וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן נולדתי: הבית בו גדל קניה ווסט יהפוך בקרוב למוזיאון

30.11.2016 / 13:22

הראפר הפרובוקטיבי שאיבד את שפיותו בשבוע שעבר שוב עולה לכותרות. הפעם, לראשונה מדובר בנקודת אור שמקדמת נוער מקומי בשיקגו באמצעות מרכז אמנויות חדש שיפתח בביתו של ווסט

מטרופוליטן גאלה. GettyImages
קניה והאישה קים מפגינים זוגיות מוחצנת/GettyImages

נקודת האור היחידה שקשורה בשמו של קניה ווסט בתקופה האחרונה מגיעה דווקא מבית ילדותו של הראפר. בימים אלה הבית השוכן בשיקגו הופך למעין מוזיאון וחממת קהילתית לאמנויות.

הבית נרכש בתחילת החודש על ידי הראפר Rhymefes, שכתב ביחד עם קנייה לא מעט טקסטים, הוא גם זכה בלא מעט פרסי מוסיקה בזכות עשייה עצמאית שאיננה תלויה בווסט ועכשיו, הוא מתגאה בפרויקט החדש שיקרא על שם אימו של ווסט, דונדה ווסט שמתה במהלך סיבוך של ניתוח פלסטי ב-2007. ד"ר דונדה ווסט הייתה פיגורה מכובדת בקהילה ובכלל. היא כיהנה כפרופסור לספרות אנגלית באוניברסיטת קלארק שבאטלנטה, ויושבת ראש החוג לאנגלית באוניברסיטת שיקגו. הבית שבו גידלה את קנייה לבדה מגיל שלוש הולך כאמור להיות מרכז אמנויות עבור הנוער המקומי והוא יכלול גם אולפן הקלטות ומוזיאון קטן שיוקדש למוסיקה בשיקגו.

בחשבון האינסטגרם של Rhymefes המונה למעלה מ-14 אלף עוקבים העלה הראפר תמונה שלו כשהוא יושב על המדרגות המובילות לבית האמור וכתב: "אני מתרגש לבשר על רכישה של בית ילדותו של קנייה והפיכתו לחממת אמנויות הקהילה. זה יהיה הבית הראשון בבתים נוספים המתוכננים. אנחנו רוצים להראות נקודות אור בקהילות... אנחנו יודעים שקיימים כאן עוד אורות, צריך פשוט להפעיל אותם"

קנייה וRhymefes (צ'ה סמית) מכירים מגיל ההתבגרות, הם היו אז בני 15 ומאז, חייהם המקצועיים כרוכים זה בזה. האמא המשכילה של ווסט נתנה לשניים ביטחון להצליח ומכאן, המחווה הגדולה עבורה בשם המוזיאון החדש.

כדי להפוך את הבית הצנוע בו גידלה דונדה את בנה בגפה ואף טיפחה קריירה מכובדת, יהיה על המושכים בחוטים לערוך כמה שינויים עיצוביים. מעטפת הבית כמובן לא צפויה להשתנות וכך גם לא הלוק הכללי, אך חלוקת החדרים הפנימית תעבור שינוי יחד עם שמירה עם המאפיינים האותנטיים.

את הבית האמור, אפשר לראות באחד הקליפים המשותפים של קנייה ו-וRhymefes. "כשהייתי ילד הבית היה נראה לי הרבה יותר גדול", אמר אז קנייה. (קפצו לדקה 2:17)

Rhymefesi. אינסטגרם, אתר רשמי
הראפר Rhymefesi על מדרגות בית ילדותו של קניה/אתר רשמי, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully