וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוונקה טראמפ עם הפנים לוושינגטון: הבת של הנשיא הנבחר מוכרת את הדירה בניו יורק

איוונקה טראמפ, הבעל ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם אורזים בימים אלה את דירתם המפונפנת שבמנהטן ומעמידים אותה למכירה. הכתובת הבאה קרובה לאבא והסבא דונלד

צילום מסך

(בווידאו: איוונקה טראמפ מקדמת את אבא במסע הבחירות לנשיאות ארצות הברית)

היא נולדה וגדלה בלב ליבו של התפוח הגדול, התחתנה והקימה משפחה בצנטרום של מנהטן ועכשיו, איוונקה טראמפ -הבת המועדפת של נשיא ארצות הברית הנבחר, מתכננת לעקור לוושינגטון. מעבר הדירה של איוונקה, הבעל ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם קרוב לבית הלבן ולמלון החדש שהבת מנהלת בסביבה, הביא את איוונקה למכור את הדירה שבבעלותה. מהלך מפתיע בהתחשב בעובדה שהנכס שייך לבת ולא לנשיא הנבחר והעדפה במקרים כאלה להחזיק דווקא בנכסים היקרים ופחות להיפתר מהם. כך או אחרת, הדירה הנוכחית מוצעת בימים אלה למכירה ב-4.5 מיליון דולרים (זאת לאחר שלא הצליחה להימכר מספר חודשים במחיר כמעט כפול).

עוד בנושא:
כך נראה הבית של אבא וסבא דונלד
איוונקה מרוגשת לקראת פתיחת המלון החדש בוושינגטון
מלניה טראמפ מזייפת תואר באדריכלות

הדירה המדוברת שימשה את המשפחה טראמפ - ג'ארד הצעירה לפרקים. היא שוכנת כמה קומות מתחת לפנטהאוז הקבע בפארק אווניו שבאפר איסט סייד, שעלותו 16 מיליון דולרים והיא בעלת אותו הסגנון העיצובי. היא חולשת על 145 מ"ר וכוללת שני חדרי שינה ושני חדרי רחצה, בלוק המזכיר בית מלון ניו יורקי חמישה כוכבים. מבט חטוף על הדירה ששוכנת למעלה של איוונקה וגם על המלון החדש שנפתח לפני כחודש מעלה כי מדובר בקו עיצובי אחיד ומגובש. דבר אחד ברור - איוונקה, לא רק שאפה שמתחזקת לוק אלגנטי ומוקפד יש לה גם סטייל משובח בכל הקשור לעיצוב פנים. אין פה קיטש ולא נובורישיות כמו בבתים של האבא דונלד והאימא החורגת מלניה. לא קירות מוזהבים ולא שנדלירים מנצנצים.

הדייר שירכוש את הדירה האמורה יוכל לזכות בשומר 24 שעות ביממה, חדר כושר מאובזר ונוף אירוני ושוקק הצופה ישירות למרכז ההתרחשויות במנהטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שומר 24 שעות ביממה שיפתח לדייר החדש את הדלת ויברך אותו בבודר טוב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכניסה למגדל המגורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פנטהאוז הקבוע של איוונקה וג'ארד שנכון לעתה עוד משמש את המשפחה רגע לפני המעבר, עוצב על ידי איוונקה בשיתוף עם מעצבת הפנים הצעירה קלי ביהון. כמעט בכל פינה בו אשר למצוא פריט יקר של מעצב ידוע. כך לדוגמה בסלון, שתי כורסאות בסגנון אר-דקו בעיצובו של מעצב המוצר הצ'כי ג'ינדריך הלבלה משנות ה-70 לצד שולחן קפה של פרננד דרס. ליד אלו ניצבים על שטיח עצום שנעשה בעבודת יד ובהזמנה אישית מרשת לעיצוב הבית ABC. בסלון יש גם פסנתר שחור שעיצובו הקלאסי מקבל טוויסט בנוסח רוק אנד רול - הודות לכיסא המרופד בבדי זברה.

מהתקרה שמעל חדר האוכל משתלשל גוף תאורה פיסולי ומרשים בעיצובה של לינזי אדלמן. שולחן האוכל שעליו סועדת טראמפ, בעלה ג'ארד קושנר ושלושת ילדיהם, ארבלה, ג'וזף ותיאודור עוצב בהזמנה אישית. גם הכיסאות שמסודרים סביבו מעשה ידיו של גדול מעצבי המאה ה-20 - מיס ואן דר רוהה. כל אלה צפויים להיכנס בקרוב לארגזים כדי לקשט גם את הכתובת הבאה בוושינגטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבח מלא בכל מוצרי החשמל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדר הכושר שבו ג'ארד קושנר מבלה כל יום/מערכת וואלה!, צילום מסך
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
איוונקה מתעדת בסלון/צילום מסך, אינסטגרם
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
איוונקה והילדים מסתכלים על כולם מלמעלה/צילום מסך, אינסטגרם
הדירה של איוונקה טראמפ בניו יורק. אינסטגרם, צילום מסך
הילדים של איוונקה בפינת האוכל/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully