וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפכות טכנולוגיות בעולם המטבחים: התנור שגם יקרר לכם את האוכל

7.1.2017 / 17:59

תשכחו ממוצרי המטבח שהכרתם עד היום. דור המטבחים החדש יעשה לכם חשק לבשל ולבלות בהם שעות נוספות גם אם אתם לא מומחים בקולינריה. מקולטי אדים מתוחכמים ועד תנורים שמקפיאים

מטבחים טכנולוגיים של סונאר. יח"צ,
קולט אדים חשמלי שעולה ויורד בהתאם לשימוש/יח"צ

המהפכה הקולינארית כבר כאן. ואין הכוונה לעוד מסעדה אנינה שזיכתה את השף שלה בכוכבי מישלן, גם לא בתכנית ריאליטי שבוחנת את יכולותיהם הקולינאריות של המתמודדים – מדובר במטבחים הטכנולוגיים שכובשים את הבית המודרני. מתוחכמים עד כדי כך שיש סיכוי שלא תצליחו לזהות שמדובר בקולטי האדים, הכיריים והתנורים של דור העתיד. "אין ספק שהמהפכה הקולינארית שמתחוללת בארץ השפיעה גם על מוצרי החשמל במטבח הביתי", מסביר אלעד סייג, מנכ"ל ומבעלי SONAR , " הקהל הישראלי מחפש במוצריו גם פתרון עיצובי לחלל הכי מרכזי בבית – המטבח". סונאר שזיהתה את הצורך בפתרון עיצובי כמו חברות מובילות אחרות החלה לייצר קולקציות עשירות ומגוונות של קולטי אדים, תנורים וכיריים בסטנדרט טכנולוגי מתקדם המיוצרות במפעלים השכנים באיטליה.

עוד בנושא:
כל הטרנדים החדשים למטבח מתערוכת העיצוב במילאנו
מה המטבח שלכם אומר עליכם?
קטלוג איקאה מוקדש למטבח

מטבחים טכנולוגיים של סונאר. יח"צ,
קולט אדים נסתר ואסתטי/יח"צ

בחלל התצוגה החדש של סונאר שנפתח בימים אלה בנמל תל אביב, בולט במיוחד קיר שמתפקד כגלריה הגדולה בישראל לקולטי אדים. חשבתם שקולט אדים הוא גוף מתכתי ומגושם שמרחף מעל הכיריים? תשכחו מזה. המבחר העצום באולם התצוגה החדש יחשוף אתכם לעולם עיצובי יוצא דופן. יש כאן קולטי אדים נסתרים שמסתתרים בתוך משטח העבודה ונשלפים לפי הצורך בטכניקת מעלית. ישנם קולטי אדים השקועים בארונות המטבח או בתקרה בעלי מנועים חזקים ושקטים במיוחד, ואפילו קולטי אדים שנראים כמו גוף תאורה. מאחורי העיצוב החדשני עומדים כאמור, מפעלים איטלקיים מובילים בתחומם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מטבחים טכנולוגיים של סונאר. יח"צ,
קולט אדים שהוא גם גוף תאורה - עיצובי ושימושי/יח"צ

קולקציית התנורים והכיריים מיוצרת במפעלי הקונצרן הוותיק והגדול בעולם SMALVIC . המפעל האיטלקי מתמחה ביציקות וציפוי אמייל איכותי לתנורים וכיריים עבור מגוון מותגי יוקרה עולמיים. תנורי האפייה של המותג מאפשרים התאמה מקסימלית לעיצוב המטבח, כך שניתן לבחור בין מגוון גדלים (אפילו נרשם שיא חדש: נפח תא האפייה שגודלו- 110 ליטר), רמות גימור, מרקמים וצבעים. תנורי SONAR מצוידים בטכנולוגיית Full Touch עם מגוון אפשרויות אוטומטיות, כגון: תכניות שף הפועלות בטכנולוגית אפייה מהירה ואחידה מארבעה מוקדים שונים, בישול "היברידי" בשילוב מיקרוגל או אידוי או חימום על ידי גז ולסיום, התנור הכי מסקרן שתפגשו- BLAST CHILLER, תנור הקפאה שנועד לקרר את המזון המבושל ואף להקפיא אותו באופן אחיד בתוך מספר דקות בלבד. התנור המקפיא ידאג להוריד את טמפרטורת הסיר החם שזה עתה בישלתם ל 4 מעלות בלבד. התהליך המהיר משמר את טעמו וטריותו של המזון לאורך זמן.

מטבחים טכנולוגיים של סונאר. יח"צ,
כיריים גז מסדרת נקסט, עם מבערים "צפים"/יח"צ

גם מערכות הכיריים מביאות איתן בשורות חדשות. כירת הגז מציגה את השילוב המושלם בין הכיריים הקלאסיים לבין טכנולוגיה חדשנית, אשר ניתנים להפעלה באמצעות מסך מגע, וכוללים תצוגה דיגיטלית של עוצמת המבערים לשליטה מרבית על חווית הבישול וטיימר כיבוי אוטומטי. בנוסף, כיריים אינדוקציה מצוידים בסליידר אינטואיטיבי לקביעת העוצמה, תכניות בישול אוטומטיות וביצועים מרשימים מבוססי חומרה. משטחי האינדוקציה מגיעים במגוון צבעים (מה שמבדיל אותם מהמתחרים שמספקים אותם בצבעי שחור-לבן בלבד). המשטחים מגיעים במגוון גדלים ומאפשרים חלוקות שונות של אזורי בישול על פי צרכי הלקוח. כך לדוגמה, ניתן לשלב משטח ווק מיוחד שאידיאלי לבישול בווק. הבישול הייחודי מאפשר לבחור בין 12 רמות עוצמה הנשלטות באמצעות מגע, וכן שלוש תכוניות קבועות לבישול על פי טמפרטורה קבועה.

נכון להיום, מדובר בטווח מחירים יקר. לא כולם כמובן יוכלו להרשות לעצמם את התענוג הזה במטבח, אבל כמו כל טכנולוגיה חדשה, גם אלו צפויים לרדת במחירם בשנים הקרובות, כשיכנסו המתקדמות.

מחירים לדוגמה:
קולט אדים נסתר בתוך השיש - 19,990 שקלים
תנור בנייה – בנפח 110 ליטר – החל מ-13,990 שקלים
כיריים גז עם מבערים צפים - 17,990 שקלים
קולט אדים עם גוף תאורה מובנה - 17,990 שקלים

הכותבת הייתה אורחת של חברת SONAR באיטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully