וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל סביבתי: הריזורטים המעוצבים של לאונרדו דיקפריו

16.11.2016 / 17:46

לאונרדו דיקפריו רכש את אי קסום באזור הקריביים לפני יותר מעשור היום, הוא הולך להשיק בו ריזורטים אקולוגיים מעוצבים להפליא בהשראת חורבות המאיה

מערכת וואלה!

אחת הרכישות השוות של לאונרדו דיקפריו הייתה ב-2005- אי פרטי באזור הקריביים. האי בלק-דור קיי חולש על 420 דונם, יש בו חופים מרהיבים, עצי קוקוס כמובן, כיאה לאזור טרופי, וצוקים קסומים. דיקפריו ששילם לפני 11 שנה מיליון ושבע מאות חמישים אלף דולר הבטיח שהוא יקים באי הפרטי שלו ריזורטים אקולוגיים, מבלי לחרב את הסביבה הטבעית. ואכן, בימים אלה מתברר כי התוכנית עתידה סוף סוף לצאת לדרך. 72 דירות נופש מעוצבות להפליא יעלו על הקרקע עד 2018. הן תוכננו בהשראת חורבות המאיה העתיקה עם שימוש בחומרים מקומיים. אמצעי התחבורה יפעלו על אנרגיה נקייה והאוכל שיוגש לאורחי הריזורט יהיה אורגני ומבוסס על תוצרת מקומית. דיקפריו מקווה לא רק להתאים את האזור למבקרים אלא גם לשקם את המערכת האקולוגית שלו. שחקן חדש בשוק הפעילות הסביבתית.

בית הקיט של ליאונרדו דיקפריו. splash
בית הנופש של הכוכב במליבו/splash

הריזורטים החדשים הם לא הירוקים היחיד של הכוכב שהחזיק עד לא מזמן עוד בית ירוק, אמנם לא אקולוגי אבל בכל זאת ירוק. במשך שנים דיקפריו החזיק בבית הנופש שבמליבו. מבחוץ, הוא נראה כבקתת עץ בגוון ירקרק, הבנויה ממספר מפלסים שונים. כשם שחיצוניותו של הבית איננה מפילה את הלסת, כך גם עיצוב הפנים איננו מתיימר להיות ככזה. הקרבה לים והנוכחות על החול הם שמכתיבים את עיצובו. מכאן, לא נמצא בבית הקיט של דיקפריו שנדליירים עצומים שמשתלשלים מהתקרה וגם לא כורסאות פומפוזיות עשויות עור. אין טעם לחפש יותר מדי מוצרי טקסטיל בבית שכזה בשל האקלים החם בסביבה. לא שטיחים יוקרתיים שמשתלטים על רצפת החדרים ובטח שלא וילונות המכסים את החלונות שמכל אחד מהם נשקף נופו הכחול של הים.

בית הקיט האמור ששירת שנים את דיקפריו כולל שבעה חדרי שינה מרווחים ומרוהטים בסגנון סולידי. כל מה שנמצא בבית ומסביב לו מכוון לחוף, לרבות חלוקת החדרים, סגנון וחומרי הפריטים. המטבח והסלון פתוחים אל החוף וקן המים במפתחי ויטרינות זכוכית גדולות, שמטשטשות את הגבולות בין החוץ לפנים. הרהיטים, כמו למשל הספות שבסלון והכורסאות האישיות שבחדרי השינה רופדו בבדים קלילים, בהירים וחלקים. בכל סוויטת שינה ישנו חדר רחצה הכולל אמבט פרי סטנדינג לצד שני כיורים ניצבים. המטבח, שנפתח אל החוץ, מציע משטחי עבודה גדולים המאפשרים לכמה מבשלים לעבוד ביחד, לא שמישהו בונה על כך שדיקפריו הקפיץ שם ירקות בסויה יחד עם אורחיו, אך האפשרות לבשל בצוותא קיימת. פינת האוכל הסמוכה, שונה מכל אזור אחר בבית מבחינה עיצובית.

גולת הכותרת בבית הנופש הירקרק היא ללא ספק מרפסת העץ האחורית שנצבת מטרים ספורים מעל המים. המרפסת, שהגישה אליה כמעט מכל אזור בבית (פנים וחוץ), מרוהטת בשורת מיטות שיזוף, צופות לנוף כחול המאפשרות לדיירים להתפנק ב-בטן-גב.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ליאונרדו דיקפריו. GettyImages
פעיל סביבתי חדש בשכונה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully