וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה להכיר: 5 פריטים שינחמו אתכם בסוף השבוע הזה

25.11.2016 / 8:50

השבוע על המדפים- בתולות הים מגיעות להציל את המסיבה, קופסת סתרים תעלים ברגע את תכולתה ויש גם מערוך שיקסים את עוגיות החמאה הפשוטות.

אתר רשמי

נסחפתם בטרנד הירוק וגם אתם רוצים לשלב עלעלים בכל פינה? הסוד לשלב קקטוסים וחברים ירוקים בהצלחה הוא לבחור באגרטל או הכלי שיהפוך אותו לפריט מעוצב. ואם כבר סודות אז תכירו את הקופסה שתשמור על כל מה ששמתם בתוכה בחשאיות מוחלטת. ולקינוח עוד סוד אחד קטן, מצאנו את המערוך שירדד את העוגיות הפשוטות ויהפוך אותן ברגע למעוררות התפעלות.


הקופסה הסודית
תמיד רציתם מקום מסתור קטן וסודי משלכם? הקופסה הבאה מעוצבת על מנת לשמור את תכולתה בסוד. הקופסה מעוצבת כקופת חיסכון עם חריצים יעודים למטבעות, וניתן בקלות ולאחסן בתוכה אביזרים קטנים שונים. כאשר פתח המטבעות כלפי מעלה תהיה הקופסה שקופה ותכולתה גלויה, אך כשפתח המטבעות כלפי מטה נוזל הנמצא בדפנות הקופסה יכסה ויסתיר את תכולתה.
מחיר: 99.90 שקלים
להשיג ב: רשת חנויות סוהו

כלי בית מעוצבים חדשים על המדף. יח"צ,
צורות הגשה דקורטיביות מעוררות תיאבון/יח"צ

המערוך שיהפוך את עוגיות החמאה לאטרקציה
רוצים לשדרג את העוגיות שלכם ולקצור אין סוף מחמאות? המערוך של "לאקיס" יעשה לכם את כל העבודה. הוא מגיע עם 3 תבניות סיליקון מתחלפות המתלבשות על המערוך עם כיתוב מדליק עליהן- כך תוכלו לרדד את הבצק ולהטביע בו מסרים חמדמדים כגון: נאפה באהבה, מתכון סודי ו-תאכל אותי שיוסיפו חן בצורת ההגשה.
מחיר: 135.15 שקלים
להשיג ב: רשת סטורי

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
כלי בית מעוצבים חדשים על המדף. יח"צ,
אירוח נוח יותר/יח"צ

פיצה מקפיצה- הסוד מסתתר בהגשה
סדרת כלים המתאימים לחיתוך והגשת פיצה מבית המותג הברזילאי TRAMONTINA. הסט לחיתוך והגשה לפיצה כולל: מרית משולשת לפיצה, חותכן פיצה ומגש הגשה מעוצב עשוי עץ לחיתוך מדויק ונוח. המרית והחותכן עשויים נירוסטה איכותית, הידיות עשויות פוליפרופילן עמיד במיוחד בציפוי אנטי בקטריאלי, המונע היווצרות פטריות. החלקים ניתנים לשטיפה במדיח כלים.
מחיר: 212 שקלים
להשיג ב: כרמל דיירקט

כלי בית מעוצבים חדשים על המדף. יח"צ,
עוד דרך לחגוג בסטייל/יח"צ

בתולות הים מגיעות למסיבה
קיסמי הקוקטייל של חברת RICE הדנית מעוצבים כבתולות ים צבעוניות, והן מבטיחות להקסים כל צלחת הגשה ולהפוך את החטיפים שהכנתם למעניינים ומקורים במיוחד. החבילה מכילה 20 בתולות צבעוניות מפלסטיק איכותי.
מחיר: 19 שקלים
להשיג ב: חנויות סופי

כלי בית מעוצבים חדשים על המדף. יח"צ,
חלון ירוק ונחמד באגרטל/יח"צ

אגרטלים מציצים
הטרנד הירוק ממשיך לכבוש את הבית- עציצים ירוקים הם התוספת הכי רעננה ומרגיעה שאפשר לבקש. אגרטל, כלי או סל מעוצב, הופך אותו ברגע לפריט מעצב ומלא חיים. האגרטל הבא יעניק לחלל מראה נקי ומנימליסטי.
מחיר: 190-370 שקלים
להשיג ב: HOUSE IN MODA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully