וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות חדשה לנייקי שוברת שיאים בעולם העיצוב

4.12.2016 / 8:49

מותג הספורט נייקי משיק חנות עצומה בניו יורק. חמש קומות של חדשנות המציבות רף גבוה במיוחד בשוק העיצוב המסחרי. בתפריט החווייתי: מסכי מגע, מגרש כדורגל ומגרש כדורסל

מערכת וואלה!

(בווידאו: אחת הפרסומות הסנסציוניות של נייקי. 2007)

בלב ליבה התוסס של שכונת סוהו הטרנדית שבניו יורק נפתחה לאחרונה חנות חדשה ובעיקר חדשנית, של המותג הספורטיבי נייקי. רק בחודש שעבר הייתה זאת גוגל שחנכה באזור חנות פופ מאתגרת. כעת, ענקית הספורט מראה לשכניה איך כובשים את פינת ברודווי רחוב ספרינג. חנות הענק חולשת על כ- 5,110 מ"ר, ומתפרשת על פני חמש קומות עמוסות בטכנולוגיה- מקישוטים שנעשו במדפסת תלת מימדית ועד מגרש כדורסל. בנייקי מבקשים להדגים כיצד טכנולוגיה יכולה להפוך את חווית הקנייה להרבה יותר אישית. הרעיון הוא לתת למבקרים לבחון את המוצרים השונים באווירה ספורטיבית אמתית. הקונים הפוטנציאלים יוכלו לבחון את בגד הספורט או הנעליים הנחשקות תוך כדי ריצה על ההליכון בעוד שמסכי ענק יעניקו להם תחושה שהם יצאו לריצה באוויר הפתוח בסנטרל פארק. בנוסף, חיישנים מיוחדים ידווחו על הביצועים האישיים ויספקו משוב בזמן אמת. בנייקי מתארים את הבייבי החדש - כמקום שמחבר בין הפלטפורמות הדיגיטליות והפיזית של החברה. וכך העיצוב מקבל תופס את ליבו של הלקוח וכפועל יוצא מכך גם את כיסו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדשה בשכונה. ינות נייקי בסוהו חמש קומות למעריצים המושבעים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכניסה השקופה לחנות מושכת את הלקוחות אל תוך עולם של חדשנות, כאשר ארבע הקומות הנוספות תלויות מעל ראשם של המבקרים. אזור הכניסה מעוצב כחלל פתוח שמוקדש כולו למותג המצליח. במרכז החנות מוצגים הפיתוחים האחרונים של נייקי. בעוד שחלל סמוך יוקדש לאירועים קהילתיים, מפגשים של חברי מועדון ומפגשים עם ספורטאים וידוענים.

הקומה השנייה מוקדשת ברובה לפרטי לבוש והנעלה עבור נשים וגברים. קיר הנעלים מחזיק בשיא שטרם נראה ברשת- 15.5 מטר של הדגמים הפופולריים ביותר. בנוסף, ישנה מחלקה שלמה עבור קונים שמקפידים על מראה ייחודי. נייקי עובד בשיתוף עם מעצבים מקומיים על מנת להעניק לקונים אפשרות התאמה אישית. הרעיון הוא להדפיס או לחרוט בלייזר בחירות אישיות על מוצרי נייקי השונים. בהמשך הקומה, חדרי ההלבשה מעוצבים כמעין לאונג', הם כפולים בגודלם מחדר הלבשה סטנדרטי ומעוצבים ברוח החנות. פאנל חכם מאפשר למודדים לשלוט בתאורת החדר ולהתאים אותה לפי מספר מצבים כגון: "ריצת לילה", שיעור יוגה ועוד.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גולת הכותרת - מגרש כדורסל עם לוחות דיגיטאליים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקומה השלישית המכונה גם קומת הריצה, הוצבו הליכונים מיוחדים מצוידים בחיישנים שנועדו לעקוב אחר הדפוסים והביצועים האישיים של הלקוחות. כאן ניתן לקחת את הנעליים לסיבוב ריצה בפארק מבלי לעזוב את החנות. מסכי ענק מאפשרים חוויה חד פעמית שמדמה ריצה בסנטרל פארק או בריברסייד פארק. לאחר הריצה הלקוח יקבל המלצה ממוקדת לנעליים ספציפיות - זאת בהתאם לנתונים שהתקבלו.

במעלה הקומות הפתעה נוספת: מגרש כדורגל שגודלו כ-40 מ"ר. הודות לו הלקוחות יוכלו לבחון את הנעליים החדשות על דשא סינתטי תוך כדי הדרכה צמודה של אנשי מקצוע מנוסים. גולת הכותרת של המקום היא ללא ספק מגרש הכדורסל המכובד. צוות נלהב שכולל מאמנים מקצועיים מכניס את הלקוחות לכושר, בזמן שעל מסך ענק יוקרנו מגרשי כדורסל אייקוניים המעניקים אשליה שהלקוחות למעשה משחקים במקום לגמרי אחר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם לוחות המדמים ריצה בסנטרל פארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחלק מהחוויה הטכנולוגית מלווים את הלקוחות לאורך כל הדרך- מסכי מגע מתקדמים. מסכי המגע נועדו לאתר איש צוות או לבצע קנייה מידית מבלי ללכת לקופות. ולמקרה שהלקוח מתקשה למצוא את הדגם או הצבע שברצונו לרכוש, ניתן להזמין אותו בקלות דרך המסך והוא כבר יגיע אל פתח ביתו.

העיצוב של נייקי החדשה אמנם שובר שיאים, אך מסתבר שתהליך בניית המבנה הענק והעבודה המתמשכת עליו הפרה את השקט בשכונה. השכנים בסביבה כבר התרעמו ועירבו את עריית ניו יורק תחת הטענה כי האזור הופך אט אט לטיים סקוור 2 , בהתחשב בכמות העסקים שנפתחים במקום ובעיקר הממדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully