וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכורות ומעוצבות: בלב העניינים ובמחיר שווה

29.11.2016 / 8:36

על אף לוח הזמנים העמוס, הצליחו בני הזוג לעצב לעצמם דירה נעימה ומוקפדת. הגודל: 65 מ"ר, המחיר: 4,850 שקלים בחודש, והתוצאה? הם רגילים לעמוד בפני שופט, אז תשפטו בעצמכם

אבי כהן

לאן הגענו?
רחוב אבן גבירול פינת נורדאו בתל אביב, לדירת 2.5 חדרים בגודל 65 מ"ר.

כאן גרים
הדר (27) ואבי (29) שוחט, נשואים טריים. השניים הכירו במרכז הבינתחומי בהרצליה, שם למדו משפטים באותה כיתה. נופש של המכללה באילת הוביל להיכרות עמוקה ומה שהתחיל כחברות לספסל הלימודים הפך בטבעיות לזוגיות רומנטית. "היה ממש כיף להעביר את הלימודים ביחד ", הם נזכרים בנוסטלגיה. בתום התואר המשיכו השניים להתמחות אינטנסיבית אותה יחתמו בעוד כחודש בחופשה מפנקת בתאילנד. "כשנחזור נמשיך לעסוק בתחום, זה מקצוע מאתגר ומפתח". כשהם לא לוחמים למען הצדק, אוהבים הדר ואבי לאכול, להוריד את האוכל בספורט ובין לבין לבקר בים או להסתובב ברחובות העיר.

דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
לוחמים למען הצדק. הדר ואבי/מגד גוזני

יגעת ומצאת
במהלך הלימודים התגורר כל אחד מבני הזוג אצל הוריו ובשנה האחרונה לתואר, החליטו לאחד כוחות ולחפש דירה בתל אביב. אחרי אינספור דירות שראו הגיעו אל הדירה באבן גבירול דרך חברים שהתגוררו בה קודם. "העיצוב פה היה טלאי על טלאי, לא ממש עשה חשק לעבור", מספר אבי, "אבל בסוף החלטנו ללכת עם היתרונות ולהפוך אותה להכי יפה שאפשר".

הום סטיילינג
לפני שניגשו אל מלאכת ההום סטיילינג, היה לדיירים חשוב לשדרג את המראה הישן של הדירה באמצעות צביעת הקירות והמשקופים, כמו גם הדבקת טפטים צבעוניים על הדלתות. בשלב הבא צללה הדר אל מעמקי הפינטרסט ושאבה משם את מרבית רעיונות הסטיילינג. "בדרך כלל אני מעדיפה גווני אפור, שחור ולבן, אבל בדירה רציתי להגיע למראה צבעוני ושמח, שזה יהיה מקום שנעים לנו לחזור אליו בסוף יום עבודה". תוך שמירה על תקציב שפוי לדבריה, רכשו היא ואבי רהיטי בסיס בגוונים סולידיים ואת האווירה התוססת יצרו בעזרת הפריטים המשלימים. מסגרות מעוצבות, פרינטים מתוקים וחפצים בצבעים עזים, תורמים ליצירת המראה המבוקש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
תבניות גיאומטריות בולטות בכל חלקי הבית/מגד גוזני

עיצוב מוקפד וסדר מופתי המאפיינים את הדירה, ניכרים כבר במבואת הכניסה, שם הציבו הדיירים שולחן זכוכית ועליו מגוון חפצים דקורטיביים. קופסת קש מתחתיו משמשת לאחסון נעליים ומתלה עץ מסוגנן מעליו משמש לתליית תיקיה של הדיירת הפשניסטה. משמאל למבואה ממוקם חדר השינה, אותו בחרו לעצב בגוונים של לבן. שידת איפור, שולחן עבודה ופריטי טקסטיל לבנים, תורמים לאווירה רגועה ונקייה, אותה ביקש הזוג ליצור. את זריקת הצבע בחלל מספקים ציור על קנבס שנתלה מעל המיטה וטפט מעוינים עליז המקשט את דלת החדר.

דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
במטבח אריחים במראה רטרו ושפע של מקומות אחסון/מגד גוזני

צורות גיאומטריות נוספות בולטות במטבח על אריחי הקרמיקה, שמשווים לחלל מראה נוסטלגי. בני הזוג לא התחברו לסגנון הווינטג' מהיום הראשון אך למדו לאהוב אותו וכיום, הם נהנים לבשל שם. ארונות מטבח רבים מאפשרים להם שטח אחסון מספק ובוצ'ר מעץ משמש כמשטח עבודה נוסף בעת הצורך. את ארוחותיהם הם אוכלים בפינת האוכל שממוקמת בחלל הסלון ואם מגיעים אורחים לביקור הם מארחים אותם כאן או במרפסת. צנצנות זכוכית מלאות מרשמלו ושוקולד שהוצבו על השולחן, מעוררות את התיאבון ומתשתלבות עם הסטיילינג המתוק של הבית.

דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
שולחן עבודה מאולתר בחדר השינה שירת נאמנה את הדיירים בתקופת ההתמחות/מגד גוזני

מוציאים חוזה
שכ"ד- 4,850 שקלים בחודש. ארנונה- 350 שקלים לחודשיים, חשמל- 400 שקלים לחודשיים.

פאנלים
מכיוון שעד כה הדיירים היו עסוקים בהתמחות, התפנו הדר ואבי לניקיונות רק בסופי שבוע. "בגלל חלוקת התפקידים הברורה, זה עובד לנו טוב. אבי עושה אבק ושואב, אני אחראית על המטבח, שירותים והספונג'ה", מסבירה הדר. "חלק מהרוטינה זה להחליף מצעים כל שבוע. ימות העולם, אנחנו מחליפים מצעים", אבי צוחק.

דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
שלל רטבים אסיאתיים משמשים את הדיירת להכנת פאד תאי מופלא. הצצה למקרר/מגד גוזני

דו"ח מקרר
"מאז ההתמחות עברנו לחיות על קופסאות אוכל של ההורים כי לא היו לנו חיים, אבל עכשיו כשזה נגמר נחזור לבשל", מכריזים הדיירים. הדומיננטית בתחום היא הדר, שמפליאה להכין רביולי ברוטב מיוחד, פאד תאי מפנק וסלטים עשירים. בני הזוג מחזיקים באופן קבוע במקרר קולה זירו, רטבים אסיאתיים לבישול ויוגורט על סוגיו השונים.

עתידות
על אף שכיוונו בחיפושי הדירה למיקום מרכזי יותר בעיר, למדו השניים לאהוב את האזור שהם חיים בו. לפי התכנון המשותף הם יישארו בדירה לפחות בשנה הקרובה ולאחר מכן מאמינים שירצו להשתדרג. "אם נגיע למצב של קניית דירה, זה לא יהיה ריאלי כלכלית לעשות את זה בתל אביב. סביר להניח שנצפין לאזור השרון, איפה ששנינו גדלנו".

רוצים להציץ לעוד דירות שכורות ברחבי הארץ? כנסו לכאן

חושבים שהדירה שלכם מתאימה למדור?
שגרו מייל לגילי אלעד gili_elad@hotmail.com

דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
ציטוטים אהובים מקשטים את בואת הכניסה/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
ציור צבעוני וטפט עליז, מכניסים צבע לחדר השינה שעוצב בגוונים של לבן/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
פריטים צבעוניים בחדר השינה/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
שולחן זכוכית משמש כשידת כניסה להנחת חפצים דקורטיביים ומזכרות/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
צנצנות ממתקים על שולחן האוכל, חוברות לעיצוב המתוק של הדירה/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
בסלון- פריטים צבעוניים הלוכדים את תשומת הלב/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
צמחים טבעיים לא שרדו, אז הדיירים השתמשו בעציצי פלסטיק/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
עוד פרטי דקורציה משובבים/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
מסגרות במגוון דוגמאות, מוסיפות עניין לסלון/מגד גוזני
דירה שכורה בתל אביב. מגד גוזני
יושבים כאן בעיקר כשמגיעים אורחים. המרפסת/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully