמת למשתמש בה.

לטיפים נוספים לשינה טובה - צפו בראיון הווידאו שמופיע למעלה.

למידע על מוצרים ומבצעים של חברת ורדינון לחצו כאן.

כריות של ורדינון. מערכת וואלה!
ישנים על הגב, על הבטן או בכלל על הצד? זכרו זאת כשאתם קונים כרית שינה חדשה/מערכת וואלה!
מערכת וואלה! בשיתוף ורדינון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully