וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאן הנשיא הנבחר דונלד טראפ יחגוג עם משפחתו את חג ההודיה

משפחת טראמפ שבקרוב תזכה לכינוי "המשפחה הנשיאותית" בדרכה לחגוג את חג ההודייה באחת הנכסים המפוארים בעולם. אל תטעו, זה לא על חשבון האזרח האמריקאי, גם האחוזה הפומפוזית הזאת שייכת לדונלד

צילום מסך

(בווידאו: הצצה לביתם הפרטי של דולנד ומלניה טראמפ במנהטן)

חג ההודיה שחל היום בארצות הברית יהפוך לאחת ההזדמנויות של משפחת טראמפ להתקבץ יחד סביב השולחן - המוזהב במקרה הזה, ולהתנתק מכל ההמולה שמקיפה ועוד תקיף אותם, לפחות בארבע השנים הקרובות. לכן, הנשיא הנבחר דונלד טראמפ החליט לקחת את כל יקיריו לעוד אחד מנכסיו הפומפוזיים ולחגוג שם את הוויק אנד החגיגי, עם עוד כמה תרנגולי הודו. מדובר באתר די מפורסם השוכן בפאלם ביץ' ונקרא Mar a lago וכמו הרבה מנכסיו של טראמפ גם הוא מאופיין בשימוש רב של עלים מזהב המעטרים את הקירות, התקרה, העמודים ואפילו מככבים בחלק מהרהיטים- כל זה משוערך בשווי של 7 מיליון דולרים. אז בדיוק כמו ביתו הפרטי של הנשיא הנבחר, השוכן במנהטן גם פה, הצבע האהוב יככב מסביב לחוגגים.

האחוזה המאופיינת בלוק דקדנטי בה תבלה המשפחה שבקרוב תזכה לתואר "המשפחה הנשיאותית", חולשת על 20 דונם. היא שוכנת בין גנים מעוצבים להפליא, עם נוף ישיר לים. היא נבנתה לראשונה ב-1924 עבור אחת הנשים העשירות ביותר בארצות הברית בתחילת המאה ה-20, מרג'ורי מריוות'ר מבעלי רשת גדולה של מזון ודגנים, וכשהתבגרה העבירה את הבעלות של המבנה המפואר לרשויות ארצות הברית כדי לספק שירותים ואירוח עבור נשיאים, מכובדים ודיפלומטים. רשויות ארצות הברית החזירו את הנכס לידי המשפחה, אך רצה הגורל והנה, אכן הבית משמש בימים אלה את הנשיא הנבחר של ארצות הברית.

כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
נראה כמו קפיצה אחורה בזמן לארמונות מהמאה אירופאים במאה ה-17/ספלאש

אחד המוטיבים הבולטים באחוזה הנדירה הזאת מלבד לזהב האמור, היא עבודות שיש נדיר, המגולף בידי אמנים מומחים שנשכרו לפרויקט - רק כדי לגרום למקום להראות כמו ארמון אירופאי. הנכס שכולל לא פחות מ-126 חדרים נרכש על ידי טראמפ ב-1985 עת היה נשוי לאיוונה, תמורת 10 מיליון דולרים. סביר להניח שהיום, אחרי השיפוץ והרסטורציה שטראמפ השקיע הוא שווה פי חמש - בהערכה גסה כמובן.

חדר האוכל המפואר בו תוגש הארוחה החגיגית בשעות הקרובות, נעשה על פי הקווים האדריכליים והעיצוביים של חדר האוכל בארמון קיג'י שברומא, המשמש כמעונו הרשמי של ראש ממשלת איטליה. בגרסה של טראמפ הוא כולל שולחן עצום עם משטח שיש (כבד במיוחד) ו-34 מושבים המסודרים מסביב. הקירות מחופים באריחים עתיקים מהמאה ה-15 שמעניקים תחושה של מסע אחורה בזמן. אז אחרי איטליה, איך אפשר בלי ספרד כשמדברים על ארמונות מפוארים?! ואכן, חדר נוסף באחוזה הפומפוזית הזאת נקרא "החדר הספרדי" ובו, העיטורים עולים מדרגה (אפילו כמה). הנישות בקירות עשויות כדמויות קטנות שעשויות מפורצלן והאח בו נראה כמו עבודת אמנות של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
אריחים אותנטיים שהובאו מאיטליה לחיפוי הדלתות בתוך האחוזה/ספלאש

שטחיו החיצוניים של הנכס כוללים בין היתר, מגרשי טניס בריכות שחייה. מגרשי קריקט, ספא (פנימי וחיצוני), קנטרי קלאב ומגרשי גולף הנחשבים למגרשים היפים ביותר בעולם.

בתמונות שצולמו מעל האחוזה בפאלם ביץ' על ידי צלם מקומי בשם סי ג'יי ווקר ב-1993, ניתן לראות אפילו את מטוסו הפרטי של טראמפ מסוג - סילון 727 ששימש אותו בעבר. היום, הוא יצטרך להתרגל למטוס אייר פורס וואן. לא מסתמן כהרגל קשה, לעומת המעבר לבית הלבן שגורם אי נוחות לנשיא הנבחר.

עוד בנושא:
הבית בו גדל דונלד טראמפ עומד למכירה
מלאה בשיק: דירתם של איוונקה טראמפ ג'רלד קושנר
מלניה טראמפ פיברקה תואר באדריכלות

כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
חדר האוכל שנעשה כהעתק לחדר בארמון קיג'י שברומא/ספלאש
כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
אווירת חג באוויר במשפחת טראמפ/ספלאש
כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
חדר שינה אחד מתוך 126 חדרים/ספלאש
כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
הנכדים הקטנים של הנשיא הנבחר יהנו מחדרים נעימים ומאובזרים בכל מה שהם צריכים/ספלאש
כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
אחוזה שנבנתה ב-1924 וזכתה לרסטורציה על ידי טראמפ/ספלאש
כאן יבלה הנשיא הנבחר דונלד טראמפ את חג ההודיה. ספלאש
כל האחוזה נראית מלמעלה. יש אפילו אזכור למטוס הפרטי ששימש את טראמפ/ספלאש
משפחת טראמפ בריאיון לתכנית "60 דקות", 13 בנובמבר 2016. טוויטר, צילום מסך
משפחת טראמפ מתכוננת לחגים/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully