וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש על המדף: פריטים שיעשו לכם חורף מנחם

18.11.2016 / 9:25

יצאנו לסיבוב קניות וחזרנו עם הפריטים שידאגו לחמם את האווירה בימי החורף הקרבים. מטריה שתתחזה לבקבוק בושם שלא ירטיב לכם את התיק, ברבור אלגנטי שיגרום לכם להשקיע במרקים מנחמים ועוד הפתעות לחורף חמים

דמיינו שהגשם מכה בחוץ בזמן שאתם שוכבים במיטה לצידו של בן גוריון, שמים את הראש על גולדה מאיר, בעוד שבמרק שלכם שט ברבור אלגנטי ומהפנט, ולמרות שבחוץ חשוך וקודר על המדף שלכם זורחת השמש בליווי שבעת חבריה המופלאים: מיס כוורת, מרת תות, אדון פטריה ועוד- זה לא חלום! הפריטים הבאים מבטיחים שיהיה לכם חורף בדיוק כזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תודו שזה עושה חשק למרק - הברבור של סטודיו אוטוטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הברבור שירגש אתכם

תכירו את !SWANKY האחות החדשה של NESSI שכבש את ליבם של אנשים מסביב לעולם. חברת העיצוב הישראלית OTOTO שאחראית על מצקת המרק המעוצבת בהשראת המפלצת מאגם לוך נס, השיקה לפני ימים אחדים את הדור החדש של המצקת המוצלחת. סוואני מעוצבת כברבור שישוט באצילות בתוך המרק ויעורר לא מעט התרגשות. המצקת החדשה מוצעת כעת לקנייה דרך קייקסטרטר והשיגה תוך ימים בודדים את המימון הדרוש. הוא מגיע בצבעים: שחור, לבן וורוד.
מחיר: 17 דולר
להשיג ב: kickstarter

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטריה שהופכת כל טפטוף לסטייל/מערכת וואלה!, צילום מסך

גשם בוא, רד עלי: מצאנו את המטריה המושלמת!

היא מלווה אותנו ממקום למקום ודואגת שלא נרטב. עד כאן הכל טוב ויפה- הבעיה האמיתית מתעוררת כשצריך לקפל אותה ולהכניס אותה לתיק. המטריה הבאה מבטיחה לעשות לנו את החיים הרבה יותר קלים והרבה פחות רטובים. בתום השימוש, תוכלו להכניס אותה לתוך בקבוק אטום שנראה כמו בקבוק בושם או יין (תלוי מה אתם מעדיפים) ולהמשיך לדרככם בקלילות וללא סכנת רטיבות.
מחיר: 45-57 שקלים
להשיג ב: CHINA BUY

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פתרון יצירתי למטריה שלא תמיד מוצאים מה לעשות איתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במיטה עם בן גוריון

רוצים לישון עם בן גוריון או לשים ראש על גולדה מאיר? הכריות הבאות מציגות את מנהיגי העבר ומעניקות אשליה מתוקה ומעוצבת שהם ממש בין הסדינים או נחים על הספה. הכריות נראות כמו יצירות אמנות של ממש, עם טוויסט עכשווי ומכאן, הן יוסיפו הרבה חן לסביבת המגורים.
מחיר: 120 שקלים
להשיג ב: מיקלולה- גלריה לעיצוב חדרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המנהיגים המכובדים אצלכם בסלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

מתנות מושקעות

ערכת עטיפת מתנות של המותג לאקיס מגיעה בהרכבה עצמית ומבטיחה להפוך את המתנה שלכם למקורית ומושקעת- מעשה ידכם להתפאר. תכולת הערכה כוללת: מגוון ניירות עטיפה, מדבקות שונות ודפי גזירה. ניתן להשיג שני סוגי ערכות לאוהבי הרובוטים ולאוהבי החיות.
מחיר: 55.20 שקלים
להשיג ב: רשת סטורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצירתיות מעל הכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדת קישוט: הבובות שיסדרו לכם את המדף

תמיד רציתם להוסיף קצת צבע וייחודיות למדף בסלון? סט בובות עץ של המאיירת המוערכת סוזן אולטמן, יעשה את העבודה. שמונה בובות עץ צבעוניות בעבודת יד יוסיפו המון אופי ושובבות לכל חלל. גובה הדמויות נע בין 6-12 ס"מ.
מחיר: 199 שקלים
להשיג ב: שוקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוספת חביבה על החלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם אופציה של רובוטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully