וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הילדות של טראמפ נמכר. המחיר מאכזב

22.12.2016 / 15:25

הבית בו גדל הנשיא הנבחר הועמד למכירה ב-1.2 מיליון דולר ונמכר לבסוף ב-1.25, אף על פי שהמתווכים העריכו לאחר הבחירות ששוויו יעלה על 10 מיליון דולר. לרוכש המיועד יש הפתעות בקנה

הבית שבו גדל דונלד טראמפ. GettyImages
בסוף לא יצאה מזה בוננזה. בית הילדות של טראמפ/GettyImages

במשך מספר חודשים ניסו אייזק וקלודיה קסטנברג מרובע קווינס בניו יורק למכור את ביתם לרגל גירושיהם. בבית זה בילה דונלד טראמפ את שנותיו הראשונות, ועבר עם משפחתו כשהוא בן 4. לאחר בחירתו הקסטנברגים קיוו לבוננזה וגם סוכני התיווך שלהם חיככו ידיים בהנאה, כפי שאתם יכולים לקרוא כאן - אלא שהמציאות טפחה על פניהם במהרה.

נושא: נשיא ארצות הברית הנבחר דונלד טראמפ בנאום גרנד ראפידס במישיגן, 9 בדצמבר 2016. רויטרס
הבחירה שלו לא עזרה, בסופו של דבר, למחיר הבית להאמיר. טראמפ/רויטרס

הקסטנברגים העמידו את הבית למכירה באוקטובר וביקשו 1.2 מיליון דולר. השבוע נמצא רוכש אלמוני, שקנה את הבית ב-1.25 מיליון. אם מחיר הרכישה גבוה ממחיר הבקשה, על בסיס מה האכזבה? אולי זו העובדה שהמתווך כבר ראה לנגד עיניו קופון שמן בהרבה.

"הייתי רוצה לומר שידענו שהוא ינצח", אמר מישה הג'אני מחברת "פרמאונט ריאלטי" שביצעה את המכירה עבור בני הזוג לניו יורק פוסט שפרסם את הידיעה, "אבל זה היה סיכון שפשוט השתלם. עכשיו לבית הילדות של נשיא ארצות הברית יש ערך גבוה יותר". הג'אני ציפה למכירה בסכום של 10-12 מיליון דולר.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
הבית שבו גדל דונלד טראמפ. GettyImages
הסוכן היה אופטימי, אבל הציפיות לא התממשו/GettyImages

בני הזוג רכשו את הבית ב-2008 תמורת סכום של כ-850 אלף דולר, כך שבסך הכול קיבלו תשואה לא רעה. אלא שאל תחשבו שהרוכש החדש מתכוון לשקוט על השמרים. על פי הג'אני, הוא מתכנן "פליפ" (מכירה מהירה שתניב רווח). טראמפ עצמו, אגב, אמר בספטמבר בתוכנית האירוח של ג'ימי פאלון כי הוא מתכוון לקנות את הבית בעצמו בעתיד הקרוב.

הבית שבו גדל דונלד טראמפ. GettyImages
האם טראמפ בעצמו יקנה את הבית?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully