וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי פונה הגלריה החדשה של נועה קסטיאל?

נועה קסטיאל פרשה ממשפחת המעצבים המוכרת ופתחה גלריה לפרטי ריהוט ואמנות. הלוק: אוונגרד, המחירים: לא לכל כיס, הלוקיישן: מפתיע

גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה. איתי סיקולסקי,
שטיח שעוצב על ידי לורי רקנאטי ובדי ריפוד של הרמס/איתי סיקולסקי

נועה קסטיאל החליטה לפני שנים לפרוש מהעסק המשפחתי. משפחת המעצבים המוכרת בישראל החלה במרפדיה קטנה בשכונת פלורנטין בתל אביב על ידי הסבא אפרים ובזכות ילדיו - יהושע ומשה, הפכה לאימפריה וחותמת של יוקרה בתחום הרהיטים. נועה (ביתו של משה) לא התמזגה עם העסק ולכן, פתחה ערוץ נפרד בו היא מספקת באופן עצמאי שירותים של עיצוב פנים. בשנתיים האחרונות היא עמלה על פרויקט חדש ביחד עם יונית רבינוביץ, רואת חשבון בכירה, אישתו של הפסיכיאטר המוכר - ד"ר אילן רבינוביץ וביחד, הן משיקות הערב (חמישי) את גלריה One piece Design Gallery הכוללת פרטי ריהוט ואמנות, השוכנת במקלט ברחוב ויצמן בתל אביב.

הגלריה החולשת על 220 מ"ר מציעה עבודות שהשתיים עיצבו יחד, מותגים שונים כגון הרמס ולליק לצד עשרות פריטים של עשרות מעצבים ביניהם, דוד עמר, טלי נבון, ניב כהן, לורי רקנאטי ליאת טופל ועוד. המכנה המשותף למרבית אלה הוא צבע ואוונגרד. אפשר למצוא כאן גם אופנוע נדנדה עם מושב פרווה בצבע ורוד, שולחנות קפה אישיים שנעשו ממנועים של רכבי יוקרה, כיסאות אוכל מרופדים בבדי פוני ותמונות עצומות שמורכבות ממאות כפתורים. יש גם כלי הגשה מוזהבים בעיצוב טום דיקסון - המעצב הבריטי המוכר וגם מנורה שעשויה משפופרות של צבע בעיצוב אינגו מאוורר.

מחוץ לגלריה, שום רמז על המתרחש כמה מדרגות מתחת לאדמה. "זה מקום של אבא שלי" מספר ד"ר אילן רבינוביץ. "הוא לא היה בשימוש מספר שנים והחלטנו לקחת אותו. נועה ויונית סיידו, צבעו, סגרו את החלונות שמו המשרבייה מברזל בתקרה והכינו אותו לכבוד על הדברים היפים שיכנסו לפה". היעדר החלונות בולט במיוחד בחלל, אפשרות סבירה שהמטרה היתה לייצר תחושה של גלריה לאמנות בה אור היום איננו הכרחי, אלא להפך.

הפתיחה של המקום החדש נערכת כאמור הערב, על רקע טענות על עבירות מין לכאורה של בן הדוד של נועה - אלון קסטיאל. על העניין הרגיש הזה במשפחה נועה לא מגיבה. מרגע שנכנסה לעולם העיצוב הצפוף והתחרותי בישראל, נאלצה להתמודד עם טענות שהגיעה אליו רק משום ייחוסה. טענות שפעמים רבות, כך על פי מבקריה, התבססו על עבודות בינוניות שנועדו אולי למרוד אך מעולם לא הביאו בשורה חדשה. מעניין לראות מה יגידו אלה באשר לגלריה החדשה. נועה קסטיאל מצידה מגדירה את המקום החדש "מיזם עיצוב מקורי וחסר תקדים בישראל".

One Piece Design Gallery, ויצמן 95 תל אביב

גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה. איתי סיקולסקי,
תמרוקיית פליז של דוד עמר/איתי סיקולסקי
גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה. איתי סיקולסקי,
שילוב של אמנות ועיצוב צבעונית ואוונגרדית/איתי סיקולסקי
גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה. איתי סיקולסקי,
אופנוע מרופד במושב פרווה שנצבעה בוורוד/איתי סיקולסקי
גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה. איתי סיקולסקי,
פריט אחד מכל דבר המוצג בגלריה החדשה/איתי סיקולסקי
גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה. איתי סיקולסקי,
גלריית עיצוב חדשה בכיכר המדינה/איתי סיקולסקי
נועה קסטיאל ויונית רבינוביץ. יח"צ,
קופצות למים העמוקים. נועה קסטיאל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully