וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף בישראל: H&M HOME עושה עלייה

29.11.2016 / 12:04

המותג השבדי לעיצוב הבית H&M HOME יגיע לישראל במרץ הקרוב. האם יצליח לכבוש את הכיס של הצרכן הישראלי כמו בתחום האופנה ומה הוא צפוי לחולל בשוק חנויות לעיצוב הבית המקומיות?

H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
קולקציה מיוחדת לחדרי ילדים ותינוקות/הנס מוריץ

אחרי חרושת שמועות שנזרעו במהלך השנה האחרונה בציבור הישראלי - זה קורה. במרץ הקרוב תפתח בקניון עזריאלי חנות H&M הום ובה פריטים לעיצוב הבית. החנות החדשה והראשונה בארץ תחלוש על 300 מ"ר כחלק צמוד לחנות הבגדים. בנוסף לסניף עזריאלי תל אביב ייפתח גם H&M HOME בקניון ראשונים שבראשון לציון בשטח של כ-250 מ"ר.

תמהיל המוצרים בחנות החדשה של הרשת השבדית יכלול רהיטים, פריטי טקסטיל ודקורציה מעוצבים לחדרים השונים בבית. מהסלון דרך חדרי השינה, חדרי ילדים ואפילו קולקציה מיוחדת לתינוקות ואחת נוספת של כלים ואביזרי קישוט צבעוניים לימי הולדת ולמסיבות קונספט (מחלקה דומה שנפתחה בשנה האחרונה באיקאה). בנוסף, הרשת איננה מתעלמת ממצבו של כדור הארץ וכפועל יוצא מכך ניתן יהיה להשיג בחנויות החדשות גם פריטים שעשויים מחומרים ממוחזרים וכאלה הידידותיים לסביבה.

לא ברור מדוע הרשת השבדית התמהמהה בחתימת חוזה עם המושכים בחוטים שבישראל. סביר להניח שהמצב הרגיש באזורנו הוא שתרם את חלקו להתמהמהות האמורה ראו דוגמת המותג היפני מוג'י ששיחרר לא מעט רמזים בנושא. בדיוק לפני שנה היתה זאת זארה הום שבישרה על פתיחת סניף בישראל. הפתיחה הזאת צפויה להתרחש בקניון גינדי אשר מוקם בימים אלה בתל אביב, סמוך לקניון עזריאלי שככל הנראה יצור היצע ותחרות המשתלמת לצרכן.

המתחרים הישירים של המהלך המסחרי האמור בישראל יהיו פוקס הום, גולף אנד קו וכמובן איקאה - האחות השבדית שהצליחה לכבוש את הבית של הצרכן הישראלי, שמציעה את אותם הפריטים בדיוק ופונה לאותו קהל יעד. H&M הום שנחשבת לחנות כלי בית פופולרית ברחבי העולם הכוללת למעלה מ-218 חנויות. ומה לגבי המחירים? סביר להניח כי הרשת השבדית שמחממת מנועים לקראת העליה לארץ לא תספק מחירים זהים לישראלים ולאירופאים כמובן. הפערים יהיו אותם פערים שהלקוח הישראלי כבר מורגל בהם והם כוללים הפרשי שערים, מע"מ ושינוע, כמו פרטי הלבוש של החברה. אך בניגוד לאלוף יש לקחת בחשבון נתון נוסף שכן, השינוע של כלי בית יקר הרבה יותר משמלות ונעליים.

H&M הום שנפתח לראשונה ב-2009 כמותג בת לחברת האופנה הפופולרית מיישר קו עם מגמה כלל עולמית. מלבד זארה הום - הרשת הספרדית גם מותגי הוט קוטור זלגו בעשור האחרון לעיצוב הבית ביניהם נמנים ארמאני קאזה, קנזו הום, ראלף לורן, רוברטו קוואלי, מיסוני הום ועוד.

מחירים לדוגמה:
כיסויים לכריות נוי: 24.90 עד 99.90 שקלים
סט מצעים למיטה (זוגי,יחיד): החל מ-89.90 שקלים
מגבות: מ-59.90 עד 99.90 שקלים

H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
שחקן חדש בשוק החנויות לעיצוב הבית/הנס מוריץ
H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
קולקציות ילדים בצבעים רכי ועדינים/הנס מוריץ
H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
קולקציות שונות לדקורציה וסטיילינג/הנס מוריץ
H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
ויש גם פריטים שיעניקו חן למטבח/הנס מוריץ
H&M  הום בישראל. הנס מוריץ,
מחלקה שלמה של מוצרי טקסטיל ממצעים ועד מפות/הנס מוריץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully